Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Adalia

Ninni kuudesosakuusivarkaissa  :rofl:

Stockmannilta on joka vuosi löytynyt just esim. niitä kattokruunukoristeita - pitää tänäkin vuonna mennä hypistelemään (vai oisko verkkokaupassa)  :dance-to-the-groooowe:

Milian kahvila  :hbeat:

Mulla on barbihuoneen kaappi täynnä rekvisiittaa vaikka mihin dioraamoihin, mutta ei oo inspis vielä iskenyt - tarvin leikkikaverin  :wink:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Me voitais tulla ens vuoden alusta leikkimään joku viikonloppu!  :cuteyes:

Satumaa

Mäkin voisin tulla leikkiin  ^^, nyt kun on kerran käytykin, niin vois paremmin osata perillekin  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Marianne

Mäkin voisin tulla.  :D

Kuusista vielä... Mulla on yksi koristeltuna ympäri vuoden. Ostin sen muutama vuosi sitten Tiimarista ja tein siihen itse koristeet. Muistan vielä miten onnessani olin kun löysin sen, koska olin etsinyt sopivaa nukkekuusta vuosien ajan! Nykyään niitä tosiaan löytyy vähän joka kaupasta.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalia

:Look_Up: meillähän on kasassa miitti sitten  :joukkohali: Pääsette penkomaan rekvisiitta-aarteitani  :peukku:
Life in plastic
It's fantastic!

Adalia

Kirppislöytö kynttiläalusta 0,50 cnt = sohvapöytä barbille :D

Stockan verkkokaupasta kuusenkoristeet Eiffel-torni + kultainen laukku. Vähän iso barbille mut...

Life in plastic
It's fantastic!

Marianne

Oih! Ihania!  :hbeat: Mä tahtoisin sellaisen metallisen minikokoisen Eiffel-tornin. Harmittaa edelleen, ettei tullut ostettua sellaista itse Eiffel-tornissa kun kävin siellä joskus kolme vuotta sitten.  :naamakämmen:

No, nyt sai mun nuket ruotsalaista muotoilua huonekalujen muodossa. Oli asiaa Espooseen, ja kävin matkan varrella Vantaan Ikeassa ostamassa pari noita huonekalusettejä. Ajattelin alunperin etten tarvitse noita, kun en tykkää tuosta Barbie-pinkistä ja koko setti tuo mulle mieleen sairaalan, ja lisäksi nämä huonekalut näytti mun mielestä pieniltä kuvissa. Mutta huomasin ilokseni, että koko onkin sopiva, joten Sybil täällä demonstroi. Ja voihan ne sohvat päällystää uudestaan ja maalata niiden pohjat. Ja itse asiassa aionkin rakentaa sairaalan odotushuonedioraaman joskus ensi vuonna, niin piti sitten hankkia nämä kuitenkin. Harmitti pitkin syksyä, kun en tullut mukaan kimppadiiliin. Aioin tilata ne Ikean verkkokaupasta, mutta nyt olen tyytyväinen että tuli käytyä siellä kaupassa, koska nämä oli alennuksessa! Hinta oli 9,99 € / setti.  :D  :aplause:

Menkääs nyt kaikki hamstraamaan noita lisää jotta ne myydään loppuun ja tulee pian uusi setti!  :rofl:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Minun silmääni nuo huonekalut ovat vähän liian pieniä, niin en ole itselleni ostanut. Mutta riippuu tietysti käyttötarkoituksesta!

Täällä joku on jatkanut sohvan jalkoja:
http://robing-roville.blogspot.fi/2013/07/ikea-doll-house-furniture-2013.html

En kyllä tiedä mitä nuo pötkylät (bi-fold door top pivot & guide) tarkkaan ottaen ovat. Ehkä joku teistä tietää. :)

Vivi

Oi! MAhtaiskohan noita olla siel vielä joulun jälkeen? Mie haluisin lisää niitä valkoisia hyllyjä ja se mattokin on kiva? Täytyykin miettiä, josko sohvan korottais ja päällystäis uudelleen....  :peukku: Pöydät saa kilikimaalia pintaansa, joko valkoista tai mustaa.
If it makes you happy...

Satumaa

Mustakin ainakin toi hylly on liian pieni yksistään, ellei laita kyljelleen tv-tasoksi. Joten laitoin niitä kolme päällekkäin että tuli yksi iso kirjahylly. Pöydät on ok, ja aurinkotuolit siinä ja siinä, matto ja tyyny tietysti kun niitä onkin monessa koossa. Sohvan selkänojan mataluus häiritsi, mutta mua viissattiin että se on jo entisaikojen tyyliä, niin kyllä menee sitten. Istumakorkeus ihan jees mielestäni, nuokin nukkejalat osuu maahan joita ei ole nivelletty.
Hyllyjä tekis kans mieli lisää, sohvia lienee jo tarpeeksi ym...

Hmm... pitäisköhän vielä hankkia, jos pääsis kaupungissa käymään... mikäli Treella vielä olis niitä.
sometimes being invisible has it's advantage

Marianne

Aaah! Mä olen varma että olen joskus nähnyt tuollaisia tappeja. Ei mitään hajua mihin ne on. Pitää kysyä isältäni joka on rakentanut talon ja vähän muutakin.  :cuteyes:

Voi olla että vielä laitan toisen huonekalusetin myyntiin. Ostin kaksi juuri noiden hyllyjen takia, mutta en mä taidakaan tarvita kahta. Tai sitten myyn kaiken muun pois paitsi hyllyn. Pitää nyt katsoa mitä muuta myyn pois, ja laitan sitten kirppikselle viikonloppuna... Yksi keittiön huonekalusetti ainakin tarvitsisi uuden kodin, koska mulla on se nyt erivärisenä.  :tongue:

Jennijee

Pikaisella googlauksella näyttävät olevan ikkunoitten ja ovien liukumekanismien osia. Mutta ikean sohvan jalkojen jatkokappaleiksi ehdotan puutappeja tai tappimaisia hyllykannakkeita tai mitä tahansa sopivan kokoista. :peukku:

Marianne

Puutapit on hyvä idea! Hoksasin juuri, että ei kannata mennä merta edemmäs kalaan.  :D Multa löytyy kahdeksan millin paksuisia puukeppejä, jotka sopii sohvan jaloiksi kuin nakutettu. Pitää vaan itse sahata ne sopivan mittaisiksi jaloiksi.  :peukku: Ostin omani joskus Tiimarista kun tarvitsin verhotangon. Sinellistä saa vastaavia keppejä. http://www.sinelli.fi/sinelli/tuotteet/216092?returnUrl=%2Fsinelli%2Fproduct%2FSinelliProductFamilySearch.action%3FproductFamilyId%3D21834

avotuli

Taiteoven tappeja joo. Muutakin kätevää löytyy sit Pislan rakennussälähyllystä isoissa marketeissa. Jotkin kaapinkahvatkin kävis varmaan..

Mutta olipas kerrassaan loistava IKEA mainos se! Nyt harmittaa kun en ostanut kalustepakettia.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Tigerin avaimenperä, johon syttyy valo :D 2 euroa...

Life in plastic
It's fantastic!