Vuoden 2016 uutuudet

Aloittaja Ivla, tammikuu 07, 2016, 20:39:42

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Wau, tosi hieno uudistus Mattelilta. :peukku:

Ja sitten tykkään ihan hirveesti tämän nuken hiuksista. :blush:
https://c2.staticflickr.com/2/1524/24042617044_485fc470ca.jpg

tokkopahka

Munkin mielestä se pätkä on söpöin :chuckle:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Vivi

No oho! Olipa aika veto Mattelilta! Mutta hyvä sellainen.  :peukku: Tuolta MattelShopista lähettävät kyllä Suomeenkin, mutta sieltä tuli ne suolaistakin suolaisemmat postarit.Itse odottelen mielenkiinnolla lisäkuvia Supermanista, WonderWomanista ja Batmanista.
If it makes you happy...

Rana

Tulisikohan postikuluista inhimillisiä jos kimpassa hankkisi? Itse en kyllä ihan varma ole haluanko noita uusia kroppia, kun niveliä kaipaisin :gonna-cry: jos edes jalat olisi kunnolla nivelletyt ei tarviis kahta kertaa miettiä.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Louhi

Pitihän se arvata, että ne on vain netissä. Kauppoihin varmaan tulee Keski-Euroopan tasolle joskus. Olen niin pessimistinen ja piilomasentunut, että en usko Pohjois-Eurooppaan tulemiseen. Mutta pakko myöntää kaikki kuvat nähtyäni, että on kyllä kivoja kasvoja ja ostaisin monta noista  :faint:.

Jasmiina2

Sääli tosiaan ettei noilla ole nivellystä. Muuten tosi kivoja nukkeja. Etenkin nuo petite nuket kiinnostaisivat, mutta kyllä nuo muutkin ovat hauskoja.  :cuteyes: Tosi kiva että Curvy nukeille on tehty saman tyyppisiä vaatteita kuin pienemmille nukeille eikä mitään mammamuotia.  :peukku:

Xara

Toivon, että Sellon Prisma Leppävaarassa tekee tilaa uutuuksille! En tiedä onko vastaavat alennukset muuallakin, mutta Sellon leluosastolla oli tosi paljon nukkeja -30%. Oli Barbie-nukkeja ja vaatesettejä, Disney-nukkeja (esim. se hieno Ursula), MH-nukkeja ja muita. Pari vaatesettiä houkutteli kun oli niin kivoja realistisia vaatteita, mutta en sitten kumminkaan raaskinut...

Made to move -nukkeja markkinoille odotellessa... :D

Täti Monika

:Look_Up: Niitä odotellaan ihan pinkeinä  :cuteyes: Missähän päin Suomea muuten ekat MadetoMove:t bongataan?
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Nata

Mä edelleen hermoilen kaikkia tullijuttuja yms., joten päädyin tilaamaan Miss Vinyliltä Wonder Womanin ja Supermanin heti sinä päivänä kun ne ilmestyi myyntiin. Samalla tilasin sen L.A.Girl -Fashionistan, kun en ole sitä enää täällä missään bongannut. Olipa jotenkin ihanan vaivatonta kun sai maksaakin Electronilla ja yllätyksekseni paketti tuotiin tänään aamupäivällä ihan kotiovelle asti.

Vaaleanpunaisiin kääreisiin pakatuista paketeista ei kylläkään löytynyt Supermania vaan Batman!  :shock: Olin vielä etukäteen ivannut sitä, kun en juurikaan innostu Ben Affleckista ja en yhtään osaa ajatella sitä Batmanina! Kirjoitin sitten Vinylille sähköpostia ranskankielisillä tervehdyksillä yms. maustettuna ja kyselin, että miten nyt toimitaan, että saisin sen tilaamani Supermanin tämän Batmanin tilalle ja sain pian vastauksen: "(...) I'm sorry, it's totally my fault. Keep Batman. I will send you Superman today. Have a nice day!" Ei paha.  :D Sain siis sopivasti Miss Vinyliltä synttärilahjan ja vain päivää etukäteen.   :tuuletus: :birthday:

En vielä avannut nukkeja paketeistaan, vaikka aionkin sen tehdä, mutta WW:lla näyttää olevan käsissä Made to Move -nivellykset ja varmaan polvissa myös. Reidet on tasaiset. Bättiksen nivellyksistä ei oikein saa selvää, kun tuo asu on niin peittävä.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Jasmiina2

Ohoh, aika kiva kun antoivat pitää Batmanin  :cuteyes:

Minua kiinnostaisi tämän vuoden tulokkaista ainakin Water Sprite Barbie. Tosin pelkään, että se jää hinnan takia hankkimatta. Muutenkin pidän tosin paljon Faraway Forest Collectionista ja nuket ovat pitkään olleet ostolistalla. Tuppaavat vaan olemaan vähän hintavia.  :Sigh:

Vivi

Oi Nata, laitapa kuvia sitten Wonder Womanista! En ole vieläkään vakuuttunut, että se olisi must have, mutta toisaalta kasvot ovat todella kauniit.Loistavaa myös tuo palvelu!  :peukku: Olen itsekin siirtynyt melkein kokonaan ostamaan eurooppalaisilta diilereiltä. Miss Vinyl ja Atelier Kathy ovat mielestäni ihan ykkösiä.  :aplause:
If it makes you happy...

Marianne

Vähänkö upea tuo Water Sprite!  :faint: http://www.thebarbiecollection.com/2016-collection/water-sprite-barbie-doll-dgx95

Harmi vaan, että Mattel ei postita Suomeen.  :head-to-the-wall: Viime vuonna sain kolme nukkea hankittua tuolta Amerikkalaisen tutun avulla, mutta en häntä viitsisi aina vaivata. Yksi niistä kolmesta on se tämän Faraway Forest -sarjan Lady of the White Woods. Upea nukke, mutta asu on tuttuun Mattel-tyyliin vain ulkoa korea. Sama saattaa koskea tuota Water Sprite:ia. Ja silti se houkuttaa.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

Oi, se olisi kyllä kiva juttu!  :smiley: Mä vaan pelkään, että tuo Water Sprite saattaa myydä loppuun aika nopeasti, kun valmistuserä on suhteellisen pieni Barbielle...

Claudette Gordon on upea nukke. Mulla on se jo, tosin en ole vielä poistanut paketista. Sen asu on hieno, mutta mikkiteline on aika heppoisen oloinen, eikä kuulemma pysy pystyssä kunnolla.

Se Water Sprite on näköjään jälkitoimituksessa 15. maaliskuuta asti, eli jos yhdessä tilataan niin paketti lähtisi vasta sitten. Voisin kyllä maksaa sulle etukäteen nuken hinnan ja vaikka osan postikuluista jo, ja osuuteni tullimaksuista ja postituksen mulle Suomen sisällä sitten kun paketti on saapunut sulle.  :wink:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

Oi, Claudette Gordon on tosiaan myös tosi kaunis. Claudetten ja Water Spriten kun saisi...  ::) Tosin opintotuki taitaa olla vähän eri mieltä.  :mad:

Hilja

Leikkiä ikä kaikki