2013 uutuudet

Aloittaja Milli, marraskuu 27, 2012, 10:48:09

« edellinen - seuraava »

Milli

Letizia, mie ostan siulta cheerleaderin asun, jos päätät nuken hankkia. Miulle ne kun on just se juttu ne asut.  ^^
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Milli - elokuu 16, 2013, 14:23:02
Letizia, mie ostan siulta cheerleaderin asun, jos päätät nuken hankkia. Miulle ne kun on just se juttu ne asut.  ^^

Hyvä tietää. :) Pidetään mielessä!

Dovahkiin

Onkos kukaan vielä hankkinut tuota Dreamhouse sarjaa? En ole päässyt livenä vielä näkemään yhtään ja kuvissa ainakin osalla näytti olevan jotenkin kummallinen ilme ja aika iso pää? Vaatteet minua kiehtovat ihan älyttömästi, joten niiden takia tulee varmaan ainakin osa hankittua.

whitney

Kyllä niillä dreamhouse nukeilla onkin aika iso pää, ja osalla hassut ilmeet. Silti ne ovat jotenkin sympaattisia ja söpöjä aitoine ripsineen. Aika monissa marketeissa on nyt jo, täällä Prismassa bongasin halvimman hinnan, 27.90.

Alice

Kannattaa myös tsekata esim. Britti-Amazon, siellä näkyi noita Dreamhouse Barbieita 17 punnalla ( = n.20 e) ja jos tilaa pari, jotka kuuluu ilmaisen toimituksen piiriin, niin ei tarvitse maksaa postikuluja, kun summa ylittää sen tietyn rajan. Ja Briteistä tulee yleensä aika nopsaan nuo Amazonin paketit  :smiley:

Ninni-doll

Dovahkiin, laitoin pari viikkoa sitten tuonne playline-ketjuun kuvia omasta Dreamhouse Midgestäni ja sieltä löytyy muidenkin kuvia. Laitan tähän nyt kuitenkin yhden kuvan

Dovahkiin

Kiitos Ninni-doll! Käyn kurkkaamassa sieltä

Ivla

Hilja

Vantaan Jumbon BR-lelussa on kyseinen Midge ja kumppanit myynnissä, hinta 31,99 e/kpl  :smiley:
Leikkiä ikä kaikki

Milli

Prismasta löytyi Lappeenrannasta kaikkia neitoja. Sillä tummatukalla oli jännä ilme.  :D Aika ovela suorastaan.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

harakka

Vantaan Jumbon Prismassa Dreamhouse nuket olivat 27,95€. En nähnyt  :barbie: a enkä Nikkiä. Mukaan lähti veikeä Raquelle ja suloinen Midge. Hinta on aika törkeä :shock:. 5-6 vuotta sitten Fashion Fever nuket oli alta kympin, nousivat tosin nopeasti n. 13 euroon.

Letizia

Hinta on joo aika suolainen... olen nähnyt Dreamhouse-nukkeja mainostettavan nimellä giftset, koska onhan laatikko leveä ja nuken päällä olevien vaatteiden lisäksi siinä on ylimääräinen pikkumekko. :P

Tosin niiden vartalot vaikuttaavt minusta hitusen laadukkaammilta verrattuna Fashionistaan, joka on periaatteessa toiminnaltaan samanlainen. Käsien muovi tuntuu vähän erilaiselta ja nivelet jämäkämmiltä. Ehkä niitä on vähän paranneltu.

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Milli - syyskuu 12, 2013, 10:23:22
Prismasta löytyi Lappeenrannasta kaikkia neitoja. Sillä tummatukalla oli jännä ilme.  :D Aika ovela suorastaan.

Ihuna!  :hbeat:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Vivi

Haunted Beauty -sarjan toisesta nukestakin löytyy sit kuvia: http://www.youtube.com/watch?v=hvf6m5bAipI&feature=youtu.be Aika näpsäkkä vampyyri...  :hbeat:
If it makes you happy...

Marianne

Haa! Integrity Toys on julkaissut samanlaisen punaisen viitan yhdellä Monogrammilla. Mulla on se asu.  :tongue:

Mutta vampyyrin mekko kiinnostaa, ja itse asiassa nukke myös. Aika upea kampaus.  :D Ja kasvomuotti on Louboutin, ellen täysin erehdy.  :hbeat:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.