Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

- Takara Licca -

Aloittaja Siama, joulukuu 28, 2012, 19:20:35

« edellinen - seuraava »

Ivla

Sain tällä viikolla toisen Liccani - kiitos Xelha  :hug:

Xelha

Ihania!  :D Kiitos sinulle Ivla!  :hug: Miksi nukeista tulee heti vielä söpömpiä kun ne ovat uudella omistajalla? xD

Ivla

Kiitos, Xelha :hug: Tämä on kyllä tosi söpö tyttönen! Kävin tänään hieman ulkonakin kuvaamassa:

Letizia

Onpa ihania, raikkaita ulkokuvia! Mukavat poseeraukset ja värit - kuvaavat hyvin tätä kirpeää kevättä.

Milo

Aivan upeita kuvia! Ja tuossa ulkokuvassa on NIIN kauniit vaatteet!  :palvoo:
Valaiskaahan mua että mitä nää nivelletyt kropat olikaan?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Xara

Olen samaa mieltä, tosi onnistuneet poseeraukset ja vaatevalinnat! Kivat kuvat sait näpättyä.

Ivla

Kiitokset, Milo ja Xara :blush: Todella mukava, että pidätte :cuteyes:

Milo, nuo kropat on Azonen S-koon kroppia (vai mitä, Xelha?). Niitä saa irtona ostettua esim. eBaysta. Ostin molemmat Liccani tuollaisina Xelhalta, joten kunnia kokoamisesta menee hänelle :peukku:

Xelha

Kiitos sinulle kauniista sanoistasi Ivla!  :hug: Ihan totta Ivla kirjoitti, vartalot ovat S kokoisia Azone Pure Neemo Flection vartaloita. Tällä hetkellä tuo on Pure Neemo vartaloista toiseksi taipuisin, kaikista taipuvaisin on Azone Pure Neemo Full Flection, jossa käsivarsia saa liikuteltu melko vapaasti kainaloista ja jalkoja saa hieman erilleen. Vartaloita saa kokoina XS, S, M ja L. Ero on lähinnä jalkojen pituuksissa, M ja L vartaloilla on hieman isommat rinnat. Poikavartaloitakin on, mutta toistaiseksi vain XS koossa. Ekan kerran näin Azone-Licca hybridejä Flickrissa ja siellä niihin ihastuin...  :blush: Jotenkin tuo Azone vartalo näyttää niin herttaisen normaalilta, jos noin voi sanoa  :D

Ivla

Kiitos, Xelha  :hug: Lisää Licca-kuvia :cuteyes:

Letizia

Voi että kun nuo Ivlan Liccat ovat edelleen niin söpöjä. :> Ihana lakki ja punainen villatakki.

Alice

Supersööttejä Liccoja  :hbeat: Ja tuo punainen villatakki on ihana!

Ivla

Voi, kiitos Letizia ja Alice :hug: Valitettavasti en tiedä villatakin alkuperää, enkä lakinkaan  :whaddado:

Ivla

Muutama Licca-kuva pääsiäiseltä... Kiitos Xelha todella paljon näistä kahdesta; olen aivan innoissani pikkuisista :hug:

Jasmiina2

Kauniin keväiset Licca tytöt  :cuteyes:

Xelha

Voi kiitos sinulle Ivla! Nämä näyttävät todella suloisilta kuvissasi. Jotenkin ihanan realistiset vaatteetkin näillä, minun Liccoilla onnlähinnä vaan, höm, vaaleanpunaista, joka tulee välillä kprvista ulos xD Tuo punainen baskerikin näyttää syötävän suloiselta  :dance-to-the-groooowe: Välillä kun katson näitä mietin pitäisikö minun hankkia uudestaan tuollainen samanlainen platinanvaalea Licca, mutta en saisi, Liccoja on jo niin paljon, voi eiiiii...  ^^