Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Ddung

Aloittaja Hunajasieni, marraskuu 03, 2015, 19:03:23

« edellinen - seuraava »

Hunajasieni

Tämmöistä ketjua ei vielä näkynyt, niin laitetaan nyt yksi tulille.
Ymmärtääkseni nuket ovat korealaisia, ne on muovista tehty, itselleni tulee hyvin paljon mieleen vanhat vauvanuket mitä oli ainakin silloin kun olin itse pieni. Tämmöinen. Koko on vähän pienempi, mutta jointit toimii vähän samalla lailla. Ja onhan tuo Ddung rutkasti söpömpi!  :D

Itse olen ostanut omani Lutsilta silloin kun niiltä vielä näitä sai. Enää ei saa. En valitettavasti osaa kovin hyvin siis ohjata jostain ostamaan, paitsi ebay:stä. Näistä saattaa myös olla feikkejä olemassa, mutta aitokaan ei ole kovin kallis (olisiko ollut jotain 20-30 dollaria kappale) niin en tiedä sitten. Näistä on myös minejä, itselläni niitä ei ole. Ne tais olla Lutsilla 10-13 dollarin luokkaa.

Nämä kuvat on vanhoja, mutta ehkei se haittaa. (Pehmovartaloisesta pupu-Ddungista minulla ei ole vielä kuvia. En muista oliko sillä vielä joku eri nimi, kun linkki ei enää toimi. Sen kasvot on pupun näköiset ja erimuotoiset.)
Nuket ovat Ddung Sleeping Bear ja Ddung Rabbit Fairy. Haluaisin vielä muutamia, mutta ei ole tullut hankittua enempää kun Lutsilta lopettivat...


Nalle ja Bubu













Tässä Pullipin kanssa, niin saa vähän käsitystä koosta. (Otettu Pusuun niin siksi Pullippi on vertailukohtana.) Muistaakseni pituus oli 18cm.





















Tällettiin. :D Tuli aika paljon kuvia, mutta näistä näkee mukavasti kokoa ja kasvonmuotoa jne. o/

Merineiti

Onpa hauskoja! Aivan uusi tuttavuus tämä Ddung :)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Hunajasieni

Kiitos kommentista Merineiti! ^^


Muppu
Blings – Choco Rabbit (Ddung, sama firma joka tekee Ddungit)