Sekalaiset klooni nuket

Aloittaja Jasmiina2, maaliskuu 08, 2013, 01:52:51

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Tänne voisi laittaa kuvia sekalaisista klooni nukeista, jotka eivät oikein sovi muihin kategorioihin. Itse ostin vähän aikaa sitten täältä bdollin kirppikseltä pari nukkea, jotka minulla oli lapsena. Kumpaakin odotti täällä asu ja kaveri  :dance-to-the-groooowe:

Pehmeävartaloinen unikaveri sai yöpuvun ja pääsi kaverinsa seuraan.

Musta/kulta-asuista Dolaa odotti lapsuudesta säilynyt asu ja silloinen kaveri Candiekin löytyi vielä  :peukku:

Aliisa

Oho, mulla on tuo sydänkuvioinen yöpaita. Kuuluuko se tuolle pehmeävartaloiselle nukelle vai jollekin muulle?

Myös tuo musta-kultaisen asun kangas näyttää tutulle, mulla on ehkä samaa kangasta oleva joku mekko.

Jasmiina2

Juu yöpaita on ihan pehmonuken oma  :smiley:

Jasmiina2

Lapsuuden uni 'Barbie' löytyi vihdoin pakkauksessaan. Samalla selvisi nuken henkilöllisyys. Kyseessä on Beautiful Dreamer nukke. Nukella on pehmeä vartalo ja sen silmät avautuvat ja sulkeutuvat. Lapsena nukke oli leikeissä aina friikki, joka ei halunnut tehdä mitään muuta kuin nukkua, kalastaa tai syödä vanukasta.  :D Mistähän nuokin ideat lienee tulleet.

karrieerik

Näin tuollaisen pehmeävartaloisen nuken paikallisessa Fidassa, ja ihmettelinkin että mikä nukke se on :D

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - heinäkuu 19, 2013, 16:00:38
... Lapsena nukke oli leikeissä aina friikki, joka ei halunnut tehdä mitään muuta kuin nukkua, kalastaa tai syödä vanukasta.  :D Mistähän nuokin ideat lienee tulleet.

Huippu!  :rofl: :rofl: :rofl:

DarkJedi

Jasmiina2

Pikkusiskon lapsuuden merenneidot  :smiley:

Suippi

Laitan muutaman kuvan jotka olen poiminut halpisvaatepeketeista. Yhdistyy nimi ja naama. Tosta Flairista en ole kyllä varma että olisko jonkun valmistajan nimi eikä tuon nuken?

Xara

Kivat kuvat! Aika hienoja nuo klooninukkejenkin vaatteet tuolta aikakaudelta! :smiley:

Xara

http://fashionclonedolls.weebly.com/

Tässä olisi jälleen yksi kiinnostava linkkivinkki. Paljon kuvia erilaisista klooninukeista ja niiden vaateseteistä - yllättävän kauniita ja kiinnostavia nukkeja! :smiley:

Jasmiina2

Meillä oli lapsena tällainen odottava äiti nukke. Nyt tuli ostettua lapsuuden nukke uutena, kun vanhaa ei enää ole olemassa. Olen nähnyt näitä myytävän sekä nimellä Judith että Steffi Love.

Louhi

:Look_Up: Minullakin oli tuo nukke!

DarkJedi

Hong Kongissa oli tälläisiä Pixy Punks nukkeja, lila olisi vielä.

Jasmiina2

Ihan hauskan näköisiä. Käsissä näyttäisi olevan ainakin jonkin asteinen nivellys. Minkä kokoisia ovat? Ovatko verrattavissa esim. Barbieen tai monstereihin?  :smiley: