Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Tinttufia

Hän on suloinen, mutta ei onnex syntyy sitä "pakko saada" tunteen  :D   

Katotaan sitten kun Sad Sally ilmestyy miten käy.....

Ivla

Jonkin verran omistajakuvia Sad Sallysta on jo nyt nähtävillä, kun preorder -nuket ovat jo saapuneet omistajilleen..  :peukku:

Ivla

Patience saapui tällä viikolla. Ostin ihan mielenkiinnosta ja suloisuuden takia, mutta hieman tuo iso pää vielä mietityttää  ^^

Jasmiina2

Ihan kivan oloinen  :cuteyes: Vähän eri näköinen kuin Ellowynet.

Hilja

Suloinen Patience  :smiley:

Nukke on satuhahmo ja kiehtova sellaisenaan. Tulee mieleen Liisa Ihmemaassa.
Leikkiä ikä kaikki

karrieerik

Onpas ihana nukke :cuteyes: Itse pidän enemmän tuosta kuin muista tämän ketjun nukeista, koska tuo on niin nukkemainen ison päänsä kanssa :D

Ivla

Kiitos! Olen samaa mieltä Hiljan kanssa - Patience on satuhahmo! Tykkään hänestä kovasti, mutta uskoisin että hetki menee totutellessa isoon päähän  :cuteyes: Pidän myös Patiencen nukkemaisuudesta, johon kuuluu mm. liikkuvat silmät.

Alice

Ihana! Mä olen tosi moniruokainen nukkejen suhteen, iso pää käy yhtä hyvin kuin pieni pää  :D Ellujen päähän on myös paljon isompi jos vertaa muihin samankokoisiin muotinukkeihin.

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Alice - syyskuu 01, 2013, 19:35:42
Ellujen päähän on myös paljon isompi jos vertaa muihin samankokoisiin muotinukkeihin.

Totta!  :Look_Up: Ei siihen enää edes kiinnitä huomiota, kun on niin tottunut, mutta aluksi muistan kyllä kummastelleeni sitä! Olen välillä hieman hidas tykästymään johonkin uuteen ja erilaiseen nukkeen, mutta jotenkin niistä, joihin tykästyy hitaasti, tulee usein vielä tavallista rakkaampia  :hbeat: Ja nyt kun on tuossa näkyvillä pari päivää istuskellut, olen jo täysin tottunut päähänkin - joka vain lisää nuken suloisuutta  :cuteyes:

Alice

Uusi Ellowyne julkaistiin, mutta hassua miten ne nyt tulee yksi kerrallaan, kun ennen tuli koko kokoelma.
Tämä Wistful Season näyttää kivalta ja asu myös:

http://www.wildeimagination.com/ellowyne-wilde/shop/my-wistful-season

Hinnat vaan tökkii mulla WI:n kanssa yhä enemmän ja enemmän, 165 dollaria+40 dollaria postikuluja + 30-40 e tullia kirpaisee aika paljon.

Ivla

Wistful Season on kaunis, aika samannäköinen kuin Essential Ellowyne Too Raven (linkki):

http://www.flickr.com/photos/adrift2/6861169231/

Tykkäisin kyllä enemmän, jos kerralla julkaistaisiin isompi lauma. Nyt, kun niitä tulee tipoitellen, tuntuu, että pitää enemmän pelätä niiden myyvän hetkessä loppuun. Ihmettelin myös sitä, miten osaa uusista mainline-nukeista on tehty niin pieni määrä.

Olen samaa mieltä Alicen kanssa,  hinnat kauhistuttavat ja ovat kyllä nousseetkin ::) Ostin Shy Shimmerin, kun se ilmestyi 1. elokuuta, koska se oli pakko saada  :D Muuten en olekaan aikoihin WI:ltä ostanut.

Osallistuitteko muuten archive sales'iin? Ja mitä mieltä olette siitä?

Tinttufia

Olen vaan kerran ostanut suoraan WI:ltä, se oli Feeling Drained ja Amelia Thimble. Kaikki muut nuket olen ostanut muilta keräilijölta just sen takia että hinnat on aika kovia kun siheen tulevat vielä postikulut ja tullit. Ja kun ostaa muilta niin voi maksaa erissä  :peukku:. Nyt minulla on Graveside Flowers (resin Evangeline), Valentina ja yhden repaint Ellowynen odottamassa Australiassa. Ne tulevat sitten kaikki samalla kyydillä ennen joulua....

Alice

Lainaus käyttäjältä: Ivla - syyskuu 11, 2013, 18:53:49

Osallistuitteko muuten archive sales'iin? Ja mitä mieltä olette siitä?

En osallistunut siihen. Totta puhuen musta oli hieman mautonta WI:lta nostaa hintoja vanhoille nukeille. Ymmärrän sen, että keräilijät myy kalliimmalla harvinaisia nukkeja, mutta en tuota systeemiä, että yritys panttaa muka loppuunmyytyjä nukkeja varastossa ja sitten kun niiden markkina-arvo on noussut, pistää myyntiin nostetuilla hinnoilla. *kitkerä*

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Alice - syyskuu 12, 2013, 17:21:13

En osallistunut siihen. Totta puhuen musta oli hieman mautonta WI:lta nostaa hintoja vanhoille nukeille. Ymmärrän sen, että keräilijät myy kalliimmalla harvinaisia nukkeja, mutta en tuota systeemiä, että yritys panttaa muka loppuunmyytyjä nukkeja varastossa ja sitten kun niiden markkina-arvo on noussut, pistää myyntiin nostetuilla hinnoilla. *kitkerä*

Itse yritin saada yhden nuken, jonka hinta oli OK mutten saanut. Mietin kauan yritänkö edes, koska olen kovasti ko. konseptia vastaan, mutta lopulta päätin yrittää onneani. Täytyy kyllä sanoa, että olen täysin samaa mieltä myynnin mauttomuudesta. Jäi kyllä hieman ikävä fiilis koko hommasta. Olisin voinut sulattaa esim. $ 10-20 noston alkuperäisiin hintoihin, mutta jotkin nuket (kuten useat Evangelinet) oli hinnoiteltu jopa yli eBay-hintojen.  :eieieiei: