Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Hitsi kun hienoja kirjoja! Sanomattakin selvää että Eläkeläisten albumi on ihan napakymppi!!  :aplause:

Adalia

Ooh!  :palvoo:

Mä tein pienen 1:1 kirjan siitä, kun Eläkeläiset kävivät meillä Lahdessa; sitä kirjaa saa selata meillä käydessään  :cuteyes:
Life in plastic
It's fantastic!

FatFashion



Ensi yritelmäni Dremelillä leikattuihin tuoleihin, materiaalina melko paksu (3mm) vaneri. Oon aika tyytyväinen lopputulokseen ja positiivisesti yllättynyt miten hyvin tuoli onnistui. Koskaan ennen en ole mitään leikannut millään sähkökäyttöisellä työkalulla joten  :aplause:
Nyt vaan lisää harjoitusta ja tuolien uudelleen mittausta. Koukuttavaa puuhaa  :D
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Louhi

Onko se joku sähkösaha? Miten iso?

Milia C

katkaisu on vaan yksi toiminnoista eli Dremeli on monitoimityökalu, löytyy vaikka minkälaista päätä. Katkaisuun, hiontaan ja kaivertamiseen. Koko? Käteen sopiva kuin puolen litran pulloa pitäs.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Täti Monika

Mulla on ollut tässä varsin omituinen pakkomielle viime viikkoina  :blush:  ::) Koska mulla on hevospotilas täällä kotona ja täältä ei nyt oikein pääse minnekään kesäreissuun tms. niin  rupesin tekemään sarjiksista miniversioita, oikein urakalla.

Tein kaikki Tintit, kaikki vanhat Asterixit ( Uderzo- Goscinny kultakaudelta), lähes kaikki Lucky Luket (Morris- Goscinny kultakaudelta). Paitsi että kaikissa on tietysti omat erilaiset kannet, niin jokaikisessä on myös oikeat omat erilaiset sisäkannet, omat erilaiset alku- ja loppusivut ja lisäksi 2 aukeamaa kustakin sarjiksesta.
Tämä jos mikä on sieltä "mielipuolen näpertelyoppaasta"  :lecture:

24 mini- Tinttiä ( kuvasta puuttuu yksi, oli pudonnut)


24 Asterixia


ja peräti 45 erilaista Lucky Lukea


Kaikki siis periaatteessa luettavia ( jos hyvä näkö) 1:6 versioita isoista sarjiksista. Täähän on sinänsä älyvapaa projekti, koska olishan noihin voinut laittaa mitä vaan sisälle tai edes saman kaikkiin, mutta kun alkuun pääsin niin oli vaan pakko tehdä nämä tälleen  :neurotic:  ::) ( Vissiin varattava aika kallonkutistajalle..)
En laskenut työtunteja.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

DarkJedi


Marianne

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

myrva

Eikä, mahtavia ! Nyt kyllä hävettää oma saamattomuus nukkerintamalla :chuckle:

HelloDolly

Onpas ollut urakka!!!!   :faint:  :faint:  :faint: :palvoo:  :palvoo:  :palvoo:  :aplause:  :aplause:   :aplause:  :kaffitanssi:  :shock:  :peukku:

Jennijee

OHO! :faint: Kuinka sä oot jaksanut skannata kaikkiin noihin sisäsivutkin? :faint: Oot super!

Merineiti

Voi hyvänen aika! Onpa näpertelemistä, mutta lopputulos on kyllä älyttömän hieno!
Ja ihan parhaat sarjakuvat :D


And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

avotuli

Woe mahroton tuota TätiMonikan näpräälyä. On lähtenyt lapasesta totaalisesti! Aivan mieletöntä! Olet sää hullu  :hug: "mielipuolen näpertelyopas" tottavieköön!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

Kiitos kaikille  :Look_Up: Mä en oikein tiedä miksi mua jopa vähän hävettää koko projekti....jotain noloa siinä on, että keskellä kesää ihminen tommoseen pölhöilyyn ryhtyy  :blush:

Jennijee- en skannannut sivuja vaan valokuvasin kaiken. Laskin että viitisensataa kuvaa tuli otettua noihin  :naamakämmen:

Joskus nuorena tuli kerättyä kaiki noi sarjikset, muutama Lakkiluke on loppuun luettu ja pois heitetty kun ei ole olleet enää korjauskelvollisia. Niitä nyt sitten antikvariaateista metsästelen.
Meillä on kyllä uudempiakin Lakkilukeja, mutta ne on paljon huonompia kun Goscinny ei enää ollut käsikirjoittajana. Asteriksien tasokin laski huomattavasti Goscinnyn kuoleman jälkeen, joten lopetin niidenkin keräilyn silloin.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"