Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

 :Look_Up: Ihan oikeilla (siis ihmiskoon) kangaspuilla toi matto on tehty, mutten osaa nyt sanoa että oliko mattoloimi......arvelisin että poppanaloimi eli ohuemmat loimilangat. Mulla on näitä useampikin ja ovat mun mielestä ihan ok mittakaavaan. Suuressa Snadissa jollain oli myytävänä pahville liimattuja erivärisiä villalankoja tiiviisti vierekkäin, räsymatto- tyyliin ja nekin oli yllättävän uskottavia ja hyvännäköisiä  :shock: Ei tullut kuitenkaan ostettua, kun sellaisia on helppo tehdä itsekin.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Rana

Innostuin (jo jonkin aikaa sitten) väsäämään kynttilöitä tällä ohjeella. Olen kanssa tehnyt samassa ohjeessa olevia tuoleja, mutta ne on , eh... kesken  :blush:

Tässä kuitenkin Adam vähän hämärissä tunnelmissa testaa, miltä tuntuu olla sammuneden kynttilöiden kanssa pimeässä, hah


koko kuvasarja
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Ninni-doll

Aivan ihastuttavia kynttilöitä!  ^^

Tipitii

Hienoja kynttilöitä - niin oikean näköisiä  :peukku:

Adalmina

Hyvä idea kynttilöillä, hienoja ovat! Piti käydä katsomassa muitakin videoita tuolta linkistä  :D

Jennijee

Täällä on kova joulunodotus! Pari joulukuusta koristeineen on tullut tehtyä. Teen myös tonttulakkeja. Myyntiin menee kaikki. :smiley:




Tipitii

#171


Kertakaikkisen hurmaavia kuusia Jennijeellä!

Ihanan tuuheita ja vihreitä  :hbeat:



Jokin aika sitten tuli väsättyä pienois kaavapaketteja.




Ninni-doll

Ihanaa että tulee myyntiin!!  :aplause: Ja tonttulakkeja tarvitsen myös! Juuri harmittelin että oi miksen markkinoilta katsellut tonttulakkeja  :tongue:

Ninni-doll

Nämä nyt on vähän kämäisiä, mutta tein yhtä dioraamaa varten vessapaperitelineen ja pari rullaa (+ käsisuihkun)


avotuli

 :Look_Up: älyttömän hyvät, ei kämääsiä!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Satumaa

Pallogrilli:



Käytössä parvekkeella:



Veljen vaimon jostain telineestä(?) taittelema kaksikerroksinen naulakko:

sometimes being invisible has it's advantage

DarkJedi


Täti Monika

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Hieno grilli! purkit talteen. Voisko ritilän tehhä rautalangasta, tai hammatikuista liimata, ja maalata..

Vaatenarikka taitaa olla keittokirjateline. Niitä on kirpussa joskus halavalla...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

Onpa nerokkaasti keksitty grilli!  :peukku: Avis on oikeassa juu, sopivannäköistä sälää kannattaa kerätä talteen. Miulla on mm. jemma erilaisia korkkeja lampunvarjostimiksi ja jos jonkinlaista ruuvia ym. lampun jaloiksi. Täytyis vaan yhdistää ne!  :D
If it makes you happy...