Moxie Teenz nuket

Aloittaja avotuli, marraskuu 25, 2012, 22:27:13

« edellinen - seuraava »

marihau

Voi kun noi kaikki kuvat näkyisi! Ette tahtoisi laittaa niitä uudelleen tai uusia kuvia.
Nämä on mulle ihan uusi (pakko saaja) tuttavuus  :palvoo:
Aivan ihania mulle kaikki kuus   :hbeat:

marihau

Tälläsen kolmikon hajin aamulla postista (ja tahon lisää  :cuteyes: )



Ja heti riistin Gavin paran puvun ja ompelin farkut ja T-paidan. Kaipaa viellä kaavat muokkaamista mutta ei nää nyt ihan mahottomat oo ekku yritykseksi


Sunako

Nämä on kyllä hienoja nukkeja, mutta en ole ikinä nähnyt näitä myynnissä missään. Saako näitä Suomesta lainkaan? Vai kannattaako suoraan turvautua eBayhin?


marihau

Valitettavasti näitä ei edes valmisteta enään   :-\
Eli taitaa se Ebay olla paras paikka saaja, nää on oikiasti ekku viimesen päälle minkä vuoksi harmittaa että ebayta en osaa käyttää  :head-to-the-wall:

Tinttufia


Minulla oli kaikki, tai yksi nukke per hahmo. Näitä tehtiin kolme (?) eri versioita (waves) mutta vaan ne kaksi ensimmäistä myytin Suomessa. Sitten möin ne kaikki kun säästin rahat mun unelmanukelle  bjd Sunkissed Layla Kaye Wiggsiltä... Ja MT nuket oli niitä jonka minä eniten harmitti että möin......  :gonna-cry:

Eli ostin ne uudelleen  :cuteyes:
Ja sitten möin Arizonan jällen koska hän on mielestäni aika samanlainen kun Tristen... Mutta tässä on nyt mun nuket, ja nää pysyy  :hbeat:


Leigh


Melrose, Tristen, Leigh, Gavin ja Bijou


Leigh, Gavin, Bijou, Melrose ja Tristen on stailattu kevät vaatteissa.....

Nata

Vau! Hieno kokoelma! MT:t on kyllä hienoja. Bijoun jos joskus vielä jostain saisi, muuten taidan tyytyä hiustenväriä vaihtaneeseen Melroseeni sekä sänkinaamaiseen Gaviniin. (Phah! Ikään kuin voisin olla ostamatta jos joku sopivasti vastaan tulisi muukin kuin Bijou...!  :rofl: )
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Nutti

Vitsi, Leigh ja Bijou olis aika hienot. :Awww:
Onko se hyvä vai huono, ettei näitä joka päivä vastaan kävele, en tiedä.

Jasmiina2

Vihdoin sain näitäkin vanhoja kuvia kaivettua taas esiin.  :photo:

Leigh



Arizona


Jasmiina2

Tristen vaihtoi Liv tytön kanssa peruukkia.



Bijou



Tristen tapasi yhden Ivlan nukeista. En nyt muista onko tämä Ellowyne vai joku Ellowynen kaveri.



Melrose


marihau

Voi ihanuus!
Mulle on kotiutumassa loppukuusta Arizona ja Tristen, eli Bijou ja Leigh puuttuisi. Niitä en varmaan saa ikinä

Jasmiina2

Bijou ja Leigh oli meilläkin muistaakseni kaksi viimeistä jotka liittyi jengiin. Poika nukke vielä uupuu.   :D Gavinko se oli nimeltään...

Ivla

Ihania nukkeja ja kuvia! Ja onnittelut marihaulle :aplause:

Jasmiina2: Serious Intention Ellowyne on nukkeni kuvassa  :Look_Up:

Hunajasieni

Joo, minäkin kun ekat ostin ja avasin aikoinaan (eläköön puoleen hintaan) niin totesin että nyt tiedän miks jokaisella niistä oli hatut päässä! Hirveännäköinen se peruukki on nimittäin ilman!

Ihania kuvia kaikilla! Vaikka itsestäni tuntuu niin hassulta, kun omat on ollut pitkään aika tollaiset aika pelkistetyt/meikittömät vielä niin tuntuu hassulta katsoa näitä täydessä meikkitällingissä olevia yksilöitä! :D

Mullakin on vanhoja ja melkeen meikittömiä kuvia (kustomoinnit on kesken...) tässä jakaa. Silmät on vaihdettu molemmilla, silikoniset tais olla kummallakin nyt. (Kokoa en nyt muista, mutta 12 tai 14mm sanoisin mutulla että oli.) Oli tarkoitus myydä toinen kun mulla on tuplat tuostatummahipiäisestä, mutta nyt olen saanut inspiksen millaisen haluan siitä kustomoida, niin voi olla että jää tänne sittenkin. ^^








Ikävästi näillä kaikilla oli tuossa vasemman kulmakarvan seudulla tommoinen painauma, tällä on jopa molemminpuolin. :/ Vähän harmittaa, tuollaise olivat kunavasin. En muista oliko jollakin lasit tms. naamalla, joka voisi selittää sen...





Pään avauksesta ja loput kuvat voi vilkaista blogin puolelta:
http://blogi.hunajasieni.net/2012/08/tutkiskelussa-moxie-teens-nuket/#comments

avotuli

Kiitos silmänvaihto-ohjeesta! On jo tovin kiinnostanut! Ja ihania kuvia  :peukku:


Meillä lensi omat peruukit jonnekin kaapinnurkkaan, hirveetä suttua kumikypärässä. Monique 5-6 kokoinen käy, osa vaatii kaksipuoliteipin tosin, pää on tehty kypärälle joten takaraivo on jotenkin liian luisu.


(Uusien Barbie Fashionistojen pää on juuri sopiva myös Moxie Teenzin kropassa...)
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

Tosi kivan näköisiä nämä nuket noilla luonnollisemmilla kasvoilla.  :Look_Up: