Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Alice

Hienoja kaverikuvia, Ivla! Laitoin vähän aikaa sitten kaikki mun Ellut takaisin laatikoihin, koska ne alkoivat keräämään pölyä  :-\  Kun en vieläkään ole raaskinut ostaa vitriiniä nukeille, onhan se paljon kivempi laittaa se muutama huntti uusiin nukkeihin kuin huonekaluun!

Amberia vielä kaipailisin Ellowynejen joukkoon, mutta pitää nyt vähän suunnitella nukkeostoja.

Jasmiina2

Onpas tosiaan kivoja kuvia Ivla ja tosi kauniita nukkeja.  :cuteyes:

Tinttufia

Ihanat kuvat Ivla  :hbeat:

Mun tytöt eivät ole poseerannut kameran edessä pitään aika  :eieieiei: Tässä on muutama kuva jonka kuvasin kokoelmani

Ivla

Kiitos kaikille!

Alice: Eiköhän uuden wigged out Amberin aika olisi kohta jo ilmestyä  :peukku:

Tinttufian ensimmäisen kuvan Lizette näyttää aivan upealta kauniissa mekossaan ja lyhyessä tukassaan! Myös kuvan asettelu on ihana  :hbeat: Myös muut Tinttufian kaunokaiset ovat suloisia :cuteyes:

Letizia

Kauniita tyttösiä päässyt Tinttufian kameran eteen. En tunne näitä nukkeja sen tarkemmin, mutta erityisesti eka on minusta tosi viehättävä. Herkkä poseeraus ja ilme. :)

Tinttufia

Kiitos !
Lorelei on Essential Lizette Wigged Out jolle on vaihdettu lasisilmät. Tuo toinen AA nukke on myös Essential Lizette, sille olen itse laittanut "inset eyes" mutta ne on tummanruskeat...

Jasmiina2

Oh, onko tuollainen silmien laittaminen/vaihtaminen kuinka hankalaa? En ole ikinä kokeillut, kun en juurikaan omista näitä isompia nukkeja mutta kiinnostava olisi joskus kokeilla  :cuteyes:

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - heinäkuu 31, 2013, 21:09:59
Oh, onko tuollainen silmien laittaminen/vaihtaminen kuinka hankalaa? En ole ikinä kokeillut, kun en juurikaan omista näitä isompia nukkeja mutta kiinnostava olisi joskus kokeilla  :cuteyes:

Tinttufia on kyllä tosi hienosti laittanut Lizettelleen lasi-/akryylisilmät :aplause: Itsekin olen yhdelle asentanut akryylisilmät, ja toiselle vaihtanut uudet alkuperäisten tilalle  :cuteyes:

Tinttufia

Kiitos! Olen ottanut kuvia silmävaihtoprojektista, en tiedä minne laittaisin ne kuvat??

Mietin jos Marlene yrittää kertoa minulle jotain ??  :shock:  ;)

Ryhmäkuva mun Elluista ja kaverit

Jasmiina2

Upeat lastenvaunut. Sopivat mainiosti nuken tyyliin  :cuteyes:

Tinttufia

Kiitos, löysin kirppiksellä viitosella....

Ivla

Aivan ihana ryhmäkuva, Tinttufia  :hbeat: :hbeat: :hbeat: Ellusi ovat aivan hurmaavia jokainen  :cuteyes: Olet näemmä löytänyt Gothic Roselle asunkin - onneksi olkoon!  :peukku: Marlenen lastenrattaat ovat ihanat! Hmm.. pitäisiköhän Patsysi ryhtyä Marlenen tyttäreksi?  :D

Laita vain vaikka tänne niitä kuvia (?), minäkin voin ehkä laittaa, pysyy kaikki Ellu-jutut sitten samassa paikassa  :cuteyes:

Ivla

Ai niin, Tinttufia, pakko vielä kysyä kenen peruukki ihanalla Loreleilla on? Feeling Drained?

Tinttufia

Kyllä se on Feeling Drainedin peruukki  :cuteyes:

avotuli

Silmäprojektista voisi kyllä tehdä oman ketjun please!

Ihanat Ellut!
Kauppiaasta keräilijäksi taas