Tee-se-itse-nukkeilija

Aloittaja emmentaali, syyskuu 23, 2014, 16:58:45

« edellinen - seuraava »

emmentaali

Moi kaikki,

olen harrastanut Barbie-nukkeja tässä jokusen vuoden. Keräillyt olen lähinnä 90-luvun play line -Barbieita, eli niitä omasta lapsuudestani tuttuja :smiley: Muutama keräily-Barbie sekä muukin muotinukke kokoelmista löytyy, ja komerossa on joulua odottamassa silkkikivi. Nyt alkaa tuntua siltä että nukkeja on tarpeeksi joten olen keskittynyt oheissälään. Askartelen mieluiten itse kaiken minkä pystyn, koska kalusteet yms maksavat aika paljon, ja myös siksi että tykkään puuhastella. Unelmoin nukketalosta muotinukeille - puuttuu vain tilat, välineet ja taidot (tai joku joka voisi jeesata) ^^

Blogini löytyy osoitteesta http://mawalandia.blogspot.fi/ ja siellä voi käydä ihailemassa enemmän ja vähemmän onnistuneita väkerryksiäni. Suurin osa on Barbien vaatteita, mutta olen tuonne joitain muitakin käsitöitäni laittanut.

Olen tiennyt tästä sivustosta jo kauan aikaa, mutta kiinnostuin liittymisestä vasta vuoden alussa kun kävin Seinäjoen nukkekotimessuilla ja siellä oli aivan ihana Barbie-näyttely. Ja siitäkin kesti vielä näin kauan, että uskaltauduin liittymään tänne...  :blush:
'When childhood dies, its corpses are called adults.' ~Brian Aldiss

Alitsa

Tervetuloa!

Mulla on kanssa haaveissa itse tehty nukketalo. Kommuuni mun lempinukeille. Mutta olen tumpelo.  :blaah:

Täytyykin lukaista blogisi läpi jos siellä jo olis jotain mistä totaalinen aloittelija saisi jo jotain irti!  :aplause:

We Girls can do anything!

avotuli

Heissan ja tervetuloa! Kiva että tykkäsit näyttelystä, se siis oli tämän foorumin väen voimin tehty!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

emmentaali

Heh, no itsekin olen kyllä aika noviisi edelleen, joten eiköhän tuolla mun blogissa ole aika helposti tehtäviä juttuja  :wink:
'When childhood dies, its corpses are called adults.' ~Brian Aldiss

Alitsa

Understatement of the year tuo sun aloittelija-status! Sivun selasin läpi ja siellä oli konkarikamaa.  :aplause: Suosikkeihin meni, jotta pätkähti!  :hug:
We Girls can do anything!

Marianne

Tervetuloa foorumille!

Onpas sulla kivoja itsetehtyjä juttuja tuolla blogissasi, varsinkin se vaatekaappi.  :peukku:

Kiva että tykkäsit Seinäjoen näyttelystä!  :smiley:


T: yksi näyttelyn pystyttäjistä
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

90-luvun Barbiet ovat itsellänikin eniten sydäntä lähellä, sillä ne olivat lapsuuteni nukkeja. Siitä se mun innostus sitten lähti rönsyilemään. :smiley:

Kiva blogi sulla. :peukku: Tuo sun tekemäsi vaatekaappi on aivan hurjan hieno!!! :palvoo: Katsoin aluksi, että se on ehkä joku vintage Sindyn tai Daisyn kaappi. On kyllä erittäin taidokkaasti tehty, tosi upeaa työtä. :palvoo:

Jennijee

Tervetuloa! :deal:

Varmaankin näit meistä monia siellä kevät-talven Seinäjoen näyttelyssä. Näyttely oli pieni verrattuna Joensuun ja Tampereen näyttelyihin jotka tämän foorumin porukka teki. :smiley:

Tinttufia


Letizia


HelloDolly


Ivla

Tervetuloa mukaan! Todella mukava kuulla, että innostuit Seinäjoen näyttelystä  :dance-to-the-groooowe: Itsekin olin paikalla, vaikkakaan nukkejani ei ollut :cuteno: Blogisi näyttää todella inspiroivalta. Etenkin vaatekaappi, useat vaatteet ja massasta tehdyt ruuat ovat mahtavia :aplause: :aplause: :aplause:

Adalmina


myrva


Adalia

Wau, että olet taitava  :palvoo: Itse tyydyn taitamattomana ihailemaan ja joskus ostamaan taitavien tuotoksia :) Tervetuloa siis tänne!
Life in plastic
It's fantastic!