Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Upeita löytöjä taas Ninni-dollilla. :peukku: Tuo liitutaulukin on niin hieno. :palvoo: Tiger näyttää tosiaan olevan tosi hyvä ostospaikka nukkeharrastajille. Oliskohan siellä joku huomannutkin, mihin käyttöön ostetaan tavaraa ja tekevät tilaukset sen mukaan.

Jussi

Löysin Ikeasta tällaisia dippi(?)kippoja, joissa näin heti Barbie talon lavuaarin.

Kahden kappaleen paketti maksoi 1,99e.

Alice

Olipa hyvä oivallus, noista saisi kivan lavuaarin nukketaloon  :Look_Up: Hana pitäisi sitten vielä jostain askarrella.

Tipitii

Hieno oivallus nuo dippikipot - ilmiselviä design lavuaareja - muistaiskohan näitä ostaa huomenna kun menossa ikeaan  ::)

Merineiti

Tuo Tiger on kyllä paha paikka... hypistelin noita ostoskärryjä, tykkäsin kun pyörät pyörii ja myös se lastenistuin on toimiva, onko joku kokeillut mahtuuko siihen pikkunukke istumaan?
onnistuin vielä jättämään nuo pyyhekumit sinne kun on vielä varta vasten barbien ruoan tekemistä varten hankitutu fimo massat testaamatta, olen ylpeä tästä tahdonvoimasta :P Tosin jos epäonnistuu niin voi olla että ainakin pari pakettia pyyhekumeja pitää hakea kotiin...

Mutta tommosta roskista en nähnyt! On kyllä aika hieno.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Satumaa

Mulla on noita roska-astioita kans tuosta läheisestä "romukaupasta", ei prikulleen samoja mutta lähellä. Niitä ostoskärryjä metsästin Tigeristä sunnuntaina, ja näin kyllä että siellä oli, mutta vain verkko-oven takaa.  :-\  Oli ehtinyt mennä kiinni; luulin et sunnuntaina olis kuuteen mut oliki vaan neljään...  :gonna-cry:
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

Merineiti, tuossa mun ostoskärry-kuvassa Kelly istuu siinä  ;)

Rana

Nämä aikaisemmin ostamani barbie kokoiset säilytyslaatikot on nyt pienessä alennuksessa Suomalaisessa kirjakaupassa 9,95e

Tosin oli niitä ainakin meidän Suomalaisessa paljon jäljellä niin saattaa ne vielä enemmänkin aleen tulla kun jaksaa odottaa
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Aimel

Jos en ihan erehdy, niin täällä ketjussa aikaisemmin mainittu ja kuvattu pyykinpesukoneen näköinen pesupulverirasia löytyy Järvenpään Saiturin Pörssistä. Pesuainehyllyssä ylhäällä vasemmalla.

DarkJedi

Ei ihan 1:6 kokoista vaan vähän isommille.

Siilinjärven Alemakasiinistä löytyi tälläine kukkapenkki, oikein sopiva noille 40 cm nukeille.

Halpa Hallin kukkatuoli on pikkuisen liian iso, 60 cm nukeilla varmaan olisi ihan passeli.

Tinttufia

Miten ihana kukkapenkki  :hbeat: Sopii varmaan Ellowynelle  :cuteyes:

Ivla

Voi, miten hienot tuoli/penkkilöydöt :hbeat: Etenkin kukkapenkki on mahtava löytö - isommille nukeille kun on ainakin mielestäni kovin vaikea löytää huonekaluja, etenkään Suomesta  :Look_Up:

Adalmina

Kukkapenkki oli tosi hyvä löytö!  :hbeat:

Tipitii

Pirkastakin on  :barbie: lle  :D

Taustana Pirkan kestokassi Vallila  :smiley:

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!