Barbie-harrastajat julkisuudessa

Aloittaja Aliisa, maaliskuu 16, 2013, 14:18:07

« edellinen - seuraava »

whitney

Ihana juttu sinusta Adalia! Ihana sävy koko jutussa ja kuva oli hyvä :)

avotuli

Aina samat turvat mediassa. Mun vuoro taas. Seinäjoen Sanomat Tän viikon nummero. Parturissa kävin niin heti jäin kiinnin julkimoilusta  :blush: aiheena toki aikuisen leikki.

Tuomas Rauhala on hyvä toimittaja, lehtijuttu on paljon paremmin ja huolellisemmin tehty kuin esim. Iltiksen juttu. Pohjatyötä ja hyvät kuvat (mitä ny joku ihme suttura kaksoisleukoineen isossa kuvassa).
(hain juuri unelmatyöpaikkaa, voip olla notta huomataan juttu, ja kuinkahan käy tälle akalle...)

Mukana myös Poris. Ihastuipa Tuomas syvästi taidokkaaseen työhösi!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

minnastardust

:Look_Up: Pistäst juttua esille jos ehdit/voit! ^^

Aliisa

:Look_Up: Se linkki on tuossa Seinäjoen sanomat -tekstin kohdalla. Itsekään en aluksi huomannut, mutta kun olin vastaamassa ketjuun niin linkki muuttui siniseksi ja huomasin. :blush: Harmi kun täällä ei voi saada linkkeihin automaattisesti sinistä väriä, vain koodin kanssa saa (Sebbyn kanssa aikoinaan selvittelin, eikä ole mitään tietoa miten sen saisi muutettua).

Hienoja kuvia, siellä on esim. joulunukkekin päässyt kuvaan. :hbeat:

Jennijee

Hyvä lehtijuttu! Valottaa lukijoille juurikin tätä aikuisten leikkimistä nukeilla. :peukku:

Täti Monika

Mainio juttu  :cuteyes:  :aplause: Mä tykkään aina, kun osaa nauraa itselleen. Usein keräilijöistä (oli keräilykohde mikä hyvänsä) saa kauhean totisen kuvan  :gonna-cry:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Hiivatti. Mä sen linkin väritinkin mutta eipä oo sininen. Vissiin koodit väärässä järjestyksessä. Puhelimella ei kehtaas muokata ei...

Kiittää ja kumartaa. Näin hauskaa harrastusta ei voi ottaa vakavasti hihittelemättä. Unohdin sanoo haastattelus kuinka iso juttu on ystävät joita tämä on tuonut!

Adalia

Olipa tosiaan mukavaan sävyyn kirjoitettu juttu! Onnea julkisuudesta taas  ;)
Life in plastic
It's fantastic!

minnastardust

Oho, niinpä näkyy olevan linkki siellä. :D Tosi hyvä artikkeli! Tuo makavasti esille tän harrastuksen eri piirteitä. :peukku:

Merineiti

Hyvä juttu, yllättävän monipuolinen sanamäärään nähden. Näitä on kiva lukea :)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Maritsa

Onnittelut minunkin puolesta, kun olet taas päässyt /joutunut julkkikseksi!  :deal:

Hyvä on kirjoitus ja kuva!  :cuteyes:

Milo

Oikein hyvä artikkeli, Avis!  :peukku:
Antaa positiivisen kuvan meistä harrastajista. Tiedä vaikka saataisiin lisää "uhreja" koukkuun tuon avulla...  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Maritsa

Alice

avotuli

Odotamme innolla nyt koko juttua!  :peukku: