Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Alice

Oijoijoi, Soft Sigh on ihana! Tulisikohan se tässä kuussa jo...

Ivla

Toivottavasti! Tämän kuun alussa uutta katalogia ovat lupailleet  :cuteyes:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Patsy ja Ellowyne

Jasmiina2

Oi, Patsy on saapunut. Ihanan isot silmät  :cuteyes:

Tinttufia

Patsy ja Ellowyne, oi miten ihana kuva  :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Alice

Ivla

Kiitos  :hbeat:

Jasmiina2, Patsy saapui jo jonkin aikaa sitten, enemmän kuvia Tonner-aiheessa  :peukku:

Odotan uutta katalogia todella paljon, joka päivä toivon, että mailia saapuu WI:ltä :D

Ivla

Tällaista tietoa WI:N fb-sivuilta:

Wilde Imagination: "... WELL dare I put it in PRINT, but we just got word...April 22 should be our "drop" date, meaning, all domestic friends of Wilde in our system will be addressed a lovely catalog as they go to everyone, no requesting necessary, if you are there, please just be patient, they go out BULK rate which can take 4-6 weeks to reach everyone...and internationals, IF you haven't already sent me a note, or email I'll be happy to address them when they arrive in our offices too...should be around that same time, THEN IN EACH outgoing ORDER a catalog is sent!! JOY and happy Spring!!"

Alice

Ai reilun viikon päästä julkaisee uuden katalogin, jee :D Lompakko kiittäisi jos siellä ei kauheasti houkutuksia olisi, mutta toisaalta haluaisin että siellä olisi ihanuuksia, kaipaan nukkepiristystä  :tongue:

tokkopahka

Olen jo monen vuodan ajan yrittänyt säästää rahaa Ellowaineen mutta mokomat Barbit ja FRt tukevat väliin  :cry:   :chuckle:
Mutta kyllä minä vielä ainakin yhden ostan joskus  :lecture:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ivla

Toivottavasti saat tokkopahka pian kasaan ellowyne-kassan, ensin ekaan, sitten toiseen...  :D Olisi ihana saada tänne lisää WI-keräilijöitä  :cuteyes:

myrva

Mullakin taitaa pysyä tuossa yhdessä peruukkineidissäni (jota en paljoa ole laiskuuttani kuvannut), ellei sitten tummaihoista satu kohtuuhintaan eteen... Joku Tonner-neito tummaihoisena olisi upea ilmestys tähän suht kalpeeseen joukkiooni ! :cuteyes:

Ivla

Ivla

Mitä mieltä olette Great Depression Ellowynesta ja Lizettestä?  :whaddado:  :D

http://www.wildeimagination.com/c-2-dressed-dolls.aspx

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Alice - helmikuu 17, 2013, 15:58:38
Huomasin myös  :D En ole kyllä taida tällä kertaa tilata mitään...

Petyin perjantaina karvaasti huutiksessa, kun en saanut loppuunmyytyä Prudence dressed me Ellowyneä, siksi kun en muistanut työpäivän aikana käydä tsekkaamassa huutoa  :-\ Ja totta kai joku tuli puun takaa ja nappasi nuken. Olen etsinyt pitkään ebaystäkin ko. nukkea, mutta sitä on a) hyvin harvoin tarjolla ja b) ne on niin kalliita aina ja nykyään isot paketit jenkeistä jäävät vielä järjestään tulliinkin, joten hintaan saa lisätä reilu kolmekymppiä vielä päälle... Myyjä tarjosi kyllä mulle Now Whatia, mutta se ei ole ostoslistalla. No, piti nyt avautua, kun ärsyttää oma muistamattomuus vieläkin  ::)

Pisti silmään, ja ajattelin vinkata (vaikka varmaan huomaat muutenkin  :D). Hinta ainakin vielä alhainen:
http://www.ebay.com/itm/130884590027?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Alice

Kiitti Ivla! En ollut pariin päivään tehnyt Ellowyne-hakua (yleensä jokailtainen hupini  :blush: ), joten en ollut vielä bongannut tuota! Laitoin heti huudon, toivottavasti hinta ei nouse kauhean korkeaksi  :smiley:

Mä ihastuin niihin Great Depression nukkeihin, varsinkin Lizetteen  :hbeat: Ja ne asut ovat ihanat!