Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Hilja

Poikkean aina välillä tähän ketjuun ihailemaan kauniita nukkekuvia  :palvoo:

Evangeline Ghastly on aarteeni jota kuitenkin tulee harvemmin kuvattua. Tänään riitti luonnonvaloa kuvata tämä salaperäinen ja kiehtova kaunotar. Nukkeni on Evenings in Ipswich, ihastuin sen suuriin harmaisiin silmiin. Evangeline on kokenut muodonmuutoksen - asuna on Whispers from Below ja pitkähiuksinen peruukki on tilattu Kiinasta.

Leikkiä ikä kaikki

Ivla

Voi, kun kaunis Evangeline, Hilja! Whispers from Below sopii kauniisti nuken silmien väriin :hbeat: Ihanaa saada tähän ketjuun eloa :aplause:
Tässä Metro Girl Ellowyneni Jim Dandyn laittamilla tummanharmailla silmillä:

Sain silmien asentamisen ystävältäni lahjaksi, ja värin valitseminen oli hankalaa. Lopputulos on kuitenkin mielestäni vallan mahtava :hbeat:

Vivi

Näin Seinäjoella ensimmäistä kertaa "Elluja" livenä ja Ivlan tyttönen kulki kainalossa jonkin aikaa. Ne on livenä kyllä tosi valloittavia.  :hbeat: Kuvissakin ne on toki hienoja, mutta nähtyäni niitä livenä ja päästessäni hipelöimään yhtä, koin kyllä jonkinlaisen ahaa-elämyksen. Harmi, ettei ollut enempää aikaa katsella noita nukkeja, mutta täytyy kyllä järjestää se miitti sinne Turun seudulle, niin pääsee ihailemaan näitä kaunokaisia uudestaan.  :smiley:
If it makes you happy...

Ivla

:hug: Vivi. Ja voi ei, näitkö vain yhden nuken? Minulla oli kaksi mukana :faint:

Vivi

Näinhän minä sen toisenkin, mutta se toinen jotenkin "sokaisi".  ;)
If it makes you happy...

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Vivi - helmikuu 24, 2014, 21:36:57
Näinhän minä sen toisenkin, mutta se toinen jotenkin "sokaisi".  ;)

No hyvä :aplause:

Alice

Hiljan Evangeline näyttää upealta!

Ivla, pystytkö kertomaan tuosta Jim Dandyn käyttämisestä enemmän, pitikö olla omat silmät jotka lähettää pään mukana ja missä hintaluokassa asennus on? Mulla on yksi Ellu, jolle haluaisin vaihtaa silmät, mutta päädyin siihen, etten itse uskalla alkaa kirurgiksi.

Täti Monika

:shock: Onpa toi Hiljan nukke näyttävä, aivan huikean hieno kuva kaikkinensa  :palvoo: Hienosti asun värit sointuu nuken väreihin.
Ivlan neitonen myös kaunis, samoin kuin kuvan talvinen hillitty väripaletti. Taustan paljaat rungot tekevät kuvaan jännää, kiehtovaa kontrastia. Tykkään :cuteyes:

Lainaus käyttäjältä: Ivla - helmikuu 22, 2014, 23:02:06
Mikä nukke sinulle on tulossa, Täti Monika?
En paljasta vielä, mutta laitan kyllä kuvia jahkas nukke nyt ensin tulee ja pääsen "hypistelemään" ja tutustelemaan  ;) Villaaja löytyy täältä foorumilta ja samaa sarjaa nukke tulossa, ei kuitenkaan sama. Odotan siinäkin mielessä, että en oo hankkinut uutta nukkea vissiin puoleen vuoteen  :shock:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ivla

Alice: Sain silmien asennuksen amerikkalaiselta ystävättäreltäni lahjaksi mutta käsittääkseni on Jimillä aikas kallista, noin 100 dollaria. Silmiä ei tarvitse lähettää mukana vaan pelkästään toive väristä. Nukkeni oli jo valmiiksi Jenkeissä mutta Suomesta lähettäessä tulee tietty postit kaiken päälle :shock: Briteissä on myös ainakin yksi nainen, joka vaihtaa silmiä maalattusilmäisille Ellowyneille mutta jälki ei mielestäni ole yhtä hyvä. Ja tietty USA:ssa on myös Monalisa, joka tekee vaihtoja. Hän laskuttaa 80 dollaria ja postit.

Kiitos, Täti Monika! Ja eläkäämme siis vielä hetki jännityksessä ^^ Toivottavasti nukke täyttää/ylittää odotukset :aplause:

Ivla

Kuvia Patiencesta viime kesältä:

Vivi

Sievä tyttönen tuokin on, mutta mie oon viimosen tunnin verran silmäillyt nukkeja teemalla "Kuolettavaa Rakkautta" ja "Yksin Pimeässä" ym. Juu, WI:n sivulle jumituin selaamaan Evangelineja. Nyt tulee Ivlalle sapiskaa...  :whip:  ;) :D
If it makes you happy...

Alice

Lainaus käyttäjältä: Ivla - helmikuu 25, 2014, 19:34:33
Alice: Sain silmien asennuksen amerikkalaiselta ystävättäreltäni lahjaksi mutta käsittääkseni on Jimillä aikas kallista, noin 100 dollaria. Silmiä ei tarvitse lähettää mukana vaan pelkästään toive väristä. Nukkeni oli jo valmiiksi Jenkeissä mutta Suomesta lähettäessä tulee tietty postit kaiken päälle :shock: Briteissä on myös ainakin yksi nainen, joka vaihtaa silmiä maalattusilmäisille Ellowyneille mutta jälki ei mielestäni ole yhtä hyvä. Ja tietty USA:ssa on myös Monalisa, joka tekee vaihtoja. Hän laskuttaa 80 dollaria ja postit.

Alright, kiitos infosta Ivla!

Alice

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Vivi - helmikuu 25, 2014, 21:43:48
Sievä tyttönen tuokin on, mutta mie oon viimosen tunnin verran silmäillyt nukkeja teemalla "Kuolettavaa Rakkautta" ja "Yksin Pimeässä" ym. Juu, WI:n sivulle jumituin selaamaan Evangelineja. Nyt tulee Ivlalle sapiskaa...  :whip:  ;) :D

:rofl: Pahoitteluni! :rofl:

Evangelinet ovat kyllä kauniita ja kiehtovia! Minäkin jossain vaiheessa innostuin EG:stä ja PG:stä mutta palasin pian takaisin Ellowynejen pariin - ovat makuuni sopivamman kokoisia ja tyylisiä. Olen nukkemaussa muutenkin enemmän söpöjen kuin kauniiden perään ^^ Mutta kaksi Evangelinea ja yksi Parnilla majailee yhä täällä... elikkäs tervetuloa Turku-miittiin, Vivi :peukku:

Alice