Tilannekuvia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:29:46

« edellinen - seuraava »

Letizia

Aivan huippu tuo vakoilukuva. :D Meillä oli aikoinaan vintissä isoveljeni tekemä juuri tuonnäköinen periskooppi, muistan kun sitä lapsena ihmettelin ja sitten mulle opetettiin, mikä oli periskooppi.

Ihanat joululeipomuskuvat sekä Milialla että Täti Monikalla. :)

Adalia

Mun pikkuveljillä oli kanssa tollainen maastokuvioitu periskooppi - joku pojistahan sen koulussa rakensi :D Ihana kuva Tädiltä  ^^ Ja Milialla kanssa kivat joulutouhut nukeilla  :tongue:
Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

Jonotellaan pukin luo mutta kukas se siellä ekana istuukaan...

R: ... ja sitten mä haluun Louboutinit niiku Silky Streetin Shanialla. Tiiäksää sillä supermallilla... mutta saisko niitä mustana tai punaisena. Mäkin olen malli, kai sä oot kuullu musta, kaikkiha nyt mut tuntee: RAQUELLE! Rollaa sitä kielellä... ja sitten...

:chuckle:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Siama

'' Rrrakel! Rrrrrrrrakel! Comprende!? ''

Mainio pikkustoori  :peukku:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

myrva

whitney

Voihan vitsit miten hienoja pukkeja Myrvalla ja Milia C:llä. Onko pukkien asut ihan itse tehtyjä vai oletteko ostaneet jostain?

Milia C

Myrvan pukkihan on oikea Cola-pukki mutta omallani on FR:n (ei kerrota tytöille) aamutakki/kimono ja jostain ostamani tonttulankki edelliseltä vuodelta :D Joka vuoden hätäratkaisu kun Kalevi joutuu pukiksi :D Kaipa voisin sille oikean asunkin hankkia tai jos ompelimosta semmoinen löytyisi  ;)
-Adam Savage-

Vivi

Ihania joulukuvia! Aikamoinen tuo Raquelle, ei taida neidillä olla ihan lyhyt lahjalista!  :rofl: Molemmat joulupukit on kyllä valloittavia.  :hbeat:
If it makes you happy...

Milia C

:Look_Up: Ei Kalevi-pukki osannut odottaa Raquellea tänä vuonna...  :rofl:
Muksut ois ollut vielä helppoja... toisaalta onhan joukossa nuo FR neiditkin  :devil:
-Adam Savage-

minnastardust

Toi posket suklaata pullollaan oleva pää sopii niin mainiosti tähän tilaisuuteen! :aplause:

whitney

Milia hyvinhän sopii se takki pukille :)

Louhi

Tuo poskisuklaapää sopii kyllä joka kuvaan tosi hyvin. Ei pidä katsella enempää, ettei itse ala himota näitä Lucyja  :shuting-up:. Pienenä katsoin sitä telkkarista aina.

Jasmiina2

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Tipitii

Myrvan joulupukkikuva ihanan lämpöinen ja tunnelmallinen  :hbeat: