Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

Marianne

EIKÄ!  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Huh! Silmät on ihan vedestä märät tuon nähtyäni. Kai toi tulee mukaan Silky Streetiin? Voisin kuvitella Reiskan olevan Pertin kaveri. :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

:Look_Up: Viime jaksossa vihjattiin jo keneen Reiska liittyy  ;) (tai muistaakseni kerrottiin) Ja siitä tulee kuin tuleekin lopulta Pertin kaveri  :rofl:

Jennijee

Lyijykynällä saa näköjään "ihmeitä" aikaan! Ai hitsit mikä ukko kaljapusseineen!  :rofl: :peukku:

whitney

Siis mikä on toi Auroran ekassa viestissä oleva tumma kaunotar kopio nukke? Mitä noi nuket on, ei barbeja ainakaan? Mistä tollasen kopion saa? Ebayssä maksaa Bergdorf Goodman Poppy yli 2000 euroa!!!

edit. google löysi jo, Integrityn Poppy Parker nukkehan se taitaa olla =)

Marianne

Niin, siis kopiohan se oli, ja toinenkin. Ei kopioita saa kuin tekemällä tai teettämällä. Mä olen tehnyt jo kolme Bergdorf Goodman Poppy -kopiota muista Poppy-nukeista. Foorumin Michellelle tein viimeisimmän.   :wink:

Tässä olis nyt jotain niin ultrafeikkiä, että oksat pois!  :shuting-up: Lana Del Rey -nukke, eli uudelta nimeltään Tatlana. Kuvat löytyy myös tuolta naurettavan laulumuunnoksen kera: http://www.ipernity.com/doc/moccasiinicreations/24322297  :rofl:

Laitoin tämän kohdalla toista kertaa nukelle tuplajakauksen sekä ensimmäistä kertaa tuplaripset. Molempien silmien päälle on siis liimattu kaksi ripsiliuskaa yhden sijaan äärettömän epäluonnollisen vaikutelman antamaan. :D Lisäsin myös täytettä ylähuuleen epoksimassalla ennen maalaamista. Nenää veistin vähän, ja muutama tatuointikin löytyy.

Alkuperäinen henkilöllisyys on Nouveau Régime Tatyana, tässä tukka leikattuna:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalmina

Feikkiä tai ei niin Upealta näyttää!  :hbeat:

Marianne

Kiitti! Alkuperäinenkin Lana on aika feikki, kun on selvästi nenä leikattu ja täytettä otettu huuliin.  ::) En ole kova fani, mutta halusin silti tehdä siitä nuken. Samat operaatiot tääkin kävi läpi.  :D

Mulla on ollut suunnitelmissa myydä tämä, mutta pidän ainakin toistaiseksi jo komedia-arvon takia.  :rofl:

Jasmiina2

Upea Lana  :palvoo: Tosi kaunis.

whitney

Aurora, heh mä siis luulin että se oli joku "piraatti" kyseisestä nukesta  :rofl: Oli kyllä huipputaidokasta työtä, sinä olen oikea taitelija.

Jennijee

Voi että Aurora! Sun maalausjälki muuttuu aina vaan mielettömämmäksi!  :palvoo: :palvoo: :palvoo:

Satumaa

Kaunis punatukka, paljon kauniimpi kuin nukke alkuperäisenä!!  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Tässä roottaus villalangalla, rastatukkatyttö  :D

sometimes being invisible has it's advantage

essi

Hauska! Mitä lankaa toi muuten on...? Ihanan väristä. :D
we don't need to know the way home

Jasmiina2

Tyttö sai hienon kirjavan tukan. Itse oon tehnyt yhden villalankaroottauksen, mutta sitten vielä avasin langat 'ohuemmiksi langoiksi' niin tuli kikkuraa :)

Aliisa

Auroran uusin nukke on taas todellinen taideteos, hurjan upeaa työtä. :palvoo: :palvoo: :palvoo:

Satumaan villalankaroottaus on onnistunut hyvin ja näyttää kivalta. Tekisi mieli itsekin kokeilla joskus. :smiley: