2013 uutuudet

Aloittaja Milli, marraskuu 27, 2012, 10:48:09

« edellinen - seuraava »

Milli

Voi tätä  :hbeat:

http://www.barbiecollector.com/shop/doll/cocktail-dress-barbie-doll-x8253

Onneks ei oo varaa nukkeihin just ny, eikä silkit välttämättä oo miun juttu keräilyssä, mutta onhan tuo ihana.

"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Hilja

En ollut aikonut enää ostaa silkstonea mutta Millin linkin Coctail Dress  :barbie: päättäisi upeasti keräilyni tässä genressä  :D

Musta pitsimekko on täydellinen, samoin nuken vintage ponytail-kampaus. Hurmaava!
Leikkiä ikä kaikki

Ninni-doll

Hmm.....  :-\ Itse rakastan silkkejä, mutten ole varma tästä... Jostain syystä Walking Suiten jälkeen ei ole tullut mitään pakko ostettavaa

kitecat

Onkohan noi sellasii nukkeja, mitkä tulis myös Suomeen myyntiin?
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Lainaus käyttäjältä: kitecat - helmikuu 11, 2013, 07:28:17
Onkohan noi sellasii nukkeja, mitkä tulis myös Suomeen myyntiin?

Olispa  ^^  :D Ihanan ilmeikkäitä ja persoonallisia nukkeja nuo Dream House -sarjan tytsyt  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Vivi

:Look_Up: Joku väläytti The Doll Cafessa, että toi Dream House -sarja korvais Fashionistat. En oo löytänyt siitä mitään "virallista" tietoa, mutta voihan se olla, että ne ovat nyt sitten se seuraava suuri hitti playlineosastolla. Sitä myöten niitä olis varmaan mahdollista nähdä Suomessakin. Mutta sanokaas valehtelevatko miun silmät vai onko noi Dream House -nuket taas isopäisiä?  :shock:

New Yorkin lelumessuiltakin tihkuu joitakin kuvia uutuuksista ja jo aiemmin julkaistuistakin nukeista:
http://www.flickr.com/photos/mawphoto/8464095750/in/set-72157632741714888/

Vaatepakettien perusteella Audrey Hepburnista julkaistaan siis ainakin muusaversio, saa sitten nähdä tuleeko vielä silkkikin. Uusista Barbie Look -nukeistakin on näköjään kuvia, mutta ei niistä saa oikein selvää. Se hiihtoasu suksineen on kyllä hauska. Tarpeellisuudesta en niin tiedä, mutta kyllä se varmaan jossain vaiheessa omaan kokoelmaan päätyy. Kunhan nyt saa ensiksi hankittua nuo ekatkin. :D
If it makes you happy...

minnastardust

Audrey Hepburn? O-ou. Rahanmenoa ei voi estää.... :D My Fair Lady -nuketkin on vielä hankintalistalla...

Jennijee

Kyllä ne Dream Houset on isopäitä..

Ja Audrey... sitä odotellessa! :kaffitanssi:

TaruinenAave

Mattel tekee tän tahalleen. Varmaan käyvät katsomassa vaivihkaa mun leffahyllyä ja tekevät sitten audreyhepburneja, elizabethtayloreita ja gracekellyjä aivan vaan mun lompakkoni kiusaksi...  :blaah:

Marianne

Joillakin Dreamhouse -nukeilla on kivoja vaatteita, mutta pallopäät jättimäisine silmineen ei iske ollenkaan. Audrey-nuket on ehkä parhaita uutuuksista, mutta mulla on jo pari Integrityn Audreytä, joten enpä tarvii noitakaan. Rahat menee taas tänä vuonna Integritylle.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jennijee

Lainaus käyttäjältä: TaruinenAave - helmikuu 11, 2013, 15:46:10
Mattel tekee tän tahalleen. Varmaan käyvät katsomassa vaivihkaa mun leffahyllyä ja tekevät sitten audreyhepburneja, elizabethtayloreita ja gracekellyjä aivan vaan mun lompakkoni kiusaksi...  :blaah:

Onneksi Mattel sentään tarjoaa "edullisemman" ja kalliimman version kaikista  :peukku:

Milo

Audreyta odotellessa!  :hbeat: :hbeat: :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Vivi

Lainaus käyttäjältä: Milo - helmikuu 11, 2013, 19:15:18
Audreyta odotellessa!  :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Niin täälläkin! Oon sen sata kertaa selailly Ebayn Audrey Barbiet läpi, mutta en oo ostanu, kun haluisin sille sen muusakropan. Nyt ei tartte sit ostella kroppaa erikseen, jos neitokaisesta tulee myös mm-versio.  :peukku:

Trina Turkin lisäksi muotisuunnittelija Herve Legér on pistänyt hynttyyt yhteen Mattelin kanssa ja tuottaa markkinoille Gold Label nuken: http://www.ellisdollymansion.com/barbiepreorders/index.php

Pikaisena kuvagooglauksena hakusanat Herve Legér antoivat tulokseksi paljon julkkiksia pikkuisissa coctailmekoissa.  :D
If it makes you happy...

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

TaruinenAave

Lainaa
Onneksi Mattel sentään tarjoaa "edullisemman" ja kalliimman version kaikista  :peukku:

Ei auta mitään, kun sekä Roman Holiday että Sabrina on niiiiiin ihania elokuvia että on pakko saada molemmat!  :rofl:

Lainaus käyttäjältä: tokkopahka - helmikuu 13, 2013, 19:11:54
:drewl: DOTW Marocco  :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Olen ihan samaa mieltä! Mattel ajaa mut vararikkoon ja nyt on vasta helmikuu. :D  ::)