Ever After High -nuket (Mattel)

Aloittaja Alice, kesäkuu 09, 2013, 20:55:02

« edellinen - seuraava »

Sunako

Minusta nämä on ihania nukkeja! Pitää jossain välissä yrittää metsästellä näitä, jos vaikka eBaystä löytyisi. Minulla on näitä vain kolme.

Puppeteer

Sunako, nämä kyllä ovat ihania! Ja Ebaysta löytyy näitä enempi mitä Suomeen edes tulikaan. Nyt en kyllä ole seurannut, että onko näitä tullut uusia, vai onko valmistus kenties lopetettu. Ymmärtääkseni Ever Afterit eivät niin korkealla Mattelin listalla enää ole olleet..


Madeline: "Vihaan lunta!"

Adalmina

#122
Pitihän näitäkin testata!  :naamakämmen:
Söpöjähän ne on kuin mitkä  :hbeat:


Ivlan nuket on mtm kropassa ja siitä innostuneena taidan itsekin koittaa  :tongue:

Puppeteer

Todella söpöjä, ihana kuva Adalmina! Minulla näiden keräily on vähän tyssännyt, kun ei näitä Suomeen ole tullut aikoihin. Mutta kyllä nämä kutkuttelevat ja aina välillä näitä on tullut tiirailtua nettikaupoista.

Ivla

Tosi söpö kaksikko Adalmiinalla  :hbeat: Mtm-kropat sopivat mielestäni hyvin näille  sekä koon että värien puolesta :peukku:

Sunako

Tykkään siitä että näillä on suht samanlainen vartalo kuin Monster High -nukeilla, joka on kiva, mutta kauniimmat kasvot. Monet Monster High -nuket ovat jotenkin liian omituisen näköisiä minun makuuni mutta näillä on sellaiset kauniit pehmeämmät kasvot.

Seija V

Nyt on ruvennut kirpputoreilla tulemaan vastaan EAH-nukkeja. Tosin useimmilla ovat hiukset menneet aika huikeaan kuntoon. Lasten leikit ja kiharapilvet ovat aina olleet vaikea yhdistelmä.

Itseäni jäi harmittamaan taannoinen Raven joka oli sillä hetkellä minusta kuntoonsa nähden kallis. Mutta jälkikäteen mietittynä äkkiäkös sen olisi hoitoainekylvyllä selvittänyt takkupallonsa sisältä. Jopa uudelleen roottaaminen voisi kiinnostaa.

Ivla

Olisipa kiva törmätä näihin kirppiksellä. Tosin itse olen ostanut valtaosan nukeistani pelkkinä päinä eBaysta, koska olen halunnut näille mtm-kropat ^^






Xelha

Ompa ihanat tytöt Ivlalla!!  :hbeat: Ja hauska kun nukkien mittasuhteet muuttuvat hieman mtm-vartaloilla.  :cuteyes:

Adalmina

Ivlan vipalla tytöllä on hauska dino pussissa  :hbeat:
Kukas toi keskimmäinen on? Tosi nätti.

Ivla

Kiitos, Xelha ja Adalmina! Juu, tykkään itse näistä näillä kropilla liikkuvuuden, mittasuhteiden ja omien vaatevallikoimieni takia  ^^ Tuo keskimmäinen on Cerise Hood.

Seija V

Tämä pään ja kropan kombo on kyllä aivan erityisen onnistunut. EAH.n pyöreä pää tulee edukseen kun MtoM-kroppa on alkuperäistä hintsun vankempi ja muodokkaampi.


Adalmina

 :Look_Up: Nätti tyttö Seijalla.

Kesän aikana tänne on pesiytynyt vielä yksi eah tyttönen
Darling Charming

Sunako

 :Look_Up:  Oi kun nätti! Nämä on kyllä tosi kauniita nukkeja!


Spoon

Oi! Empä olisi osannut arvata että made to move kropat sopii noin hyvin näihin päihin!