Ever After High -nuket (Mattel)

Aloittaja Alice, kesäkuu 09, 2013, 20:55:02

« edellinen - seuraava »

Freyr

Itselle kelpaisi toi Ginger (joko hybridinä tai alkuperäisenä) ja koska rakasta Cupidia, ja omistan vain esn EAH Basic cupidin ja Thronecoming cupidin, tuo hybridi näyttää niin kivalle että kelpaisi. Jos olisi varaa, tailaisin kaikki ilmestyneet cupidit, koska jotenkin Cupidi on niin suloinen ollut MH ajoiltaan asti
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Ivla

Kiitos, Nata, Puppeteer ja Freyr! Pidän todella paljon M2M-kropasta, mutta ymmärrän kyllä hyvin näiden alkuperäisten kroppien viehätyksen :cuteyes: Ja Cupid on kyllä ihana :hbeat:

Ivla

Vaatetin Ever After High -hybridini uudestaan tänään :smiley: Todella ihanaa, kun saa pitkästä aikaa Barbie-vaatteille käyttöä.




avotuli

Onpas viehättävä joukkio Ivla!  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Illuusia

Todella hyviä kuvia ja hienosti vaatettuja EAH-hybridejä, Ivla! Aivan eri tavalla tulevat nuo Ever After High -nuket esille noissa MtM-kropissa - varsinkin verrattuna mun laatikoissa poseeraaviin nukkeihin :) Ei tarvitse nukella olla kuin yksi käsi vähän koukussa (:barbie:), niin jo onnistuu poseeraaminen... Saati, että noita liitoksia on kasapäin :)

Alice


Ivla

Kiitod paljon, avis, Illuusia ja Alice  :hug: Nuo kaksi vaaleinta ovat muuten valkoisissa obitsu-kropissa.

Ivla


Illuusia

Aivan ihana kuva katsella tuo viimeinen - kaunista ja sopivasti vähän synkkääkin :smiley:

Merineiti

Onpa kivoja stailattuina! Ja uudet kropat sopii hyvin.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Nutti

Olenko lähiaikoina onnistunut käymään kaupoissa, joissa näitä ei vaan ole myynnissä, kun musta tuntuu et ovat kadonneet jonnekin?  :shock:
Just kun oon noita muutamaa omaani kattellut ja miettinyt, että näissä on aika hyvää tuunauspohjaa isoine naamoineen ja kerrankin itseäni miellyttäviä poikanukkeja, niissä kun muuten on aina jotain vikaa.

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Nutti - kesäkuu 27, 2016, 14:21:42
Olenko lähiaikoina onnistunut käymään kaupoissa, joissa näitä ei vaan ole myynnissä, kun musta tuntuu et ovat kadonneet jonnekin?  :shock:
Just kun oon noita muutamaa omaani kattellut ja miettinyt, että näissä on aika hyvää tuunauspohjaa isoine naamoineen ja kerrankin itseäni miellyttäviä poikanukkeja, niissä kun muuten on aina jotain vikaa.
ei ilmeisesti saanut tarpeeksi suosiota, joten ei saa enää suomesta.
Mutta kohtuu edukkaasti saa, jos on USAlaista kaveria, joka voi auttaa niitä hommaamaan, järkyttävän paljon halvempia siellä.

Itseäkin hieman harmittaa, että nämä katosi suomesta, tosin olivat sen verran hintaviakin, että oiskoha siinä jotain osasyyllisyyttä.  Yksi mahis on, että  mahd. moni laittaa maahantuojalle viestiä niin saattavat tuodakkin takas
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Jasmiina2


Nutti

Kiitos tiedosta, Freyr! Harmillinen juttu kyllä, vaikkei toisaalta sitten yllätäkään.

Ivla

Kiitos, Jasmiina2, Illuusia ja Merineiti. Eipä ole Suomen kaupoissa näkynyt, ei. Omieni päät olen ostanut pelkiltään eBaysta.