Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

Milia C

Aivan mielettömän upeita oivalluksia Ninni! Upeaa työtä!  :faint: :shock:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Adalmina


Ninni-doll

Nämä on taas niitä hulluja projekteja joita varten en oo halunut ostaa mitään vaan materiaalit löydyttävä kaapeista

Täti Monika

 :Look_Up: Toi on mainio periaate  :smiley: Kivoja tuotoksia sulta syntynytkin  :aplause:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalia

Löysin tiskikaapista pari kissan lääkeannostelijaa. Melkein nakkasin ne menemään, mutta onneksi hokasin, että nehän on Barbien kukkaruukkuja :idea: Maalasin ne akryylimaalilla :D





Life in plastic
It's fantastic!

Alice

Oi, näyttääpä kivoilta! Hyvää kierrätystä.

Ninni-doll


Jasmiina2

Haha :D Ruukut ovat hieno idea Adalia. Itse hoitoalalla työskentelevänä aloin jo miettiä, että pitäiskö kerätä käytetyt lääkelasit talteen :smiley: Sääli vaan, että meillä ei oikein oo tarvetta kalusteille meidän barbihyllyillä.

Ninni-doll

Multa puuttui barbien suihku joten tein tänään itse tällaisen. Suihku on tehty mm nukkelaatikon pahvista, rautalangasta, muovipussista ja vyön renkaista.
Dakota esittelee tässä suihkun:





Selänpesuharja ja sieni roikkuvat kätevästi koukuissa, saippuahylly on tehty avaimesta  :D


Itse suihku on tehty rannekorusta, taulukoukusta ja litium-paristosta




Suihkun jäljiltä lattia on märkä. Ritilä on muovikorista leikattu ja vesipisaroita ja vähän kalkkia lattiaan saa liimapisaroilla!

Adalia

Kyllä tuli parempi kuin muovisesta Mattel- tms. valmistuotteesta  :palvoo: Vallankin vesipisarat ja kalkki  :faint: Miten teit hanan?
Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Villi gebardi-suihku! Kivasti paljon kaikkia yksityiskohtia. Mitä renkaita ja juttuja noi verhokoukut on?

Adalmina


Siama

Wau!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koree suihku!  :peukku:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Ninni-doll

 :D Hana on ollut alunperin joku koriste, en muista mikä. Verhossa nuo renkaat on sellaisesta koristevyöstä  :tongue: