Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Ivla

Voi, kiitos, Täti Monika :hug: Samasta ympäristöstä on satoja kävely- ym. kuvia :D

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Täti Monika

Voi tuota Siaman pikkuista  :hbeat: Tuosta kuvasta villaantuisin, ellen olisi villaantunut ko. nukkesarjaan jo aiemmin  :cuteyes:

Lainaus käyttäjältä: Ivla - toukokuu 09, 2014, 21:26:31
Voi, kiitos, Täti Monika :hug: Samasta ympäristöstä on satoja kävely- ym. kuvia :D
Niinhän se usein on, että jotkut kuvauspaikat syystä tai toisesta valikoituvat lemppareiksi ja siellä tulee sitten räpsittyä kuva jos toinen  :cuteyes: (Mieleen tulee se Siaman takavuosien ikkunasyvennys lohjenneine maaleineen: oli kaunis ja tunnelmallinen kuvauspaikka nukeille )

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ivla

Siaman Tilda on kyllä itse suloisuus :cuteyes:

Minulle saapui tänään elämäni ensimäinen hartsinen nukke: My Odd Life Parnilla.

Alice

Ivla

Kiitos, Alice :hug: Sain jonkin aikaa sitten myös Weeping Violet -Ellowyneni :hbeat:

HelloDolly

Ivlan Parnilla on tyrmäävän upea!  :faint:  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:

Alice

Voi ei Ivla, aivan ihania kuvia WV:stä! Tuo asu sopii sille täydellisesti  :hbeat:

Adalmina

Tinttufia

Kyllä niissä resiini nukeissa on sitä jotain aivan upeeta  :hbeat:  Minulle on tulossa ensimmäinen resini Ellu joka on maalattu uudestaan.

Letizia

Ivlan Violet on oikea menneen maailman nuori kaunotar kiharoineen. Kesäisen vehreä tausta sopii kuviin niin hyvin, ja nukke on kuin juhannuskukka. :>

Ivla

Valtava kiitos, HelloDolly, Alice, Adalmina, Tinttufia ja Letizia :hug: :hug: :hug: Ja onnittelut uutukaisesta, Tinttufia :aplause:

Jasmiina2

Weeping Violet on hurjan kaunis  :smiley:

Ivla

Kiitos, Jasmiina2 :hug:

Lisää Parnillaa  :hbeat:

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas