Ever After High -nuket (Mattel)

Aloittaja Alice, kesäkuu 09, 2013, 20:55:02

« edellinen - seuraava »

Seija V

Ever After Highejä löytyy kyllä vieläkin aina ajoittain. Olen niitä itsekin katsellut ja talvella itselleni metsästellyt. Ainakin isommissa halpahalleissa jotka myyvät loppueriä on aina välillä vilahtanut muutamia satunnaisia yksilöitä.
Tallinnassa kuulemma on hyvä valikoima EAH-nukkeja, myös muita kuin niitä ensimmäisiä perusmalleja. Haaveilen pääseväni sinne shoppailemaan.

Ivla


michelle

Näin yhden tuollaisen yhdessä kaupassa. Oli ainoa. Oliko joku vaaleatukkainen prinsessa? apple white oli nimi.
Jos jotain kiinnostaa.. Itse en kerää.

Adalmina


Alice

Oi, söpö kuva! Kivannäköinen neuletakkikin nukella  :cuteyes:

Puppeteer

Söpö kuva, todellakin! Ja tuo neuletakki on sopivan kesäinen pitseineen.

Seija V

Ihastuttava kuva!
Instagrammissa törmäsin tiedonantoon jossa toivottiin instan käyttäjiä kuvaamaan EAH-nukkejaan 8.8-14.8 välillä ja hastagaamaan ne nimellä #WeLoveEverAfterHigh.
Tarkoitus on kaiketi kiittää Mattelia tästä sarjasta ja samalla antaa pikku vinkki että sarjalla on yhä lukuisia faneja.

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Seija V - heinäkuu 29, 2016, 17:30:14
Ihastuttava kuva!
Instagrammissa törmäsin tiedonantoon jossa toivottiin instan käyttäjiä kuvaamaan EAH-nukkejaan 8.8-14.8 välillä ja hastagaamaan ne nimellä #WeLoveEverAfterHigh.
Tarkoitus on kaiketi kiittää Mattelia tästä sarjasta ja samalla antaa pikku vinkki että sarjalla on yhä lukuisia faneja.
Tämä pitää muistaa ja ottaa pari miun EAH neidoista ja kuvata heitä sitten.  saa ees jotain sisältöä instagramiin myös. :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Pitäisiköhän hankkia instagram, että voisi itsekin osallistua! :D

Ivla

Kiitos kaikille ihanista kommenteista :cuteyes: Toinen Ever After Highni Alicena:


Alice

 :hbeat:

Mekko on ihana, pitäisi yrittää metsästää se ebaystä joskus!

Ivla

Kiitos, Alice! On kyllä ihana mekko! Taisin itse täältä foorumilta omani ostaa :smiley:


Alice

Oi vitsit miten söötti polkupyörä ja pyöräilijä myös! Mistä olet tuollaisen pyörän löytänyt, Ivla?

Seija V


Kissanpentuh

Ihania kuvia. Ei helpota yhtään sitä lupausta jonka tein itselleni "En hommaa Ever After High - nukkeja." Koska nämä ovat kaikki niin sieviä. Ehkä sitä pitää nöyrtyä jossain vaiheessa ja hommata yksi, tai kaksi... Ehkä jopa kolme.  ::)