Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Kurhn nuket

Aloittaja Jasmiina2, toukokuu 20, 2013, 19:03:43

« edellinen - seuraava »

Ivla

Kurhnini pääsivät ulkoilemaan  :cuteyes:

Jasmiina2

Kivoja ulkoilukuvia  :hbeat: Missähän puutarhassa tytöt on seikkailleet kun on noin isoja kukkiakin  :D Ettei olisi joku trooppinen puutarha.

Tinttufia

On monta nukkea jonka haluaisin viedä ulos kuvattaviksi, mutta täällä on melkein myrsky. Tässä on kaikki Kurhn nuket jonka omistan tällä hetkellä

Jasmiina2

Kaunis kukkakoriste keskimmäisen nuken päässä  :cuteyes:

Aliisa

Tosi nättejä Kurhn-kuvia täällä kaikilla. :blush: Tinttufian keskimmäinen neito onkin mulle ihan uusi tuttavuus, en ole ennen nähnytkään. Kivannäköinen nukke. :smiley: Oliko sillä ripset jo alunperin?

Ivla

Kauniita Tinttufian Kurhnit, tosiaan  :cuteyes:

Ja kiitos, Jasmiina2 ja Aliisa! Lapsuuden kodissa vanhempieni luona tytöt pääsivät ulkoilemaan - vanhemmillani on aivan mahtava puutarha :hbeat:

Letizia

Nämä ovat kyllä kivan näköisiä nukkeja! Vihreä tausta sopii kauniisti, niin ulko- kuin sisäkuvissakin. :) Ja ihanat silmälasit. ♥

Tinttufia

Aliisa, nukella oli ripset alunperin, kropan olen vaihtanut hänelle. En tiedä kuka hän on, olen ostanut toiselta forumilta vaan Kurhn nukkena...

Milia C

Päivän nukkesaalis... :D

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

Kaunis Kurhn! Ja lumppari!  :hbeat:

Harmittaa kans kun en ostanu useempaa silloin kun näitä Tokmannilla oli  :-\
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milia C

Ne tuli vaan niin kivasti samaan aikaan että kaverukset tuli heistä  :D :cuteyes:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

kettujasusi

Ostin vitosella Iisalmen maxi makasiinista ainokaisen yksilön (silmälasipäinen tumma). Hänestä tuli Tiina ja on hyvin tykätty. Hän on nivelletty. Kouvolan kirjakassissa oli nyt viimeiset kappaleet niveltämättömiä vaaleita kanssa vitosella. Päätin jo että en osta tönkköjalkoja, mut ehkä kuitenkin pitää käydä katsomassa onko yhtään jäljellä.

Ivla

Kurhnini saivat pitkästä aikaa huomiota ja vaihtoivat Barbien vaatteisiin  :cuteyes:

Nata

Käytiin kesäkuussa Viipurissa eikä todellakaan ollut odotuksissa kovin korkealla, että sieltä voisi mitään nukkelöytöjä tehdä, mutta niinpäs vain kävi, että paikallisessa lelukaupassa oli pitkä rivi mm. Kurhneja, joskin tällä "Sonya Rose" -nimellä. Melkein kaikki kaupassa olleet vain oli hääpukuisia ja morsiamia olin jo päättänyt, että on kokoelmassa tarpeeks, mutta pakkohan se nyt yks oli kuitenkin ostaa... Varsinkin kun ei näitä Suomesta taida löytyä kuin tuurilla. Näillä "viipurilaisilla" oli kaikilla kans ripset. Tuolle kultapukuiselle ehkä jossain kohtaa voisi vaihtaa ripset, kun karva on näissä nykyisissä ruskeaa. Mustat olisi varmaan hienommat.

Pakettien takapuolella lisää esimerkkejä, joista osaa olis ollut siellä saatavillakin. Hinnat vaihteli jonkun verran ja kalleimmat oli jo aika kalliitakin, niinku esim. tuo vasemmalla keskellä kullanvärisessä puvussa oleva nukke, joka olis ollut kyllä aikas hieno.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Jasmiina2