Wilde Imaginationin nuket

Aloittaja Alice, marraskuu 25, 2012, 19:46:18

« edellinen - seuraava »

Ivla

Ilmeisesti kevään katalogi ilmestyy pian, Tonnerilta tulee mainline 6.2, joten varmaan samoihin aikoihin  :cuteyes: Onkos kellään tarkempaa tietoa? Toivottavasti tulee ihania uutuuksia, muttei liikaa kuitenkaan  ^^
Muoks: WI:ltä ilmestyykin vasta huhtikuussa  ::)

Ivla

Eka Amberini  :hbeat:

Aliisa

Wau, onpas siinä kiehtova katse. :cuteyes:

Alice

Ihana Amber! Mikä Amber se on, en tunnistanut?

Ivla

Kiitos kehuista :blush:

Alice: Essential Amber - Wigged Out (2010). Pidän ko. Amberista todella paljon, ja metsästin sitä jonkin aikaa, kunnes löysin kohtuuhintaan. Tuli tosin nudena, ja kaljuna, mutta kuitenkin  :hbeat:

Alice

On kyllä tosi nätti  :cuteyes: Mulla on itsellä ostoslistalla se maalatuilla silmillä oleva Basic Amber, toivottavasti Wildella on ennen uusien nukkejen julkaisemista vielä ale  :D

Ivla

Se Bright Eyed Amber on kyllä todella kaunis - ja myös molemmat peruukit on todella upeita. Olisin hankkinut sen tai Secret Garden Amberin, mutta suunnittelin keskittyväni lähinnä inset eyes -nukkeihin, jotta mahdollisuuksien valikoima hieman supistuu  :D Mutta nuo maalatut silmät + istutetut ripset -nuket on kyllä  :hbeat:

Onko kellään muuten mitään odotuksia uudelle kuvastolle?
:whaddado: Itse toivon jotain inset eyes -Lizettea kauniilla asulla   :cuteyes:

Alice

Mä toivoisin mustatukkaista Amberia tai Ellua lasisilmillä... Toisaalta vanhojen Ellujen toivelistanikin ylittää kaksikymmentä nukkea, että ei haittaisi vaikka mitään ''iik, tuo on pakko saada''-nukkea ei olisikaan joukossa  ;)

Ivla

Pari päivää sitten alkoi WI:llä ale! Yli 100 dollarin ostoista 20 dollarin alennus  :cuteyes: Loppuu 23.2.

Alice

Huomasin myös  :D En ole kyllä taida tällä kertaa tilata mitään...

Petyin perjantaina karvaasti huutiksessa, kun en saanut loppuunmyytyä Prudence dressed me Ellowyneä, siksi kun en muistanut työpäivän aikana käydä tsekkaamassa huutoa  :-\ Ja totta kai joku tuli puun takaa ja nappasi nuken. Olen etsinyt pitkään ebaystäkin ko. nukkea, mutta sitä on a) hyvin harvoin tarjolla ja b) ne on niin kalliita aina ja nykyään isot paketit jenkeistä jäävät vielä järjestään tulliinkin, joten hintaan saa lisätä reilu kolmekymppiä vielä päälle... Myyjä tarjosi kyllä mulle Now Whatia, mutta se ei ole ostoslistalla. No, piti nyt avautua, kun ärsyttää oma muistamattomuus vieläkin  ::)

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Alice - helmikuu 17, 2013, 15:58:38
Huomasin myös  :D En ole kyllä taida tällä kertaa tilata mitään...

Petyin perjantaina karvaasti huutiksessa, kun en saanut loppuunmyytyä Prudence dressed me Ellowyneä, siksi kun en muistanut työpäivän aikana käydä tsekkaamassa huutoa  :-\ Ja totta kai joku tuli puun takaa ja nappasi nuken. Olen etsinyt pitkään ebaystäkin ko. nukkea, mutta sitä on a) hyvin harvoin tarjolla ja b) ne on niin kalliita aina ja nykyään isot paketit jenkeistä jäävät vielä järjestään tulliinkin, joten hintaan saa lisätä reilu kolmekymppiä vielä päälle... Myyjä tarjosi kyllä mulle Now Whatia, mutta se ei ole ostoslistalla. No, piti nyt avautua, kun ärsyttää oma muistamattomuus vieläkin  ::)

Otan osaa, Alice :hug: Tuo on todella ikävää, kun noin käy. Olisi ollut mukava täälläkin ihailla saparopäätä.

Jää itselläkin hyödyntämättä tuon WI:n ale. Tilasin sen sijaan pre-orderina ekan Patsyni Ellowyneilleni pikkusiskoksi, sopii ainakin omaan makuuni riittävän hyvin yhteen  :cuteyes:

Ai niin, onko kellään täällä Amelia Thimblea tai hänen kavereitaan? Itselläni ei, eikä varmaan ole tulossakaan, mutta olisi ihana nähdä täälläkin omistajakuvia  ^^

Tinttufia

Alicen Amber on tosi kaunis!

Minulla oli Amelia mutta möin hänet kun tarvitsin rahat bjd Laylan ostoon... Mutta hän sai hyvän kodin  :hbeat:
Tässä muutama kuva pikkuisesta Ameliasta

Nyt harmittaa; Gothic Rose Parnilla on myynnissä ja olen rahaton  :cry:

Ivla

Söpö Amelia hyvin kauniissa ympäristöissä  :cuteyes:

Toivottavasti ei myy Gothic Rose Parnilla loppuun ennen kuin saat, Tinttufia, mahdollisuuden hankkia. Noi on kyllä tavallaan ikäviä, jotka ilmestyy myyntiin ilman suurempaan varoaikaa / yllättäen :gonna-cry:

PS: Amber oli mun  ^^

Tinttufia

Niinpäs olikin  ;) Nuket ja nimet sekaisin....

Ivla

Toka Amberini pääsi jo toiseenkin ketjuun, mutta myös tänne: