Dolls of the World Barbiet

Aloittaja Hilja, joulukuu 29, 2012, 16:21:33

« edellinen - seuraava »

Milo

Tosi upeita stailauksia Letizialla!!!
Onks tää viimeisin se Northwest Coast Indian?
Toi Princess of Africa on niiiiin kaunis ja sen mekko kanssa!  :palvoo: Mun pitää laittaa taas tilausta sinne (ovat näköjään takas kiinalaisen uuden vuoden jälkeen 11.2.) - onkohan tuota samaista mekkoa vielä siellä?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Letizia

Kiitos! :) Viimeisin on vuoden 1999 Peruvian.

Mekkoa näyttäisi vielä olevan Clear Lanilla. Mä olisin vielä enemmän tykännyt sen tummansinisestä variantista, mutta se oli ilmeisesti hyvin suosittu ja myyty loppuun juuri ennen kuin tilasin. :/

Ivla

Aivan mahtavat värit pyöräkuvassa, Letizia! Niin rikkaat ja täyteläiset.

HelloDolly

Ihanat kuvat jälleen kerran Letizialla, sulla on aivan ihana ja persoonallinen tyyli stailauksissasi ja kuvissasi!  Tykkään kovasti! :cuteyes:

Nata

Kauniita kuvia Letizialla.  :cuteyes:

Mun ainokaiseni, rakas Russiani (Larissa, Tohtori Zhivagon Laran mukaan tottakai), ei ole päässyt eikä varmaan tule pääsemäänkään koskaan laatikostaan ulos. Sen sijaan hän saa olla keskipisteenä Venäjä-hyllyssä.  :hbeat:

"Light up the darkness"
* Bob Marley

Ninni-doll

Kaunis neito ja ihana tuo Venäjähylly kokonaisuudessaan!  :hbeat:

TaruinenAave

Ihana tosiaan toi Russia! Kuin myös venäjähyllykin.  :cuteyes: Olen itsekin aina silloin tällöin tuota eBaysta katsellut, mutta vielä ei tullut hankittua. Princess-sarjan Imperial Russia sekä sitten se vuoden -96 Russia kyllä on. Niin ja aah, niin ihana Silkstone Nicolai, vaikkei se nyt DOTW olekaan.

whitney

Onpas tosi hieno teemahylly! Barbiehan sopii sinne kuin nakutettu :)

Nata

Mulla on semmoinen viha-rakkaus-suhde Venäjään...  :D

Niitä Venäjä-silkkejä mäkin oon himoinnut, ne on niiiin hienoja! Jos minä olisin nukke (mieluiten se Darya  :hbeat: ), niin olisin kyllä päätä pahkaa rakastunu siihen Nicolaihin...  :faint: (...kun taidan nytkin olla jo  ::) )
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Hilja

Venäjähyllyä jää katselemaan -  hieno ja mielenkiintoinen asetelma, nukke on yksi sarjan kauneimmista :smiley:
Leikkiä ikä kaikki

Ninni-doll

Sain Avasundilta myöhästyneen joululahjan, pieni lisä Intia-kokoelmaan. Barbie in India 1993

Jasmiina2

Onnittelut uudesta intiattaresta  :cuteyes: Eikös sulla ala olemaan noita Intia Barbieita jo melkoinen kokoelma?

Xara

Onpa tuolla nukella kyllä ihana asu! Olisi hauska nähdä jotain ryhmäkuvaa intiattarista.  :smiley:

Ninni-doll

Onhan näitä jo  :D tämän dotw-ketjun alussa kuvia mun intialaisista. Ryhmäkuvissa ei valitettavasti näy kaikki, kun on tullut muutama lisää. Pääasiassa keräilen expressions of india-sarjaa ja barbie in india-sarjasta vanhempia. Eli Intian markkinoille tehtyjä lisenssinukkeja. Herttaisen viattomat superstar nasut kiehtoo ja korujen ja yksityiskohtien määrä. Näitä (mm Roopvati Rajasthani) ketjun alussa

Adalia

DOTW Spain kuuma92:lta tuli Fashionistas-kropassa, vaihdoin sen joutilaaseen (ja mätsäävään :D ) muusakroppaan. Nyt etsintään Espanjatar-asu...

Life in plastic
It's fantastic!