Barbien talot

Aloittaja DarkJedi, toukokuu 09, 2013, 22:38:14

« edellinen - seuraava »

Alitsa

Hurjan kodikas keittiö Täti Monikalla.  :aplause:
We Girls can do anything!

Ninni-doll

Ihan mieletön talo! Näyttääkö tuokin ulkoapäin oikealta talolta kuten se edellinen? Onko sulla nyt kaksi taloa "käytössä"?

Tipitii

Tunnelmallinen keittiö Täti Monikalla  :peukku: ja täynnään pientä herkkua silmille siellä ja täällä ja joka puolella, aivan ihana  :hbeat:

Täti Monika

Kiitokset kommenteista  :smiley:
Ninni: on mulla periaatteessa kaksi taloa, mutta talo numero yksi on varastossa. Olen kyllä alkanut suunnitella sen uudelleen käyttöön ottamista....saa nyt nähdä. (Myisin kyllä poiskin jos ostaja löytyisi.)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#124
Jos pidät sen myynnissä niin mä ostan sen sitten joskus kun mulla on tilaa.  :D Säästän nimittäin nyt että saisin ostettua asunnon. Pitää hankkia oma kämppä ennen kuin pystyn hankkimaan sellaisen nukeille. :tongue:


Tuo keittiö on niin ihanan värikäs! Tykkään erityisesti noista ruoka-aiheisista kuvista seinillä, ja muutenkin siitä että kaikki värit sopii yhteen.  :hbeat: Laitapa seuraavaksi lähikuvia näytille.  :wink:


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Täti Monika

 :Look_Up: Tallessa pidetään, käyn aina välillä varastossa tsekkaamassa että torpassa on kaikki ok  :smiley:

Työn alla oli kesäkuussa makuuhuone, siitä muutama räpsy.





"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jennijee

Ai että miten rönsyileviä yksityiskohtia! Ovi ja ovenkarmit ja kaikki rakenteelliset asiat sekä kalusteet saavat aivan kateudesta vihreäksi :faint:

Milo

Nää Täti Monikn kuvat on kyllä sellaista silmäkarkkia ettei paremmasta väliä. :cuteyes:
Mun tekee mieli mennä loikoilemaan tuonne tikkutäkille, ottaa nalle kainaloon ja painaa pää tyynyihin...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Merineiti

voi hyvänen aika miten kodikasta! Tuo tilkkutäkki on aivan ihana... hurjan pieniä neliöitä!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

avotuli

Voi ihania tunnelmakuvia, ne yksityiskohdat :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

Mykistyttävän upea talo Täti Monikalla :faint:

Täti Monika

 :Look_Up: Kiitokset   :blush:
Taloa on kyllä mukava laitella, aika hitaasti etenee tosin  :gonna-cry: Talvella ei oikein ole olevinaan aikaa ja kesällä ei viitsisi sisällä nysvätä  ::)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Satumaa

Täti Monikalla on silmää yksityiskohdille ja kokonaisuuksille, ihanan entisaikaisen maalaishenkisiä huoneita!  :hbeat: Sellaisia joissa itsekin vois asua  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Louhi

Pyörryn noista tauluista!

Tipitii


Ihana ompelunurkkaus on Tädin Tädeillä - kaitpä sinne Sedilläkin on lupa mennä Singerillä surauttamaan ;)

Värimaailma ihanan kodikas ja rehevä - vaihtelua kaikkeen "nykyaikaiseen steriiliin sairaala" -sisustustyyliin mitä nykyään useimmiten näkee  :peukku: Paljon kauniita yksityiskohtia,
tykkään erityisesti turkoosista ovesta ja muista yksityiskohdista.

Mikäs tuolla ois asuessa - kunhan ei joutuis pölyjä pyyhkimään  ;)