Barbie-harrastajat julkisuudessa

Aloittaja Aliisa, maaliskuu 16, 2013, 14:18:07

« edellinen - seuraava »

Maritsa

Tässä koko juttu Auranmaan Viikkolehdessä.  :smiley:

TheBdoll on myös mainostettuna jutussa!!  :peukku:  :aplause:

Jos et näe tekstiä kunnolla, niin klikkaa kuvaa (niin näkyy ehkä hiukan paremmin...)  :lecture:

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Maritsa

Laitoin myös kotisivuilleni Auranmaan Viikkolehden lehtiartikkelin (pystyy lukemaan sieltä paremmin kuin täältä)  :smiley:  Kannattaa kurkata!   :D  Siellä on myös "extra-kuvia" haastattelutilaisuudesta.  :peukku:

http://www.elisanet.fi/mari.peltomaki/Mattel/Barbit.html

minnastardust

Aliisa

"Barbie-puvustajalta varastettiin tuhansien eurojen edestä erikoisnukkeja"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015111920696511_uu.shtml

Huhhuh. "Onneksi" sentään varas oli vienyt muutakin kuin vain nukkeja. Inhottaisi ajatus jostain varkaasta, joka rosvoilisi nimenomaan vain nukkeja. :neurotic: Tosin onhan tuo outo sattuma, että juuri päivä ennen näyttelyä varas vierailee. Toivottavasti se idiootti saadaan kiinni ja nuket omistajalleen takaisin. En tosin kyllä itse uskaltaisi säilyttää mitään arvokasta jossain häkkivarastossa (olettaen, että se oli semmoinen). Sen verkonhan saa niin helposti rautasaksilla tai muulla välineellä poikki. Ainakin itse oon nähnyt semmosta ohutta rautaverkkoa käytettävän häkkivarastoissa.

Tutu

Missähän nää tulee myöhemmin vastaan nää pöllityt barbiet?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Merineiti

Silmät auki toria/huutoa/facea katsoessa, ei varmasti ole helppo nakki myydä näitä täällä pienen piirin Suomessa jäämättä kiinni :)

Surullista, mutta onneksi iltiksen pettämättömät toimittajat aiheuttaa jälleen koomillisuutta surun keskellä:

"muun muassa uppoamattomana pidetyn Titanic-laivan mukaan nimetty Barbie. Erikoisnukkejen arvo oli ostohetkellä 15 euroa - nykypäivänä kenties vieläkin suurempi."

Hmm kalliita on keräilynuket iltiksen mielestä :P
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Tutu

Kieltämättä pisti silmään sama kun merineidillä.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

DarkJedi

Onneksi tämä on niin pieni maa että tuollaisia harvinaisempia ja varsinkin OOAK nukkeja ei juuri julkisesti pysty myymään ilman että joku huomaa. Ja jos joku kuvittelee pistävänsä nukeilla helposti rahoiksi taitaa pettyä pahasti.

Vivi

Todella ikävää, että nuket on viety, mutta tuo Iltiksen juttu... Piti lukea pari kertaa, että sai koko jutusta tolkkua. Vika on joko minun ymmärryksessäni tai sitten tuolta toimittajalta ei vaan kirjoitus oikein luonnistu...  ::) Mutta joo, varmaan niitä kadonneita nukkeja yritetään jossain kaupata.
If it makes you happy...

Marianne

Jaa. Melkein tekisi mieli kysyä Iltiksen toimittajalta, että mistä niitä erikoisnukkeja saa 15 euron hintaan.  Ja mikä niistä vanhoista Barbeista tekee kalliimpia kuin "erikoisnukeista"? Ja miten ne Barbiet on itse tehtyjä?

:rofl:

Usein kyllä tuntuu siltä, että noita lehtiartikkeleita varten tarvitsisi sanakirjan ja kielioppikirjan. Eli siis niin, että ne toimittajat tarvitsisi sellaisia kirjoittamiseen. Ja sitten vielä kyvyn kuullun ymmärtämiseen. :naamakämmen:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Hunajasieni

Mä luin että oli 15 TUHATTA euroa ja olin silleen mitäs helkkaria, mutta nyt luinkin tarkemmin... XD

Ja ihan samaa mieltä, välillä toimittajien jutut on niin luokattomia ja kummallisesti kirjoitettuja että tuntuu että liekö ovat edes koulujansa käyneet... ::) Puhumattakaan tästä helvetin klikki-otsikoinnista, mitä tapahtui sille että uutisen OTSIKON tulisi kertoa että mistä on kyse? Jestas. Mua niin ärsyttää tuo. Ja ekassa kolmasosassa pitäisi selvitä pääpiirteet, en muista nyt miten ne kaikki jutun kolme osaa meni, mutta periaatteessa otsikon ja pari ekaa lausetta pitäisi jo kertoa mistä on kyse. Eikä "tosi jännää - katso kuvat!" ja pikkukuva sensuroitu. Yh. (Ja huom. ite en oo käyny edes toimittajan tms. koulutusta, ihan yläasteella mielestäni käytiin läpi miten hyvä/kunnollinen uutinen kirjoitetaan.)

Nyt kaikki tarkkana nukkemyyjien palstoilla, että saadaan nuket takaisin oikealle omistajalleen. Myös ihan tavan kirppareilla kannattaa olla tarkkana, voihan olla etteivät edes yritä netin kautta kaupata. On kyllä tympeä. :< Inhottavaa. Toivottavati jäävät kiinni, hirveän inhottavaa tommoinen.
Varsinkin kun olen itse niin vainoharhainen omien nukkejen kanssa että en meinaa uskaltaa jättää niitä kotiini...  Aina ovi takalukossa jos olen pidempään poissa... Kohta ne on täällä varastamassa. Mulla tosin ei oo häkkivarastossa kuin tyhjiä pullip-laatikoita jätesäkissä, että sieltä ainakin on turha yrittää mitään saada. On sitä onnellinen kun on kerrostalon ovet lukossa 24/7.  :hbeat:

---

Ihana Maritsa että olit ottanut kuvat tästä jutusta, oli todella mukava lukea! Hyvä juttu oli.  :hug:
Ja ihania lisäkuviakin ja kaikkea, näitä oli mukava katsella. ^^

Muitakin juttuja oli mukava katsella, kiva että monet kuvat ja artikkelit olivat edelleen näkösällä vaikka vanhoja toki jo ovatkin!  :cuteyes:

Maritsa

Lainaus käyttäjältä: Hunajasieni - marraskuu 20, 2015, 21:39:35
Ihana Maritsa että olit ottanut kuvat tästä jutusta, oli todella mukava lukea! Hyvä juttu oli.  :hug:
Ja ihania lisäkuviakin ja kaikkea, näitä oli mukava katsella. ^^

Muitakin juttuja oli mukava katsella, kiva että monet kuvat ja artikkelit olivat edelleen näkösällä vaikka vanhoja toki jo ovatkin!  :cuteyes:

Kiitos Hunajasieni!  :palvoo: Kiva, että oot lukenut (vaikka näyttelystä onkin jo kulunut vuosi)!   :hbeat: :smiley:

whitney

Tää on nyt vähän OT mutta pakko kertoa, minulle sattui aika hauska lukuvirhe  :Look_Up:

En huomannut että foorumille on tullut uusi nimimerkki Hunajasieni.

Luulin Maritsalla olevan johonkuhun foorumilaiseen erityisen lämpimät välit, kun kutsuu tätä nimellä  "Hunajaiseni"  :rofl:

Tervetuloa Hunajasieni  :smiley:

Maritsa

Lainaus käyttäjältä: whitney - joulukuu 07, 2015, 03:36:09
Tää on nyt vähän OT mutta pakko kertoa, minulle sattui aika hauska lukuvirhe  :Look_Up:

En huomannut että foorumille on tullut uusi nimimerkki Hunajasieni.

Luulin Maritsalla olevan johonkuhun foorumilaiseen erityisen lämpimät välit, kun kutsuu tätä nimellä  "Hunajaiseni"  :rofl:

Hunajaiseni!  :D :tongue: