Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Kurhn nuket

Aloittaja Jasmiina2, toukokuu 20, 2013, 19:03:43

« edellinen - seuraava »

Tinttufia

Ivla

Upeita "Kurhneja"  :cuteyes: Ovatko vaatteet millaista laatua?

Nata

Mun mielestä ihan ok. Siis ei poikkea mitenkään näiden kotoisten Tokmanni-löytöjen vaatteiden laadusta.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

tokkopahka

Noi on ihanat  :hbeat: Ja isomekkoisten hinnat voivat olla melko isot maailmallakin  ::)
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jasmiina2

Shanghaista ostettu Chinese Bride Kurhn.  :hbeat:

Ivla

Aivan upea Kurhn! Taitaa olla jokin keräilyversio? Aidot ripset ja kaikki  :faint:

Jasmiina2

En tiedä onko keräilyversio vai mikä. Myyjät eivät Shanghaissa pahemmin englantia puhuneet. Kaupassa oli tosin vain muutama Kurhn nukke joten ei näitä ainakaan hyllykaupalla ollut.  :smiley:

Alice

Onpas söötti pieni aasiatar Jasmiinalla   :cuteyes:

Ivla

Pitkästä aikaa tuli jokin aika sitten kuvattua näitäkin  :smiley:

Nata

Mua kyllä miellyttää nää Kurhnit jotenki erityisesti. Toi niiden verrattain iso nenä on niin huippu ja kasvot muutenkin tosi sievät.  :cuteyes: Lapsena eivät varmaan olis päässeet suosikkihahmoiksi kun ovat noin kiltin näköisiä, mutta näin aikuisena niitä on kiva kattella.  :D
"Light up the darkness"
* Bob Marley

myrva

Mä en ole aiemmin Kurhneista innostunut, mutta Ivlan kuvan tytöt näyttävät kyllä tosi söpöiltä ! :cuteyes:

Ivla

Oi, kiitos, myrva :hug: Ja aivan samaa mieltä olen, Nata.

Henkkumaaria

Löysin vahingossa ensimmäisen  Kurhn-nukkeni epämääräisestä kirppisläjästä. Sitten toisen samanlaisen erään toisen nukkeharrastajan avustamana. Nyt olen aivan lääpälläni näihin nukkeihin. Onko näitä vidlä jossain myynnissä täällä Suomessa? Ebayn tai Aliexpressin kauttahan toki saa, mutta onko joku nähnytnäitä vielä Suomessa myynnissä?

Alice

En ole kyllä nähnyt näitä missään aikoihin! Tarjoustaloissa silloin joskus oli.

Nata

Juu tais olla jotain 2012 kun näitä oli, Pirkanmaalla Vapaa Valinnoissa ja varmaan niillä Tokmanneillakin mitä silloin oli, nythän ne on kaikki Tokmanneja.

Mulla olis periaatteessa ylimääräisenä tommonen yks avaamattomassa paketissaan ku toi polkkatukkainen on. Mutta jatketaan toki aiheesta vaikka yksärillä, jos kiinnostaa.  :shuting-up:

On ne vaan sieviä. Ja kuten jo aiemminkin totesin, noi nenät on ihan parhaita!  :hbeat:
"Light up the darkness"
* Bob Marley