2013 uutuudet

Aloittaja Milli, marraskuu 27, 2012, 10:48:09

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Minä taas en pidä Midgen nasusta muuten kuin yhdessä. Vintage PJ:llä se nasu toimii ja on yksi ihanimmista (jostain ihme syystä)

Jasmiina2

Oi voi dreamhouse Midge  :hbeat: Kunpa olisi rahaa  :chuckle:

Vivi

If it makes you happy...

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

ShoeCat

^ Kiva asu tuolla blondilla, vähän 60-luvun henkeen...  :peukku:

Ninni-doll

Eivät ole kaksisia, vaatteet kyllä on ihania!

Aliisa

Nuo asut on ihania. :cuteyes: Barbeilla taitaa olla rootatut ripset? Ihan kivan näköisiä tyttöjä. Tuleekohan noita koskaan Suomeen myyntiin, ei varmaan, voisin arvata. :eieieiei:

Milia C

Voisin blondilta viedä vaatteet ja ehkä tuon tumman pään...  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milo

Mä olin varmaan pari kuukautta käymättä täällä foorumilla... työkiireitä yms. mutta harrastus ei kuitenkaan unohtunut. Lueskelin eilen näitä sinä aikana tulleita viestejä ja tää ketju kiinnosti ennen kaikkea. Noi J Lo nuket vois olla aika siistejä... Ja Audreytä odotan edelleen. Mutta, onks kellään tietoa milloin ne tulee? Niistä ilmotettiin musta jo alkuvuodesta mutta mitään julkaisuajankohtaa ei ole tullut vielä.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Vivi

Trina Turk Barbie on julkaistu, kuvia esim. tuolla: https://www.dollgenie.com/doll_profile.php?id=1741. Ihan kiva, mutta aika hinnakas. Ilmeisesti suunnittelijan nimi maksaa...  ::) Tykkään kokonaisuudesta tosi paljon, mutta taidan odottaa, josko tuon saisi vaikka alennuksella. Odotan edelleen mielenkiinnolla millainen se Herve Leger Barbie on ja säästän eurojani siihen...  :cuteyes:

The Doll Genien sivustolla oli myös listattu neljä uutta Nälkäpeli-nukkea, 3 miestä ja yksi nainen (Katniss)... Oikeita kuvia tai hintatietoja ei ollu vielä.

DOTW Marokko ja UK ovat molemmat markkinoilla. Eka on ehkä-listalla (ei oo niin upea mitä promokuvissa), tokalta haluan vain vaatteet. Mitäs muut on mieltä?

Niin ja niitä yliopistojen cheerleadereitäkin on julkaistu taas toinen mokoma. Tällä kertaa mukana on pari poitsuakin: http://www.barbiecollector.com/shop/browse/whats_new?showall&sort=
If it makes you happy...

Ninni-doll

Minua ei nuo uutuudet kiinnosta, TaruiselleAaveelle sen sijaan tilasin tuon Marokon lahjaksi. Ai sekö näyttää huonommalta kuin Mattelin kuvissa?

Vivi

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - kesäkuu 06, 2013, 20:36:11
Minua ei nuo uutuudet kiinnosta, TaruiselleAaveelle sen sijaan tilasin tuon Marokon lahjaksi. Ai sekö näyttää huonommalta kuin Mattelin kuvissa?

No se on tietysti katsojan silmässä mikä näyttää huonolta kenestäkin. Miusta nukke ei oo yhtä hyvännäköinen kuin niissä promoissa. Tumma Lara-kasvo ois kyllä kiva saada kokoelmaan, mutta pitää nyt katsastaa tulisko muita sillä muotilla.  ::)
If it makes you happy...

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Vivi - kesäkuu 06, 2013, 14:50:26
DOTW Marokko ja UK ovat molemmat markkinoilla. Eka on ehkä-listalla (ei oo niin upea mitä promokuvissa), tokalta haluan vain vaatteet. Mitäs muut on mieltä?

No ei ole valitettavasti. Upea promokuvissa. Kerkesin jo innostua mutta näin sitte ns. oikeita kuvia... pettymys. Jää tilaamatta.  :-\ Promokuvissa meikki on tummempi mutta todellisuudessa ei oikeastaan tietoakaan...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Vivi

No, nää on taas näitä! Täytynee vaan olla kiitollinen, ettei niitä "pakkosaatavia" ole hirveän montaa!  :D 

Life in the Dreamhouse -nukkeja myydään sit vissiin pareittainkin: http://www.amazon.com/Barbie-Life-Dreamhouse-Midge-Giftset/dp/B00C6Q2TRI/ref=sr_sp-btf_title_1_12?ie=UTF8&qid=1370562736&sr=8-12&keywords=barbie+life+in+the+doll+dream+house

http://www.amazon.com/Barbie-Dreamhouse-Raquelle-Summer-Giftset/dp/B00C6PXO4Q/ref=sr_sp-btf_title_1_13?ie=UTF8&qid=1370562736&sr=8-13&keywords=barbie+life+in+the+doll+dream+house

Voi noita hurmaantuneen onnellisia hymyjä tuolla jälkimmäisellä parilla! :rofl:
If it makes you happy...

Louhi

Nuo University of -naisnuket puhuttelisivat minua kasvomuoteiltaan.