Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Milo

Tosi hieno matchi taustalla ja asulla! Upea kuva  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Letizia

Ei hitsi miten hieno tausta! Hetken aikaa ihmettelin, että mikäs tässä on se löytö. Kelpaa Midgen käyskennellä Bulevardia pitkin toimistolle.

Tipitii

Tänks tänks  :smiley:

Tigrusta löytyi nämä

Finger Skateboardit - suht hyvän kokoisia 1/6 skaalassa.

Punainen pannu on teekuulan paino.

Oranssi kehys on magneettikehys, peili tarkoitus tehdä siitä ja maalata kehys kullan tai hopean väriseksi - aattelin että se on ihan vaan kovaa muovia, kun ei sitä päässyt hipelöitsemään - onkin kumia, saa nähdä miten akryylimaali pysyy - ei oo kumiin tullut maalia aiemmin kokeiltua -
tai onhan kyllä  :barbie: nkin naama aika kumista sorttia  :D  tarkemmin aateltuna kun huulivärejä oon parannellut joillain.

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Mullakin on tuo oranssi kumikehys ja onhan tuo monessa dioraamassa ollut mukana. Tipitii, sinäkin sait noita yli-ihania ruuvimeisseleitä! Itse ostin Tigerista pienen fillarin jonka mukana tuli yksi

Ninni-doll

Yhden taloyhtiön roskahuoneesta Malmilla löytyi tällainen ruma koruteline:

Revin siitä pohjan irti ja pesin sen, niin siitähän tuli upea parvekepöytä barbeille!

Adalmina

Kätevää! Tuli muuten hieno pöytä  :aplause:

Xara

Tosi hieno pöytä tuli! Sinulla on hyvä silmä, että bongasit pöydän tuon hökötyksen alta. :D

Jennijee

Tipitii

Kyllä on justiinsa passeli parvekepöydäksi  :peukku:

kitecat

Tosi hieno löytö ja erittäin hyvin ideoitu  :peukku: Eipä ois mulla tullu mieleenkään että alta löytyis tollanen  :shock:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Täti Monika

Mahtavia löytöjä täällä  :Look_Up: Tuosta Ninnin korutelineestä tuli mieleen, että voisko siitä yläosasta tehdä kattokruunun tai kynttelikön vai heititkö pois?

Itse en ole aikoihin tehnyt löytöjä, joskaan ei ole tullut juuri kirpuilla kierrettyäkään  ::) Eilen kuitenkin käväisin parilla kirpputorilla ja löysin tällaisen vitriinissään olevan laivan pienoismallin. Siitä tuli ihan mieleen Yksisarvinen, jonka Tintti löysi kirpputorilta.....

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jennijee

Vautsi mikä laiva vitriinissä! Mitkä noi valk. vitriinikaapit muutens on?

Ninni-doll

Ompa upea tuo laiva! Oi kun pääsisi joskus leikkimään tuonne Täti Monikan taloon  ^^
En muuten heittänyt korutelineen loppua roskiin. Ajattelin itsekin, että yläosasta saa joko kattokruunun tai naulakon. Ja keskiosasta vaikka sovitusnuken  :D

Täti Monika

Kiitos Jenni& Ninni. Kaapit on Sindy- kaappeja, ihan muovisia. En oo maalannut, tulivat tuonvärisinä. Noita kaappeja on myös mustina, ovat upeita mutta harvemmin näkyy myynnissä.
Ninni- arvelinkin ettet loistavan nukkeilusilmän omaavana olis heittänyt mitään osasia roskiin  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"