Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Milia C

Minäkin mielelläni kotiuttaisin pari mustaa  :pleeeaaasse:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Satumaa

Ylöjärven Elovainion liikekeskuksen Tigerissä oon ite asioinut ja Koskikeskuksessa Treella myös, ja sieltä nuo lamppulöydöt tehnyt.  :cuteyes:

Tais "Koskarin" putiikissa olla vieläkin noita valosarjoja, mistä täällä puhutaan ja mahdollisesti Elovainiossakin. Pitemmän aikaa oon nähnyt niitä kuitenkin vaikka valikoima tiuhaan vaihtuukin...
sometimes being invisible has it's advantage

Tipitii

Hauska tuo Tigerin led valolamppu. Harmittaa kun edellisen kerran kävin tigerissa pikaisesti ja näin noita kaktuskyniä eikä tarttunut mukaan  :D
Niitä varmaan löytyy sieltä vieläkin.

Olen käynyt Kannelmäen Kaaren Tikrussa.

Täti Monika

:Look_Up: Mua myös jäi vaivaamaan kun en ostanut tollaista kaktuskynää kun niitä Tigerissä näin. Silloin Lahden Tigerissä oli noita vielä, nyt kesäkuun alussa ei enää  :gonna-cry:

Ostin silloin aiemmin kanssa tuollaisen kierrevarsilampun ja myös sellaisen monihaaraisen "jalkalampun". Ei ole tullut kuvattua vielä, pitänee räpsyä jossain vaiheessa ottaa.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ninni-doll

Hain viime viikolla niitä lamppuja Tigerista, mutta asematunnelissa oli vaan 2 lilaa, yksi musta ja yksi vihreä (ja turkoosi oli mallikappaleena) Sain siis vaan yhden mustan ja yhden vihreän  :naamakämmen: Meen tällä viikolla Itiksen Tigeriin josko saisin loputkin. Lähetän vasta sitten kun olen saanut kaikille halukkaille

Louhi

No niin, nyt on taas minun tuuria. Ammattiliitto järjestäisi ilmaisen  :shuting-up: shoppailumatkan Kuopion Tigeriin syyskuun viimeisenä lauantaina. No en pääse, kun kauden päättäjäisravit on silloin.

Valintojen maailma  :mad: . Pelaaminen voittaa shoppailun ja matkustelun aina.

DarkJedi

Mulla olisi asiaa Matkukseen ensi tai seuraavalla viikolla, muutama pikkujuttu pitäisi hakea Ikeasta. Voin käväistä Tigerissä silloin.

Ninni-doll

Kun hain niitä lamppuja Tigerista, löysin myös kivan USB-lampun jossa kiva pieni varjostin. Ja pikku vesivärit sopii hyvin barbeille. Pöytä on posliinia ja löytyi H&M:stä. On joku kupin asetti tms.

Kuva lampusta kun siinä ei ole valoja (jotta näette millainen)

Satumaa

Kaunis pöytä, niin moderni maalattuine kuvioineen, mutta samalla herkkä.  :smiley:

Lamppu on jänskä, jollain usb-jatkokappaleella sais varmaan ohjattua taloon läppäristä, niin ettei tarvis olla niin koneessa kiinni... jos semmoisia on pitemmällä johdolla...
sometimes being invisible has it's advantage

Milia C

Tosi kaunis pöytä ja tuo lamppu on ihana kanssa...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milo

Tosi hieno toi pöytä! Ja aika hyvin oot sen hokannu kaupasta! Tekis mieli ostaa itsellekin... Oliks se siis H&M Homen valikoimissa?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ninni-doll

Juu, siellä H&M Homessa ja maksoi vaan 3€. Siellä olis ollut isokin "pöytä" joka olisi sopinut isommalle nukkeporukalle. Oli kai vähän korkeampikin kuin tuo

Adalia

Enpä meidän Tigeristä vielä bongannut noita USB-lamppuja, tai katsoin väärästä kohtaa  :whaddado:

Saksan reissulta löysin pikkukaupoista kaikkea kivaa, ja museokaupasta Martti Lutherin kirjan miniatyyriversiona ;) Maustepurkki on avaimenperä ja sisältää erilaisia mausteita :D Hiuspinni on hattu. Mini-Buddha ja magneetit Zen-tunnelmaan...

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Adalia

muoks, näkyykö nyt? On gmailin kuvaliitteen linkki.

muoks 2 lisäsin kuvan bdollin galleriaan   :wink:

Life in plastic
It's fantastic!