Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Ei voi kuin ihailla Poriksen töitä taas kerran.  :palvoo:

Alice

Oi miten hienot, kaunista pitsiä olet löytänyt!

Adalmina

Makeet ja noi saappaat on yliveto  :hbeat:

Poris

Kiitos!

Adalmina: pakko ne saappaat oli tehdä, jotain selvästi puuttui ilman niitä.

Jennijee: Saksasta tilasin Aviksen ystävällisellä avustuksella, mulla kun ei Paypalia ole. Noita on muutama rasiallinen; sen verran sössivät tilauksen, että mustien sijasta tuli turkoosinsinisiä. Tilasin samalla tuurnan, jolla ne saa naputettua paikalleen. Olihan tuossa hommaa, kun kummassakin saappaassa on yli 40 sirkkaa.

Ja jos nukke näyttää jo tutulta, niin sehän on tämä:
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=20.msg20345#msg20345

HelloDolly

Hieno kokonaisuus ja varsinkin noi saappaat on upeat!  :hbeat:

whitney

Todella kaunis ja sensuelli asukokonaisuus. Ihanaa kangasta!

Merineiti

Tästä se  :barbie: hurahdus alkoi... Ken ja yrjön aikaiset uniformut.

täytyy ottaa parempia kuvia, tuo on sellainen hännystakkimalli johon hulluna ompelin vuorinkin tuon reunanauhan lisäksi... ja takissa on itseasiassa yksi toimiva nappikin, mutta luovutin siihen yhteen kun se nyt on ihan järjetöntä, askartelin sen helmestä ja strassista..
Nukelle tuli myös aikakauden merimiehen niskapiiska, tässä "von Fersen"in puvussa:

Ja sitten kapteeni Norrington

Ja kai nää miesbarbi-Ken kuvat saa olla ihan Barbie foorumin puolella? Tajusin just että oon tehnyt niille enemmän juttuja kun barbeilla on monesti valmiina jo paljon asusteita mitä Keneiltä puuttuu.

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

HelloDolly

Näyttääpäs hyvältä nuo tekemäsi asut!  :cuteyes:
Itse kans tykkään tuommoisista historiallisista puvuista, ne on upeita!

Joo, kyllä tässä ketjussa saa olla Kentsujen (ja muidenkin miespuolisten nukkejen) kuvia.  :cuteyes:  :peukku:

DarkJedi

whitney

Vau, merineidin tekemät asut on kyllä aivan upeita! Todella hienot yksityiskohdat, ja hienoa nähdä etenkin Kenille tehtyjä asuja, kun yleensä kaikki huomio kiinnittyy vain naisnukkeihin. Lisää vain näitä  :cuteyes:

Satumaa

Oi, sinulla on taitoa Merineiti, yksityiskohtaista näpräämistä!  :aplause: Mä myös historia-fanina tykkään vanhanajan asuista.  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Täti Monika

Hienoja töitä, Merineiti  :palvoo: Jos joskus päätät tehdä tilaustöitä, meitä on varmasti monta täällä fortsalla, jotka ovat innokkaita asiakkaita  :peukku:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalia

Ooh! Ja hienoa, Ken saa välillä olla parrasvaloissa :D
Life in plastic
It's fantastic!

Adalmina

Hienoja asuja olet tehnyt!   :aplause:
Tossa kapteeni Norringtonin kuvassa aivan säikähdin että mitäs meidän Syltti tekee sielä!? Ihan samanlainen kissa meillä!  :D
P.S. Piti huutaa ukkokin katsomaan ja luuli sekin että Syltti siinä makoilee  :rofl:

Jennijee

Hienoja pukuja! Harmi kun kuvia ei saa isommiksi.. Ja mistäs moisen laivavitriinin olet hankkinut?