Made to Move

Aloittaja harakka, tammikuu 05, 2016, 23:21:28

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

Ihanat vaatteet olet mtm:llesi valinnut Sunako! Tykkäsin varsinkin tummimman neitosen asusta.

Sunako

Piti taas pukea uudestaan!

Sunako

Tytöt  on sovitelleet vaatteita

Sunako

Vaatteittenvaihtopäivä!

Adalmina

:Look_Up: Onnekkaita tyttöjä Sunakolla, kun pääsevät välillä vaatteiden vaihtoon! Täälä useimmat joutuvat pönöttää samoissa tamineissa vuodesta toiseen tai pahimmassa tapauksessa ilman rihmankiertämää  :D

King of the crystal cave ken taipuu pääsiäistunnelmissa sen minkä taipuu

Melkein made to move .....vai eikait keneistä ole tehtykään taipuisampaa versiota kuin tää malli?
Noita mustia käsivarsia en vaan tajua. Kiusaksi keräilijöille ilmeisesti  ::)

Xara

Kiva nähdä taipuisuuskuva tuosta nukesta. On kyllä hieno, ja tosi hyvän näköiset kasvot. Minustakin nuo mustat käsivarret ovat kyllä kauheat, miksi ei voi tehdä hihoja. :/

Sunako

Aliisa

Jasmiina2, Wau miten hienot Puma-tytöt! :palvoo:

Sunako, Tosi upeat stailaukset tytöillä! :palvoo:

Adalmina, Oho millainen Kentsu. :faint: Tuollainen vaalea pitkätukka olis kyllä tosi tervetullut tännekin, Dark Hunters Acheronin kanssa vitriinini naisia hurmaamaan. :hbeat:

Louhi

Kävin Kajaanissa Citymarketin alessa ja löysin vaalean MtM curvyn -33%. Oli pakko ostaa kropan- ja päänluovuttajaksi, vaikka minulla on yksi tällainen ennestään vielä kasassa  :shuting-up:.

Adalmina

Kyllähän niitä täytyy varalla olla, varsinkin jos saa alesta!  :peukku:
Hyvä löytö siis! :smiley:

Sunako

Minulle tulee näitä nukkeja kuusi lisää ensi viikon alussa! Amazonista löytyi! Voi vitsi, minä olen niin innoissani ettei tässä jaksaisi odottaa  :tongue:

Freyr

Itse en ole aikoihin Amazonilta tilannut mitään, koska toimituskulut tuntuvat olevan naurettavia.  ITsellä kyllä ei älyttömästi MtM:iä ole enää, mitä eritysesti tahtoisin.
Itsellä pyörinyt pitkään listalla Tuhkimon Tarina -leffasta haltiakummi -nukke, mutta sen verra tyyris ollut, etten ole hennonut...  kun pitäisi pää vaihtaa MtM kroppaan ja joku semi-kiva pää tilalle koska pose on ihan jees, mutta haluan vaihdella poseerauksia itse haltiakummilta. Itsellä taitaa uusin MtM olla toi Gabby Douglas olympiavoimistelija -nukke, muuten kai Marvelin Storm -barbie, mutta  ei ole täysin MtM nivelletty, niin en usko että lasketaan, ja on niin hieno, että en oikein ole hennonut muuta kuin laittaa hänet vvitriinin päälle muiden erikoisuuksien kanssa. (Black label Pool Chic ja Park Beauty, Gabby Douglas ja Mirana (valkoinen kuningatar) jonka pään vaihdoin MtM kehoon
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Sunako, mitä nukkeja sinulla on tulossa? Itse olen vähän amazonia vilkuillut, mutta en ole koskaan sieltä mitään tilannut, joten olisi ihan kiva kuulla miten sekin on sujunut ja kuinka kauan menee aikaa nukkejen saapumiseen jne.

Minä olen olettanut, että nämä uudet Bmr1959 tytöt ja pojat olisivat nivellettyjä/made to move tasoa, onko kellään tietoa, että onko niin?

Sunako

Osa niistä mitä on tulossa on juuri niitä bmr1959 -nukkeja, niillä pitäisi olla se made to move -nivellys. Tarkkaan en muista mitä nukkeja tilasin enkä halua tarkastaa koska tahdon että ne tulee vähän niinkuin yllätyksenä  :D

Olen monta kertaa tilannut tavaraa tuolta brittiläisestä Amazonista ja sieltä kun ottaa expedited delivery niin ne tulee nopeimmillaan seuraavaksi arkipäiväksi, usein sitä seuraavaksi. Tietysti se sitten maksaakin. Torstai-iltana tilasin nämä niin maanantaina tai tiistaina odotan tulevaksi.

Freyr

Itse vähän katselin noita bmr1959 nukkeja kanssa, näyttäisi olevan MtM kehoilla.
Siitä on itsellä aikaa, kun on Amazonilta tilannut viimeksi, mutta Amazonin toimitukset on aina toiminut.  Kerran suomen posti sössi yhden lähetyksen (lyhyesti: väittivät että yritetty toimittaa, ja lähtenyt takaisin, vaikka ei mitään yritystä, yhteydenottoa tai lappua asiasta tullut) ni Amazonille kun otin yhteyttä, laittoivat samantien tuolla expeditillä ilmaiseksi tulemaan uusiksi, tuli seuraavana päivänä ovelle asti.
Harmittaa vain nuo toimituskulut, melkein pitäisi aina tilata useampi asia kerralla (ja varmaan samalta myyjältä) että olisi järkevää.  Tosin mietin kovasti nyt tuota yhtä bmr nukkea, mutta sen saa nähdä vasta ensi viikolla että mihin tulokseen päädyn
My Dream has come true, welcome home, Bastian.