2013 uutuudet

Aloittaja Milli, marraskuu 27, 2012, 10:48:09

« edellinen - seuraava »

Alice

Coach näyttää tosi hienolta! Ainakin tuo asu olisi kiva saada, mutta itse nukkekin on nätti.

Vivi

Coach on pakkohankinta ja samoin taitaa olla tämäkin neitokainen:
http://www.barbiecollector.com/shop/doll/blonds-blond-gold-barbie-doll-x8263
Hinta on todella suolainen ja pukukin on kuitenkin jotain muovijutskaa, mut joku siinä vaan on....   :hbeat:

Seuraavana ostoslistan kärkeen heilahtaa varmaankin Haunted Beauty -sarjan vampyyri, joka muistuttanee tätä USA:n Barbie Conventionissa huutokaupattua kaunotarta (näin Bill Greening oli asiaa kommentoinut kysyttäessä sarjan jatkoa):

Kuvat on Facebookista näpäisty, tallensin ne vaan omaan jemmaani...  ;)
If it makes you happy...

Milo

Itse pistin tilaukseen molemmat Audreyt. Varsinkin se Sabrina Audrey on ihan uskomattoman kaunis.  :palvoo:
Alkuvuoden tarjonta tuntui ainakin omaan makuun hiukan köykäiseltä, mutta nyt tuntuu että toistaan upeampia nukkeja julkaistaan harva se viikko. Ei millään tahdo pysyä perässä ja lompakko huutaa tyhjyyttään...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Marianne

Vau mikä vampyyri!  :shock: Tuo sopisi mun Christabelille kaveriksi! Toivottavasti se julkaistaan juuri tuollaisena.  :D :hbeat:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

:Look_Up: Ei julkaista tuollaisena ja se olikin Robert Best, joka sen kommentin asiaan antoi. Nukke tulee myyntiin syyskuussa. Toi on OOAK-nukke, josta maksettiin 10 000 dollaria huutokaupassa Barbie Conventionissa.
If it makes you happy...

Marianne

Onpas sillä hinta...  :D

Tiedätkö kuka sen osti?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

Sitä tarina ei kerro, mut varmaan joku vähän varakkaampi keräilijä kuin mie!  :D Mattelin OOAK:t ja prototyypit tuntuu tekevän kauppansa tosi isoon hintaan. Onhan se tietysti hienoa, että kellään ei oo sit samanlaista, mut monta tonnia???  ::)
If it makes you happy...

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2

Upea vampyyri. Vitsit, tuosta muistui mieleen ettei meillä ole vielä sitä kummitustakaan.  :chuckle:

HelloDolly

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - elokuu 10, 2013, 22:20:23
Upea vampyyri. Vitsit, tuosta muistui mieleen ettei meillä ole vielä sitä kummitustakaan.  :chuckle:

Sama tuli mieleen mullekin... ::)

Adalmina

Upea olis vamppyyri ollu just tommosena  :hbeat: mutta tulis ny sitte vieläki upeempana  ;)
Voi mä olin jo unohtanu koko haamun!  :faint: Sekin ois ihqu.....

Vivi

Coach Barbie on nyt loppuunmyyty barbiecollector.comin nettikaupassa sekä Coach.comissa. Siinäpä ei kauaa nokka tuhissut! Diilereillä nukkea vielä on, mutta kaikki veikkaavat niiden menevän hetkessä. Onneksi tilipussista jäi sen verran, että sain ostettua omani. Jos vielä tuon Trina Turk Barbien, Herve Legerin, Blonds Gold Barbien ja sen uuden Haunted Beauty -sarjan nuken sais, ni siinähän sitä sit oiskin...
If it makes you happy...

Ninni-doll

MITÄ?! Apua, onko jossain uusi vampyyri!!! En kestä, uskallanko edes katsoa  :shuting-up: Vampyyrit on niitä mitä ihan alunperin aloin kerätä

Uskalsin katsoa ja oi kun se olisi tuollainen! Tai ainakin että suu olisi kiinni tuolla tapaa. ihan eri näköinen kuin se toinen Mattelin vampyyri joka mulla jo on (Mackien Countess Dracula) Ja mulla on syyskuussa sopivasti synttärit.... ;)

Jounah

Ääh mä oon jo monta päivää miettiny et ostanko Coachin vai en ja näköjään hinnat vaan nousee ebayssä :neurotic:

Letizia

Minua kiinnostaisi tämän vuoden linjastosta University of Kentucky AA, ja taitaapa vähän kiinnostaa myös Wicked Witch, vaikka se edellinenkin on vasta mietinnässä...

Kentucky joutuisi vartalon ja tietysti vaatteiden vaihtoon (cheerleaderit eivät ihan minun juttuni), mutta olen tosi iloinen, että Christie87-muotti on päässyt moderniin keräilysarjaan. Todella viehättävät kasvot. Mutta onko sitä missään myynnissä edes?