Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

- Takara Licca -

Aloittaja Siama, joulukuu 28, 2012, 19:20:35

« edellinen - seuraava »

Ivla

Oi, miten suloinen karkkivärinen kaksikko, Alice :hbeat: Ja kiitos! Minulla on tällä hetkellä neljä Liccaa ja yksi Kira, kaikki Xelhalta Azone-kropissa ostettuina.

Tässä Kirani:

Letizia

Ihana vihreätukkainen Kira! Värimaailmasta tulee mieleen kevään enteitä (vaikka ei tässä tosimaailmassa ole kovin tiukasti talveenkaan vielä päästy kiinni, ei ole kyllä väliksikään).

Alice

Vitsi mikä vihreä tukka! Tosi söötti Kira   :cuteyes: Mä en vielä ole perehtynyt Liccan kavereihin, kiva nähdä kuva Kirasta.

Yksi Liccoistani sai vähän talvisemmat vaatteet ylleen.

Ivla

Vau, mikä ylisöpö stailaus ja ruskeatukkainen Licca :shock: :hbeat: Taustakin on aivan ihana! Onko tuo pinkki taustalla tapettia vai jotain muuta? Etsin tällä hetkellä pienikuvioisia tapetteja, joten tuo herätti heti mielenkiintoa :D

Ivla

Ja kiitos, Letizia ja Alice. En itsekään olisi tiennyt nuken olevan Kira, jollei Xelha olisi maininnut asiaa.

Alice

Se tausta on yhdestä askartelupaperipakkauksesta, jonka ostin joskus aikoja sitten Prismasta :)

Alice

Tällä on nyt vaihteeksi S-koon Pure Neemo-kroppa, ihan kiva tämäkin. Lahjarasiat ovat Tigeristä ja seurana kuvassa myös Schleichin pikkuinen koiranpentu  :smiley:

Nata

:Look_Up: Voi kuinka hieno kuva! Nukke toki myös, mutta kokonaisuus on tommonen ihana postikorttimainen!  :smiley:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Milo

Aivan ihana kuva ja kokonaisuus!  :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Ivla

Todella suloinen postikorttikuva, tosiaan :Look_Up: Onko brunetella Liccallasi xs-kroppa? Huomasin vasta nyt, että näyttääkin erityisen pieneltä.

Alice

:Look_Up: Jep, polkkatukkaisella on xs.

Ivla

Alicen kuvista heräsi halu kokeilla xs-koon Pure Nemoa :hbeat: Ei ole vielä tullut hankittua. joten s:llä mennään... Osaatko, Alice (tai joku muu), suositella ostopaikkoja?

Milo

Ivlalla on yksinkertaisen kaunis Licca  :hbeat:

Mun licat halus tulla kertomaan tyttöjen välisestä ystävyydestä.

Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Xelha

Ihania Liccoja täällä.  :cuteyes: Tykkään tosi paljon Alicen Liccan xs-vartalosta, Ivlan vaaleahiuksisesta Liccasta ja voi hyvänen aika miten ihana stailaus on Milon tytöillä, minä haluaisin itelle heti samat vaatteet kuin Milon brunetella.  :hbeat: