Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Siama

Imperium Park kutsuu...

Phin, eli Phineas Jules Bennet

Tai siis ihan vain Fábja
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Ivla

Milo

Todella hyytävän kaunis kuva Ivla!!  :palvoo:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Tinttufia

Vähän ulkokuvia neidostani....

Ella

Erie

Leonora

Francesca (Totally Refined Ellowyne, repainted by Nolluska)

Tinttufia

Ivla

Kauniita syyskuvia, Tinttufia! Samoin kuin tuo uusin: Lizettesi on todella suloinen :hbeat:

Ivla

Evangeline ja Parnilla :hbeat:

Onko täällä kukaan tehnyt lähiaikoina WI-ostoksia? Itse olen joutunut useampaan otteeseen pettymään yhtiön huononevaan laatuun. Nukeille on erittäin usein kierot ja erikokoiset silmät. Sen lisäksi muitakin ongelmia on tullut vastaan. Tämä vie kyllä paljon iloa keräilystä...  ::)

Alice

Tinttufialla on tosi kiva kuva, Lizette ottaa rennosti :)

Ja Ivlalla on oikeat kaunokaiset, tuo Evangeline varsinkin on upean dramaattinen! Mulla hiipui vähän innostus ostaa uusia Ellowynejä ym. juurikin laadun laskun ja hintojen nousun myötä. Kieroja silmiä tuntui olevan niin paljon liikkeellä etten uskaltanut tilata lasisilmäisiä enää. Tosi harmillista, WI:n pitäisi nyt jotenkin uudistua ja panostaa laaduntarkkailuun. Plus mielellään tietysti laskea hintojakin  ;)

Tinttufia

Minä olen tykännyt vain yhdestä näistä uusista nukeista ja se oli se punapää..... Dark Flowers? Muut ovat tylsät ja hyvä niin! Säästy rahat...

Tässä on Elisabeth (Baroque and Dreams) uudessa mekossa.

avotuli

Onpas hällä makea barokkimekko asusteineen!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alice

Upea mekko, Tinttufia! Koko kuva on tosi kaunis talvisine taustoineen.

Ivla

Kaunis kuva ja mekko tosiaan, Tinttufia! Oletko itse ommellut mekon?

Dark Flowers on minunkin mielestäni uuden erän kaunein nukke. Nuken kasvoissa on paljon samaa kuin Shy Shimmerin kasvoissa ja tummanruskeat silmät ovat aina mieleeni. Odotan kuitenkin jotain hyvää alea. Kuten Alice totesi, hintojen nousu yhdistettynä laskevaan laatuun ei innosta. Aleja tuntuu kuitenkin olevan melko usein eikä enää tunnu mielekkäältä ostaa nukkeja normaalihinnoilla. Mielestäni WI:n tapa ylihinnoitella nuket ja sitten pian myydä niitä suurilla aleilla on kyllä jollain tavalla inhottava uskollisimpia/innokkaimpia keräilijöitä kohtaan, jotka ostavat nuket täydellä hinnalla heti niiden ilmestyttyä tai ennakkotilauksena.

No joo, se siitä valituksesta. ::) Tässä yksi ehdottomista suosikeistani, Blithe Spirit:

Adalmina

:Look_Up:  Oi miten kaunis nukke ja valkoinen röyhelöunelma!   :hbeat:  :hbeat:
Upea on myös ylempänä tuo tumma Evangelina  :faint:

Alice

Blithe Spirit on upea!

Viimeksi valittelin WI:n nykymenoa, mutta pitää kyllä sanoa, että nyt tässä uusimmassa kokoelmassa oli useampi nukke, joka houkuttelisi ja tulen varmasti ainakin yhden kalliista hinnasta huolimatta hankkimaan :) Ja odotan innolla oikeaa kuvaa siitä uudesta poikanukesta Pennista! 

Ivla

Kiitos, Adalmina ja Alice :blush:

Olen samaa mieltä kuin Alice (ja suuri osa Wilden keräilijöistä): uusi kokoelma on kyllä onnistunein pitkään aikaan. Omat suosikkini ovat Romance & Whipped Cream sekä Heart & Soul, pidän myös Lizette's Bold Movesta (vaikkakin alkavat nuo silmät jo kyllästyttämään) ja Romantic Mood Prudencesta. Mitkä muiden suosikit ovat?

Täälläkin odotellaan innostuneena Pennin kuvaa - sekä Possibly Clairvoyantin  :cuteyes: