Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Alice

Tässä Ivlan juttu, lisäksi siinä oli yksi kaunis koko sivun kuva Prudencesta, mutta jätin sen skannaamatta:

Tinttufia

Kiitos, hienot kuvat ja hyvä artikkeli!

Ivla

Näittekö Wilde Halloween Conventionin nukkeja WI:n facebook-sivuilla? Mitä tykkäsitte?

Mielestäni WI teki hyvää työtä niiden kanssa! Amber, Lizette ja Ellowyne olivat aivan mahtavia! Vihdoinkin Lizette vihreillä silmillä ja Amber vaalealla iholla  :cuteyes: Pru ei yhtään tyyliseni, mutta uskon että moni tykkää hänestäkin. Taisi olla ensimmäinen Pru, jolla on vaalea iho. Rufuskin oli oikeastaan aika hieno myös akryylisilmineen. Evangelinen silmämeikki oli melko raju, mutta nukke oli ihanan erilainen ja asu kaunis. Ja erilainen oli Mortimerkin  :shock: Parnillan meikki ja silmät olivat minusta kauniit.

Jasmiina2

Onpas kiva nähdä tuo Ivlan artikkeli  :cuteyes: :peukku:

Alice

Lainaus käyttäjältä: Ivla - lokakuu 22, 2013, 20:38:44
Näittekö Wilde Halloween Conventionin nukkeja WI:n facebook-sivuilla? Mitä tykkäsitte?

Nyt olen juuri tsekkaamassa kuvat  :cuteyes: Wednesday Patsy on aivan ihana, voi ei, onkohan mun pakko hankkia se...  :D

Ello on muuten kaunis, mutta mustat raidat hiuksissa  :eieieiei: Kalpea iho ja siniset silmät ovat kyllä kauniit!

Amber taas on kokonaisuutena upea  :hbeat: Pruhun en niin ihastunut, mutta livenä se on varmasti parempi.

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Alice - lokakuu 23, 2013, 07:25:29
Nyt olen juuri tsekkaamassa kuvat  :cuteyes: Wednesday Patsy on aivan ihana, voi ei, onkohan mun pakko hankkia se...  :D

Patsy on kyllä ihana, mutta miksihän se oli Wilde Halloween Conventionissa eikä Patience?

Alice

Niin Patiencea ei näkynyt ollenkaan, hassua. Sad Sally oli kuitenkin edustettuna.
Suloinen kuva Patiencesta muuten :hbeat:

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Alice - lokakuu 27, 2013, 08:50:21
Niin Patiencea ei näkynyt ollenkaan, hassua. Sad Sally oli kuitenkin edustettuna.
Suloinen kuva Patiencesta muuten :hbeat:

Kiitos  :hug: Olen ihan ihastunut Patienceen mutta yksikään uusista ei innosta juurikaan. Wonderland Patience olisi ihana jos sen hiusraja olisi erilainen  :whaddado:

Alice

Wildella menossa nyt resiininukkejen alennusmyynti  :lecture: Weeping Violet nyt 446 dollaria normaalin 525 sijaan. Jännä että se ei ole vieläkään loppuunmyyty, aiemmat hartsi-Elluthan loppui heti.

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Alice - marraskuu 20, 2013, 17:28:55
Wildella menossa nyt resiininukkejen alennusmyynti  :lecture: Weeping Violet nyt 446 dollaria normaalin 525 sijaan. Jännä että se ei ole vieläkään loppuunmyyty, aiemmat hartsi-Elluthan loppui heti.

Weeping Violets on kyllä kaunis nukke  :smiley: Mielestäni kaunein hartsi-Ellowyne tähän mennessä  :hbeat:

Hieman syksyisiä Ellowyne-kuvia:

Ja uusi Pruni Alicelta - kiitos vielä Alice!!!  :hug:

Olisi mukava nähdä taas muidenkin kuvia suosikkinukeistani  :photo:

DarkJedi

Alicelta ostettu Ellowyne pääsee kuviin kunhan saa vähän vaatetta päälleen.  :cuteyes:
Ensi viikolla on talviloma joten jos sitä jotain saisi aikaiseksi tehdä.

Ivla

Ihanaa, DarkJedi, ja onnittelut ensimmäisestä Ellowynestä!  :cuteyes:

Alice

Hienoja kuvia, Ivla! Pru näyttää niin söpöltä  :cuteyes:

Odotan innolla myös DarkJedin kuvia  :smiley:

Mä en oikein ole saanut kuvattua pitkään aikaan paljon mitään, nyt on niin pimeää että arkisin ei ainakaan ehdi kuvata ja viikonloppuisinkin on vain se tietty hetki päivästä kun valoa tulee tarpeeksi tänne mun asuntoon  :eieieiei:

Alice

Lizette pääsi kuvaan uudessa peruukissa (tai ostin sen kyllä jo lokakuun myyjäisistä Aviksen Pajalta)

Ivla

Oi, aivan ihana kuva Lizettestä, Alice  :hbeat: Oletko tehnyt asun ja seppeleen itse? Ovat nimittäin suloiset.