Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Ivla

Suloinen Valentine! Ihanan raikkaita ja kesäisiä kuvia :cuteyes: Ovatko sen silmät muuten vaihdettavat?

Tinttufia

Kiitos! Kyllä, silmät on vaihdettavat.

Jasmiina2

Ivlan tyttöjä ja meidän Lizette  ^^

Ivla

:Look_Up: Hauska ryhmäkuva miitistä! Oli mukava käydä teillä taas :cuteyes: Ja Lizettekin tapasi muita kokoisiaan :peukku:

PS: Trixie on oikeastaan kyllä Tonnerin nukke  :D

Jasmiina2

Ai niin en ollukaan varma tosta Trixiesta. Pitikin pyytää sua huomauttamaan jos on väärässä ketjussa. Pitänee siirtää  :D

Jasmiina2

Lizette sai Ivlan Trixiesta vähän kuin pikkusiskon  ^^

Ivla

:hbeat: :hbeat: :hbeat:

Trixie jäi kaipaamaan tuota lainanukkeaan  :Look_Up:

Jasmiina2

Trixien pitää tulla toistekin kylään niin pääsee taas leikkimään nukella :D

Ivla

Lähikuvat juhannukselta suosikeistani eli Auroran maalaamista Ellowyneistä ja Lizettestä  :hbeat: :hbeat: :hbeat: Haaveena olisi saada joskus ainakin vielä Auroran maalama Amber ja Prudence  :blush:

Marianne

Ihanaa, että tykkäät niistä noin paljon! Ja upeita asuja olet laittanut niille, sekä peruukkeja noille kahdelle... Mun suosikki on edelleen egyptiläistyylinen Lizette.  :cuteyes:

Miltähän Amber ja Prudence näyttää? Mulla on vielä kolme viikkoa töitä, ja en tiedä mitä sen jälkeen... Eli syksyllä voisi olla aikaa nukkemaalauksille ainakin jos olen työttömänä silloin.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ivla

Joo, pidän näistä kyllä aivan hirmuisesti :hbeat:  Kiitos  :hug:

Näitä kahta alustavasti ajattelin "maalausuhreiksi"   :D

Prudence:

Amber:

Molemmat ovat siis Ellowynen ja Lizetten kokoisia mutta tällä Amberilla on vaalempi iho kuin noilla maalaamillasi  :cuteyes:

Ikävä kuulla, että saatat jäädä työttämäksi mutta jääpä nukkeilulle aikaa  :chuckle: Toivotaan silti, ettet jää  :peukku:

Marianne

Noh, tilanne muuttui, ja nyt näyttää siltä, että olen työttömänä korkeintaan pari kuukautta jos sitäkään.  :dance-to-the-groooowe: Mutta voisin silti ottaa nukkeja maalattavaksi silloin tällöin. Ehkä ensi kuussa ehtisin maalata nuo. Kasvomuotit näyttää ainakin inspiroivilta.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ivla

Hienoa, Aurora! Ja kun ehdit, lähetän nuket mielelläni  :cuteyes:

Ivla

Jasmiina2