Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Tinttufia

Pääsiäis nukkeni  :smiley:

Elisabeth

whitney

Ihana kampaus Elisabethilla!  :cuteyes:

Tinttufia

Se on nuken alkuperäinen kampaus. Nukke on Baroque and Dreams. Se vaati pramean puvun, eikös niin?

Alice

Upean näköinen, Tinttufia! Puku sopii kantajalleen oikein mainiosti  :hbeat:

Milo

Mielettömän hieno!  :palvoo:
Ihan kuin jostain Downton Abbeysta repäisty henkilö linnan nurmella...  :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Lolaa toisessa peruukissa  :cuteyes:

ja Weeping Violetsin alkuperäinen look:

Ivla

Aivan ihana Lola! Oi, sinulla on tuo alkuperäinenkin asu ja peruukki :hbeat: Voi, kun harmitti kun missasin tuon nuken alessa :gonna-cry:

Alice

Mä olin ehtinyt ostaa melkein täydellä hinnalla, arvaa harmittiko mua kun parin viikon päästä tuli se jättiale  ::) Nämä oli kaikki mennyt jo siinä vaiheessa kun bongasin koko alen, muuten olisin varmaan yhden vielä ostanut lisää  :smiley: Alesta tarttui tuo pinkki peruukki ja sänky vaan sitten matkaan.

Ivla

Eikä! Tiedän tunteen: ostin melkein kaikki alenuket ja vaatteet ym. täysillä hinnoilla... Enää näiden jättialejen jälkeen ei tee mieli ostaa mitään täydellä hinnalla ::) Onko sinulla nyt sitten kaksi Weepingiä? :faint:

Minullekin kävi kehnosti tuon alen kanssa. Olin jo ennen virallista sähköpostia WI:n sivuilla valmiina ostamaan Weepingin mutta ja se oli jo ostoskorissa, kun sivu lakkasi toimimasta. Yritin saada jotain ostettua usean tunnin ajan. Sitten tulikin se Wilde virallinen sivujen kaatuminen ja saivat sen sitten Suomen yöllä korjattua ja aamulla olikin melkein kaikki myyty. Minäkin tilasin sitten sen sängyn ja muutaman peruukin :cuteyes:

Alice

Juu, mulla on kaksi Weeping Violetsia  :D Toiselle ajattelin laittaa uuden face upin, ja toinen saa jäädä alkuperäisen näköiseksi.

Sä jouduit sitten sen sivujen kaatumisen uhriksi, kävipä tyhmästi. Kuulin vasta Wilden lähettämästä pahoitteluviestissä siitä. Kiva että löysit kuitenkin muuta alesta! Muakin on viime aikoina alkanut mietityttämään, että kannattaako mitään ostaa täydellä hinnalla, kun tosi nopeasti nykyään tuntuu tulevan WI:llä alennukset. Mutta toivottavasti firma ei kuitenkaan ole vaikeuksissa...

Alice

Ja tässä kaksoset Lili ja Lola  :D

Ja Lili yksin:

Ivla

Oi voi, kuinka ihania pastellivärikuvia, Alice :hbeat: Mikä peruukki Lilillä on? Aivan valloittava.

Olen myös hieman huolissani WI:stä. Toivottavasti firma pysyy pystyssä ja parantaa laadunvalvontaa ja kohtuullistaa normaalihintoja... Minulla on nytkin muutama nukke toivelistalla mutta odotan alea ennen kuin ostan ^^

Alice

Ootas, se peruukki on muistaakseni jonkun Parnillan tai Evangelinen... Tosi kaunis mustakin, ja ihanan pehmeän tuntuinen!

Ivla

Todella kaunis peruukki, mikä sitten onkaan :cuteyes: Spring ja Bonnie kävelyllä metsässä:

Täti Monika

:Look_Up: Mikä  :hbeat: värimaailma  :palvoo: Hieno kuva, Ivla.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"