Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Pistetään nyt tännekin, samat kuvat löytyy jo muualtakin  ::)
Parit korut sain ajalliseksi tehdä.
Vaatteenteko tuntuu kestävän. Mulla on yks hääpuku aloitettu melkein vuosi sitten. Tarkoitus oli saada se viimme ystävänpäiväksi mutta ehkä se tuleekin ensi vuoden Ystävänpäiväksi  :peukku:

Mutta niihin koruihin...

Adalmina

Tällä kertaa tommonen vähän isompi koru. Oli kirppislöytö korvis, jossa oli toi korvanlehti "knipsu" joka on nyt rannekoruna. Muutaman ketjun poistin ja toiselta puolelta piti vähä lyhentää ketjuja.

Jennijee

Alice

whitney

Todella upeita koruja. Ja viimeisen neidon koko stailaus on kyllä aivan mahtava.

Dessu

En oo mikään kauheen kokenut barbinvaatteiden tekijä, mutta tytön barbille tein tälläiset joululahjaksi. :)

Mekko  :hbeat:

Virkattu pipo kukalla, joka ei kauheen hyvin kuvasta erotu, sekä huivi, lämmittämään talvipakkasilla.  :cuteyes:

Xelha

Ihania asuja ja koruja!

Luulisi Dessu, että olet tehnyt näitä paljonkin! Kauniita  :blush:

kuuma92

Tein eilen Danialle   :hbeat:  tälläisen asun   korvikset on kanssa  tehty itse
isoista   sulkakorviksista    leikkasin niitä vähän pienenmäksi ja koukut suoristin ja leikasin
lyhemmäksi  helppoa  :peukku:  kokeilkaa ihmeessä
minä  kierrän kaupoissa ja kirppiksillä niin ostan  välillä koruja  jos löytyy sopivia   ja niistä teen nukeille sopivia  helyjä    itsekin käytän koruja  kesällä enemmän   

Jennijee

^ Sexy Dania ja oikein mainiot korvikset! :Look_Up:

Tässä on minun viimeisin työ. Joululahja pikkuserkulleni minnastardustille. Tein mekon ja laukun sekä laitoin tukan kuntoon. Nukke on alunperin TÄMÄ.

Ei ole tullut tehtyä laukkuja... Tämä malli oli helppo ja nopea valmistaa.

Milia C

Aivan ihana kokonaisuus Jennijee!  :palvoo: :faint:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

Mini-Minna! Ihana!

Ihmiskorut ovat yllättävän monipuolinen aarre nukeillekin! Kaunis Dania!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Poris

Pitäiskö minnastardustin vaihtaakin roolia?  :D
Kuin sää oletkin saanut kaiken näyttämään tuossa niin siistiltä ja sliipatulta?

Täti Monika

Onpas simpsakka ja nätti mini- Minna  :palvoo: Asu on sitä taattua Jennijee- laatua (= huippua), tykkään erityisesti mekon yläosasta pikkuisine kauluksineen  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jennijee

Kiitosta kiitosta! Yllätän aina itsenikin tekemisilläni, heheee  :D

Tukalle tein kuumavesisuoristuksen ja pintaan sipaisin kiiltoa ja pitoa jostain hiusmönjäpurkista.

Teen Seinäjoen näyttelyyn fiftarimekkoja ja jotain kivaa...

whitney

Minä ihastuin kyllä tämä kuvan myöt tuohon Raquelleen, pitäsiköhän hankkia. Fashionistana sen look ei kuitenkaan ollenkaan sävähdyttänyt, sinä taioit tästä oikean kaunottaren esiin :)