Vuoden 2015 uutuuksia

Aloittaja Hilja, marraskuu 09, 2014, 12:03:11

« edellinen - seuraava »

Hilja

Saksalaisella Fashiondoll World sivustolla esitellään vuoden 2015 Playline  :barbie: nukkeja. Samoja nukkeja on esillä vuoden 2014 ketjussa mutta lisäkurkistelu tännekin kannattaa.

Kevään Style barbiet:

http://www.fashiondollworld.de/2014/09/barbie-noch-mehr-style-puppen-fur.html
Leikkiä ikä kaikki

Adalia

Kiitos Hilja :D

Style-nuket on todella mageita.
Life in plastic
It's fantastic!

Letizia

2015 on tosiaan jo nurkan takana.

Edellisessä ketjussa keskustellut Style Grace ja Nikki ovat saksalaisen linkin mukaan 'USA-Exklusiv', joten turha toivo että niitä Suomeen... ei edes Nikkiä. :(

Tämä naamarivistökuva on myös kiertänyt blogeissa ynnä muissa:
https://www.flickr.com/photos/70740635@N02/15482239147

En tiedä, ovatko nämä kaikki oikeita tuotantoon tulevia nukkeja vai onko osa pudonnut pois, mutta oikean yläkulman tyttö on tosi viehättävä. Melkein tulee mieleen Kira! :>

Täti Monika

Kiva kyllä toi nivelletty nilkka ja niiden myötä mahdolliset uudet kenkämallit, mutta mitenkähän on laita sen rintalasta-nivelen?  :gonna-cry: Viimeisimmillä fashionistoillakaan ei enää ollut sitä  :whaddado:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - marraskuu 17, 2014, 21:15:12
Kiva kyllä toi nivelletty nilkka ja niiden myötä mahdolliset uudet kenkämallit, mutta mitenkähän on laita sen rintalasta-nivelen?   Viimeisimmillä fashionistoillakaan ei enää ollut sitä

Mietin myös, että mitenkähän on rintanivelen laita - mutta tämän vuoden Style-nukeilla se on ollut, joten toivottavasti ei ole sentään jätetty pois seuraavilta.

Sunako

Missä vaiheessa vuotta tulee kauppoihin uusia nukkeja myyntiin? Olen tainnut ostaa tällä hetkellä saatavilla olevista jo kaikki mitkä haluan.

Uudet vaatteet kans kiinnostaisi.

Letizia

Eihhh...

Näillä uusilla nivelnilkkaisilla Style-nukeilla EI sitten ole niveltä rintakehässä, eli yhtä tyhjän kanssa. Kuvaa näkyy täällä:

http://www.ebay.com/itm/NEW-2015-Articulated-Ankles-Style-Glam-Luxe-Raquelle-Rooted-Lashes-Nude-Doll-/121550539316?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c4cfa0a34

Voi kökkö. Miksi?!

Lainaus käyttäjältä: Letizia - marraskuu 17, 2014, 21:24:24
Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - marraskuu 17, 2014, 21:15:12
Kiva kyllä toi nivelletty nilkka ja niiden myötä mahdolliset uudet kenkämallit, mutta mitenkähän on laita sen rintalasta-nivelen?   Viimeisimmillä fashionistoillakaan ei enää ollut sitä

Mietin myös, että mitenkähän on rintanivelen laita - mutta tämän vuoden Style-nukeilla se on ollut, joten toivottavasti ei ole sentään jätetty pois seuraavilta.

Adalia

BR Leluissa ja Citymarketissa (Hyvinkäällä) havainnot tehty Supersankari Barbiesta eli Princess Power Barbiesta! En tykkää... värjätyt jalat, yläosa kiinteä, suorat kädet mutta taipuisat jalat. Ehkä lapsiin vetoaa? Sarjan Ken on tönkkö rillipää nörtti :D

Uusia huonekalujakin on kaupan, jääkaappi (valkoinen), pesukone/ kuivausrumpu (pinkit), wc-kalusteet (pinkit), kapea sänky (kiva raikas kukkakuosi peitossa). Olin ihan innoissaan BR Leluissa, onneksi kaverini ei hävennyt kun selostin mm. Mattelin vaikeuksia markkinoilla  :D   :chuckle:
Life in plastic
It's fantastic!

Letizia

Mutta mitäs mitäs?! Kira-muotti on vihdoin tehnyt paluun keräilysarjaan tällaisena prinsessana -

http://www.barbiecollector.com/shop/doll/mutya-barbie-doll-cgt76

Ei ole kylläkään minun makuuni, kun Kiran tyynestä hymystä on maalattu tuollaiset pusuhuulet, mutta makuja on monia, ja sinänsä hienoa että samaa muottia pystytään käyttämään monella tavalla.

Letizia

Törmäsin tällaiseen nukkeen, joka ilmeisesti esittää Tuhkimoa jostain uudesta elokuvaversiosta:

https://www.flickr.com/photos/43800939@N04/16283047742

Promokuvasta tulee mulle vähän Frida Kahlo -viboja, mikä on muuten aika paljon sanottu Mattelin Tuhkimosta. : o

Livekuvasta ei ehkä ihan niin, mutta kaunis nukke silti.

https://www.flickr.com/photos/101116681@N02/16419762160

Marianne

Tuhkimoa esittää siinä uudessa leffassa Downton Abbey -näyttelijä Lily James. Aika hyvin tuossa nukessa on yhdennäköisyyttä siihen mun mielestä.  :peukku:

Downton Abbeyä katsoessa mua on tosin aina häirinnyt Lady Rosen tummat kulmakarvat vaalean tukan kanssa. Ei 20-luvun Englannissa mitään hiusvärejä käytetty. :naamakämmen: Vai kuinka?  
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Cinderella-nukke on musta hyvin nätti, harkitsen ostanko sen.

Värjäykseen ja tummiin kulmiin liittyen sivuhuomatus: hiusvärejä on itse asiassa ollut olemassa jo ikuisuuden, vaikka tietysti tuohon aikaan ne ei kovin turvallisia olleet. Mutta sitä en tiedä miten tavallista jossain 1920-luvun Englannissa hiusten värjääminen on oikeasti ollut, tuskin kovinkaan. Tummat kulmat voi kyllä olla ihan luonnostaan blondillakin, vaikka se hassulta tuntuukin :) Joskus ihmisillä on mielenkiintoisia väriyhdistelmiä, tiedän yhden miehen jonka hiukset ovat maantienväriset, mutta parta kasvaa punertavana.

TaruinenAave

Lainaus käyttäjältä: Aurora - maaliskuu 02, 2015, 22:39:22
Downton Abbeyä katsoessa mua on tosin aina häirinnyt Lady Rosen tummat kulmakarvat vaalean tukan kanssa. Ei 20-luvun Englannissa mitään hiusvärejä käytetty. :naamakämmen: Vai kuinka?

Itse asiassa hiuksia on värjätty koko ihmiskunnan historian ajan. Ensimmäinen synteettinen hiusväri on luotu 1907. Eli kyllä, myös 20-luvun Englannissa värjättiin hiuksia ja käytettiin hiusvärejä.

Milia C

Värjäys ja vaalennus on eri asia. Vaalennuksessa hiuksesta poltetaan/poistetaan pigmenttiä pois.

One of the first synthetic peroxides, barium peroxide, was synthesized by Alexander von Humboldt in 1799 as a by-product of his attempts to decompose air. Nineteen years later Louis Jacques Thénard recognized that this compound could be used for the preparation of a previously unknown compound, which he described as oxidized water – now known as hydrogen peroxide

mutta eikös tuossa jo kerro mistä asti on voitu vaalentaa ;D eli on mahdollista.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Louhi

Eipä ne hiusvärit kaikki nykyäänkään kovin turvallisia ole  :shuting-up: .