Barbien talot

Aloittaja DarkJedi, toukokuu 09, 2013, 22:38:14

« edellinen - seuraava »

Adalia

:Look_Up: Tuttu ongelma, Ninni-doll  :naamakämmen:

Pitäisi ehkä suunnitella ja teettää se unelmatalo oikeilla mittasuhteilla ja huonemäärillä...
Life in plastic
It's fantastic!

Marianne

Mulla ei ole yhtäkään barbitaloa.  :blaah: :D

Ja sen takia rakennankin vain dioraamoja. Niihin saa aina mittasuhteet oikein, mutta huono puoli on se, että huoneet pitää purkaa aina kuvausten päätteeksi ja uudelleen pystytyksessä menee tuntikausia ja kaikki pienet tavarat on saatava just samalla tavalla kuin aiemminkin. Pitää siis tutkia edellisiä kuvia tosi tarkkaan.  :naamakämmen: Eikä voi näyttää kerralla kuin korkeintaan pari huonetta koska ei ole tarpeeksi tilaa rakentaa. Mulla on sentään yksi dioraama pysyvästi pöydällä tietokoneen näytön vieressä.  :blush:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

:Look_Up: Joka onkin ihan unelma  :hbeat:
Arvaas miten olen ratkaissut tuon pulman tuosta uudelleen kasaamisesta? Aina kun teen dioraaman ja kuvaan siinä, niin otan varastoon kuvia tulevaisuutta varten! Puen nukeille eri vaatteet ja otan muutamia otoksia. Sitten ei tarvi enää rakentaa samaa dioraamaa, koska vihaan sitä yli kaiken! Varmaan kaikista maailman harrastuksista parasta on dioraamojen teko, mutta saman laittaminen uudelleen on vaan tylsää ja aikaavievää.

Ninni-doll

Ja tosiaan, tässä syy, minkä takia en jaksa rakentaa samoja dioraamoja kahta kertaa. Tämä viimeisinkin viritys (Simmonsin perheen kartano) vei nimittäin neljäsosan olohuoneen lattiasta:

Eikä se edes näy tuossa kuvassa ihan kokonaan!  :rofl:

kuuma92

Upeita dioraamoja  :peukku:   
Mulla alkaa vuodenvaihteessa  dioraaman teko.   :smiley:

DarkJedi

Minulla muhii päässä sellainen idea että kun muutetaan makkari tästä alakerrasta ylös (nyt siis nukutaan vielä kaikki tässä alakerran kammarissa) niin hankin/ teetän tuohon päätyseinälle seinän levyisen kaapin johon saan tehtyä tytöille ala"hyllyille" barbientalon ja sitten itselleni ylös. Saisi oikeassa mittakaavassa tehtyä kunnon kerrostalon.  :D

Sunako

Uusi huone. Keittiökalut, sohvan, pöydät ja kaapin ostin Alitsalta. Tarjoiluvaunu ja jääkaappi ovat vanhoja kamojani lapsuudesta. Tarjolla itse tehtyjä fimoleivoksia.

DarkJedi

Leivokset on aika herkullisen näköisiä.  :peukku:

Adalia

Sisustin hyllytaloa taas... Tapetit mallikappaleita tapettiosastolta, kylppärin kattolamppu Tigeristä... Alakerran tuoli metallinen koriste-esine. Postilaatikko on säästölipas :D

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Adan kylppäri on aivan ihana! Mulle ei mahdu tällä hetkellä kylppäriä lainkaan. Ja mulla olisi 2 uutta keittiötäkin, muttei paikkaa. Prismassa katsoin uusia kalustesettejä, suihku erityisesti oli ihastuttava!

Merineiti

kylppäri on ihana pinkki tetris!
tahtoo... jos mulla olis tuollainen kylppäri, asuisin siellä :P
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

marihau

Nyt on mun talon piirustukset, pojan taskussa  :aplause: Kaluste firmassa töissä, jemmaillu jäännös faneereja ja sahaa siellä sen valmiiksi... taas mulla se kuuluisa kuinka maltan oottaa alkaa.
No vietän aikaa 1:12 talon kanssa, vuojen sen tavarata ollu laatikoissa (viikkokunta asunnolta, kotiin muuton jälkeen) ja aamulla sain inspiksen laittaa ne paikoilleen. Nyt ois sielläkin jonkun verran tuunailua ja kaappien rakentamista tiiossa

hensku-96

Osaisinkohan kukaan vinkata millä kannattaisi maalatta pahvilaatikko? :) ?

FatFashion

Ehdottomasti spray-maalilla. Tarpeeksi ohuita ja kaukaa maalattuja kerroksia monta niin saa hyvää jälkeä.
Turha surra kun on jo paskat housussa.

hensku-96

Lainaus käyttäjältä: FatFashion - heinäkuu 14, 2015, 00:20:00
Ehdottomasti spray-maalilla. Tarpeeksi ohuita ja kaukaa maalattuja kerroksia monta niin saa hyvää jälkeä.

Aivan se voisi toimiakin. Itse mietin aluksi askartelumaalia (eli ns pullomaalia).