Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Ivla

Kävin kuvaamassa Ellowynejä metsässä yksi päivä...  :cuteyes:

Oletteko muuten huomanneet hintojen nousseen melkoisen paljon? Nytkin tulevaksi julkaissun hartsisen Evangelinen hinta on $ 750!!!  :shock:

HelloDolly

Todella hienoja kuvia, syksyinen metsä on upea tausta yhtä upeille nukeille!  :cuteyes:

Jasmiina2

Onpa kaunis tuo keskimmäinen tumman puhuva nukke  :cuteyes: Violetti asu alimmassa kuvassa on myös tosi kiva.

Adalmina

Hilja

Todella kauniisti kuvattu  :photo:

Suomalainen metsä sopii Ellujen vastakohdaksi -se korostaa lumoavasti kiilteleviä kankaita ja merkillisiä asuja. Katsojaa kiehtoo kumpikin, metsä ja Ellu :smiley:
Leikkiä ikä kaikki

Täti Monika

Onpa kiehtovia kuvia, Ivla  :palvoo:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ivla

Suuri kiitos, HelloDolly, Jasmiina2, Adalmina, Hilja ja Täti Monika  :blush: :blush: :blush:

Olen samaa mieltä syksyisen - ja miksei kesäisenkin - metsän kauneudesta ja nukkekuvauksiin sopivuudesta, Hilja ja HelloDolly! Olen tänä kesänä / syksynä ottanut satoja nukkekuvia metsässä ja luonnossa noin muutenkin, ja on se vain niin lumoavaa  :cuteyes: Nyt päätin muutaman jakaa täälläkin, ja suuri kiitos että kävitte katsomassa  :hug:

Alice

Lainaus käyttäjältä: Ivla - syyskuu 24, 2013, 20:08:36

Oletteko muuten huomanneet hintojen nousseen melkoisen paljon? Nytkin tulevaksi julkaissun hartsisen Evangelinen hinta on $ 750!!!  :shock:

Ohhoh! Paljonkohan seuraava bjd Ellowyne maksaa, eikös ne edelliset olleet kuitenkin alle 500 dollaria... Mä olen ainakin osittain tuon hinnannousun vuoksi siirtynyt toistaiseksi toisiin nukkeihin, enkä ole enää niin innokkaasti ostamassa Elluja WI:ltä. Toinen syy oli ne kierosilmäisyysongelmat lasisilmien kanssa, en mä halua maksaa yhteensä yli kahta sataa dollaria nukesta, joka katsoo ristiin!

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Alice - syyskuu 25, 2013, 20:18:16
Ohhoh! Paljonkohan seuraava bjd Ellowyne maksaa, eikös ne edelliset olleet kuitenkin alle 500 dollaria... Mä olen ainakin osittain tuon hinnannousun vuoksi siirtynyt toistaiseksi toisiin nukkeihin, enkä ole enää niin innokkaasti ostamassa Elluja WI:ltä. Toinen syy oli ne kierosilmäisyysongelmat lasisilmien kanssa, en mä halua maksaa yhteensä yli kahta sataa dollaria nukesta, joka katsoo ristiin!

Hinnoista: Tänään ilmestyi uutuuksia WI:n sivuille, uusi bjd Ellowyne maksaa 599 dollaria!  :shock: Ja toinen uusista basiceista 149 dollaria! Jos haluaa hirvittyä, kannattaa käydä muutkin hinnat tsekkaamassa  :eieieiei:

Silmistä: Olen saanut WI:ltä muutaman kieroilmäisen, mutta laittamalla Tonnerille mailia, olen saanut korvaavan pään  :cuteyes:

Alice

Mutta eihän meidän pitäisi joutua vaihtelemaan päitä (ja odottamaan kunnollisen saapumista), vain koska WI ei tarkista lähettämiään nukkeja! Mä olen tässä asiassa vähän tiukkis  :D Mä muistan millainen ilo oli avata WI:n paketteja alussa, kaikki oli lähellä täydellistä, ja nyt saa pelätä että mitä sieltä laatikosta paljastuu.

Ja nuo uudet hinnat, hui! 199 dollaria tavallisesta vaatetetusta nukesta, joka vuosi sitten olisi ollut 155 dollaria. Puhumattakaan tuosta mainitsemastasi basicista, Ivla.

Resin Ellowyne Decadent Daydream oli 475 dollaria ja nyt tuo uusi on 599  :eieieiei:

Uusi kokoelma oli kyllä musta tosi kiva; erilliset asut ovat hauskoja, tykkään Mist, Green &Teasta sekä uusista basiceista ja Weeping Violets on varmaan aivan hurmaava (kunhan saamme kuvan)!

Tinttufia

Ivlan ulkokuvat Ellowyneistä ovat upeita!

Mielestäni melkein kaikki uudet nuket olivat kivoja, mutta ne hinnat  :faint:  Ja sitäpaitsi kaikki mun nukkerahat menevät nyt Graveside Evangelinelle.... Joskus aion vielä hankkia resin Ellowynen, mutta pitää kai voitta lotossa ensin  :smiley:

Alice

Ivla, oliko se sun juttu Ellowyneistä viimeisimmässä nukkeyhdistyksen lehdessä  ;)

Tosi kiva artikkeli, hienoa että Ellutkin saivat oman esittelyn!

Alice

Weeping Violet myytiin näköjään heti loppuun, mutta kuinkakohan meni keräilijälle ja kuinka moni jälleenmyyjälle  :blaah:

Violetilla oli kyllä kaunis mekko, ja tykkään harmaista silmistä  :cuteyes:

http://www.wildeimagination.com/ellowyne-wilde/shop/weeping-violets-resin

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Alice - syyskuu 27, 2013, 05:37:24
Mutta eihän meidän pitäisi joutua vaihtelemaan päitä (ja odottamaan kunnollisen saapumista), vain koska WI ei tarkista lähettämiään nukkeja! Mä olen tässä asiassa vähän tiukkis  :D Mä muistan millainen ilo oli avata WI:n paketteja alussa, kaikki oli lähellä täydellistä, ja nyt saa pelätä että mitä sieltä laatikosta paljastuu.

Ja nuo uudet hinnat, hui! 199 dollaria tavallisesta vaatetetusta nukesta, joka vuosi sitten olisi ollut 155 dollaria. Puhumattakaan tuosta mainitsemastasi basicista, Ivla.

Resin Ellowyne Decadent Daydream oli 475 dollaria ja nyt tuo uusi on 599  :eieieiei:

Uusi kokoelma oli kyllä musta tosi kiva; erilliset asut ovat hauskoja, tykkään Mist, Green &Teasta sekä uusista basiceista ja Weeping Violets on varmaan aivan hurmaava (kunhan saamme kuvan)!

Olet kyllä todella oikeassa tuosta pää- ja silmäjutusta, Alice! Tällä hetkellä olen odotellut reilusti yli kuukauden uutta päätä yhdelle Ellowynelleni  :-\ Tykkään todella monista WI:n uusistakin nukeista, mutta hinnat ja laatu eivät nyt ihan täsmää. Olen silti yhä uskollinen Ellowynen keräilijä ja en oikeastaan tällä hetkellä muita nukkeja juuri kerääkään.

Lainaus käyttäjältä: Alice - lokakuu 04, 2013, 17:38:24
Ivla, oliko se sun juttu Ellowyneistä viimeisimmässä nukkeyhdistyksen lehdessä  ;)

Tosi kiva artikkeli, hienoa että Ellutkin saivat oman esittelyn!

Tunnustan!  :D

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - syyskuu 27, 2013, 17:32:13

Ivlan ulkokuvat Ellowyneistä ovat upeita!

Mielestäni melkein kaikki uudet nuket olivat kivoja, mutta ne hinnat  :faint:  Ja sitäpaitsi kaikki mun nukkerahat menevät nyt Graveside Evangelinelle.... Joskus aion vielä hankkia resin Ellowynen, mutta pitää kai voitta lotossa ensin  :smiley:

Suuri kiitos Tinttufia!  :blush: Onko Graveside Evangeline jo tulossa?

Lainaus käyttäjältä: Alice - lokakuu 05, 2013, 11:05:06
Weeping Violet myytiin näköjään heti loppuun, mutta kuinkakohan meni keräilijälle ja kuinka moni jälleenmyyjälle  :blaah:

Violetilla oli kyllä kaunis mekko, ja tykkään harmaista silmistä  :cuteyes:

http://www.wildeimagination.com/ellowyne-wilde/shop/weeping-violets-resin

Violet on kyllä hyvin kaunis mekkoineen ja väreineen, ainakin promokuvissa. Pidän myös harmaista silmistä  :cuteyes:

Tinttufia

Onko mahdollista skannata toi Ivlan artikkeli Ellowyneistä tänne? Olisi hauska lukea  :cuteyes:

Tällä tahtilla Graveside on tulossa vasta jouluaikoihin  :-\  on just tullut iso nippu vakutuslaskuja jonka pitäisin maksaa  :blaah: