Vuoden 2015 uutuuksia

Aloittaja Hilja, marraskuu 09, 2014, 12:03:11

« edellinen - seuraava »

Alice

:Look_Up: Eipä ole aina, ei.

Lelukaupoissa ja marketeissa on näkynyt niitä uusia vaatepakkauksia ja asustesettejä, mutta en ole bongannut vielä uusia Style-barbeja. Haluaisin yhden lättäjalkaisen vaihtokropan Skipperille, jotta se voi käyttää matalia kenkiä. Ja sen uuden sidecut -hiuksisen nuken haluaisin myös, se on aivan mahtava!

Merineiti

Lainaus käyttäjältä: Aurora - maaliskuu 02, 2015, 22:39:22

Downton Abbeyä katsoessa mua on tosin aina häirinnyt Lady Rosen tummat kulmakarvat vaalean tukan kanssa. Ei 20-luvun Englannissa mitään hiusvärejä käytetty. :naamakämmen: Vai kuinka?
Mulla on melkein mustat kulmakarvat ja vaaleat hiukset, kulkee suvussa :)

Ja jos ei hiusvärejä niin kulmaväriä ainakin käytettiin, samalla lailla kun nykyään matkitaan julkkiksia niin eiköhän noita aikakauden elokuvatähtiä matkittu (jotka alunperin meikattiin vahvasti että ilmeet näkyy mustavalkokuvissa) vaikka se leffameikki hassulta luonnossa näyttäiskin.

Toi Sidecut Barbie on tosi söpö... vaikka onkin tönkkisvartalo
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Milia C

Oh, wau. Uudet Barbie Look City Shine 2015 muusat?   :chuckle: LEA!  :hbeat:

https://www.dollgenie.com/2015/look615-L.jpg
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milo

Mulla oli kanssa tarkoitus ostaa toi Lea ja ehkä toi punatukkanen myös, mutta sitten sain tänään kuvan amerikkalaiselta foorumilta (kysyin luvan julkaista se edelleen täällä) josta näkyy että näiden kanssa on ollut paljon ongelmia. Osalla näistä on tuollaiset kalan/alienin silmät - ihan hirveän näköinen suoraan sanottuna.
Eri foorumeilla, myös barbiecollectorin, on kuulemma ollut paljon valituksia tästä juuri tuon takia ja sen asu on kuulemma huonompaa materiaalia kuin koskaan aiemmin. Voi Mattel, Mattel...ensin Boucle Beauty, nyt tää, mitä seuraavaksi!?  :head-to-the-wall:

Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ivla

Huh huh, Milo. Onpa tosiaan hurjannäköinen ilmestys :eieieiei:

Marianne

Voi apua!  :faint: Miten ihmeessä tuollainen on päässyt tuotantoon? No, tukka sentään on hieno, että jotain positiivista kuitenkin löytyy.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Silky

Voi pakana, tämäkin!  :blaah: Ja juuri tuon sarjan kivoin nukke!  :gonna-cry:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

DarkJedi

TaruinenAave

Mä jo tilasin ton Lean ennen kuin kuulin tästä laadusta... Nyt odottelen kauhunsekaisin tuntein, että mitä tuleman pitää ja mietin että pitääkö lähettää Mattelille vai myyjälle, jos tulee tuollainen kamala postista.  :naamakämmen: Ilmeisesti kuitenkin porukka on Mattelille noita maanantaikappaleita lähettäneet ja saavat uudet tilalle. Kun nyt itselle osuisi kuitenkin ykköslaatuinen.  ::)

Milia C

Voi ei!  :naamakämmen: Jää tilaamatta, minun keräily tyssäsi kun näitä virheitä alkoi olla liikaa... ja kaikille pitäisi hankkia aina nivelletty kroppa erikseen...  ::)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Letizia

Uusista nivelnukeista oli juttua toisessa ketjussa vähän aikaa sitten, mutta nehän ovat nyt jo olemassa!

https://www.flickr.com/photos/foxybelle/23011349275/

Löytyy hakusanoilla "Made to Move Barbie". Promokuvissa mukana ollutta Ashaa en ole kyllä toistaiseksi nähnyt.

Tilasin jo yhden... ulkonäöllisesti en niin kovin paljon pidä kropasta, mutta pakkohan nämä on testata. Nukkien laadusta on ollut positiivisia kommentteja.

Jasmiina2

Mäkin itse asiassa näin jo ebayssa myynnissä noita Made to Move nukkeja. En kyllä vielä ostanut.  :D

Louhi

Informoikaahan sitten, kun saatte, millainen päänuppi näissä on. Kropat kiinnostaisi liitettynä vanhoihin päihin nimittäin. Ihonvärikin näyttää hyvin neutraalilta, mikä on hyvä.

Letizia

Päänupista löytyy kuva esim. täältä. Näyttää samanlaiselta kuin muidenkin nykynukkien.

https://www.flickr.com/search/?q=made%20to%20move%20barbie

Tilasin tuon Teresan, koska arvelen että sille löytyisi joku sopiva pää. Lea on kiva ja vähän teki mieli tilata se, mutta en ehkä kuitenkaan haluaisi nukkea sellaisenaan ja ei ole noin kalpealle kropalle tarvetta ainakaan tällä hetkellä.

Adalmina

Vaikuttaa kiinnostavalta. Obitsu tulee vähän mieleen. Toivottavasti tulee tännekin myyntiin  :peukku: