Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

karrieerik

Tuo Evangeline on upea nukke :cuteyes:
Voisin olla kiinnostunut jos päätät luopua, ellet laita suoraan yleiseen myyntiin :smiley:

Ivla

Parnilla vakuutti minulle, ettei sen ja Evangelinen ole (vielä) aika lähteä. Päästäkseen suosioon Parnillan oli pakko hengailla Ellowynen kanssa  ^^

Ivla

Huomenna pidetään San Franciscossa Wilden tapahtuma, jossa julkaistaan kevään uuden kokoelman nukkeja, esim. uusia basicseja.. En malta odottaa, että näkee, millaisia ovat  :dance-to-the-groooowe: Ja ainakin osa tulee myyntiin keskiviikkona 22.1 :cuteyes:

Dark Days odottaa myös

karrieerik

Tuo mustavalkokuva on todella upea! Parnilla on ihanan erikoinen ja kaunis :cuteyes:

Tinttufia

Pitäisi mennä ulos nyt kuvamaan kun tänne etelään vihdoinkin on tullut vähän lunta. Ostin tänään tytöille potkukelkka... Leonora voisi olla sopiva malli  :cuteyes:

Ivla

Oi, kuinka kaunis Leonora :cuteyes: Ja potkukelkka kuulostaa hauskalta  :aplause: Kävin itsekin ottamassa tänään ulkokuvia mutta sormet meinasivat kyllä jäätyä  ^^ Täytyykin katsoa, millaisia tuli..

Ivla

Kävin tosiaan tänään kuvaamassa ulkona. Tässä Auroran maalaama Shy Shimmer alkuperäisessä meikissä olevan kaksossiskonsa kanssa. Tämä Auroran maalaama on niin :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Alice

Kauniit kaksoset, Ivla!

Kävin vihdoin tsekkaamassa Wilden uutuudet ja siellä oli muutama kiinnostava tapaus. Basic Lizetten hinta kyllä pöyristytti, samoin muutaman puetun nuken (taas kerran  :tongue: ). Raindrops and Roses kiinnostaisi, mutta en oikein ymmärrä mikä siinä maksaa 189 dollaria kun toiset ovat 159 -169 dollaria. Kaikki uutuudet näytti olevan lasisilmäisiä.

Tilaan kuitenkin jossain vaiheessa tuon Basic Lizetten, kunhan päätän otanko sen Honey vai Spice sävyssä  :smiley:

Ivla

Kiitos, Alice :hug:

Tein samoja huomioita Wilden uutuuksista: Basic Lizettejen hinta on kova, samoin kuin joidenkin muidenkin, kuten juuri R&R Lizetten. Minua ihmetytti myös se, että kaikilla Essential Ellowyneillä on samanväriset silmät :whaddado:

Wilden uusista nukeista nämä kolme ovat mielestäni hurjan samannäköisiä: (kuvat WI:n sivuilta, yhdistetty ja lisätty nyt flickerini kautta):

Minulla on ollut jo kauan toiveissa spice Lizette akryylisilmillä, joten jossain vaiheessa uusi basic on pakko saada spice-sävyssä  :cuteyes: Lisäksi Urban Legend Lizette meni kasvojensa ja tukkansa vuoksi harkintaan, ja samoin Shall I Dance?, Woe & Whimsy ja  Raindrops and Roses ^^

Tässä kuitenkin yksi nykyisistä Ellowyneistäni lumisessa ympäristössä:

Mitkä paidat muuten, Alice, tuossa jokin aika sitten tilasit Wildeltä? Niitä pitsisiäkö?

Alice

Oi, tuo on mielestäni yksi kauneimpia Elluja ikinä  :Look_Up: Ihanat nuo siniset silmät, oikein loistaa kasvoista.

Hyvä bongaus nuo kolme, munkin mielestä samannäköisiä, varsinkin kaksi oikeanpuoleista näyttää ihan samalta nukelta erivärisellä tukalla! Onpa kumma juttu Wildelta.

Mä en olekaan kuvannut niitä loppuvuoden ostoksiani, pitää katsoa jos nyt viikonloppuna saisi aikaiseksi  :smiley:

DarkJedi

Kerrassaan mahtavat nuo talviset kuvat Ivlalla.

Ja pitikin mennä googlettamaan...Candlelight Rufus olisi niin sopiva pari minun Ellulle.  :naamakämmen:

Ivla

Oi, kiitokset Alice ja DarkJedi :blush: Tuo Shabby Chic on tosiaan se nukke, jota jouduin odottamaan yli kolme kuukautta ilman tietoa siitä, mitä sille oli USA:sta postittamisen jälkeen tapahtunut :faint: Onneksi saapui sitten lopulta täydellisenä :hbeat:

Totta, DarkJedi, Candlelight Rufus voisi olla mahtava kumppani... varo vain, kohta sinullakin on Wilde-lauma kotonasi ^^

Ivla

Liszetteni pukeutui pinkkiin asuun torjuakseen sademasennusta  :cuteyes:

Asuista puheen ollen, minulla on kaksi Tweed, Seriously? asua ja jos joku olisi kiinnostunut, voisin vaihtaa sen johonkin toiseen Ellowynen asuun :cuteyes: En laittanut kirppikselle, koska en ole varma, ovatko vaihdot ok tuolla :cuteno: Vain yksi nukkeni on pukeutunut asuun sen saavuttua, joten sen kunto on hieno :smiley:

Linkki Wilden sivuille asusta
http://www.wildeimagination.com/ellowyne-wilde/shop/tweed-seriously-outfit-only

Alice

Lizetten peruukki on aivan ihanan värinen, jännä punainen!

Sain mahdutettua yhteen kuvaan Wilden aleostokseni  :D Otin sieltä siis kaksi puseroa, pilkullisen mekon ja tuon Evangeline Ghastlyn peruukin:

Ivla

Aivan ihana esittely-kuva ostoksista :Look_Up:

Lizetten peruukki on Woefully Romantic Ellowynen :hbeat: