Ever After High -nuket (Mattel)

Aloittaja Alice, kesäkuu 09, 2013, 20:55:02

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Madeline Hatter on ainokainen Ever After High nukkemme.



Tietääkö joku muuten näistä nukeista että onko niitä eri kokoisia? Monstereista kun osa on pitempiä kuin toiset niin onko näitäkin lyhyempiä ja pitempiä?

Sunako

Madeline on lyhempi kuin muut, muut ovat samankokoisia.

Jasmiina2

Ah selvä. Kiitos tiedosta Sunako.  :smiley:

Ivla

Söpö Madeline :cuteyes: Se on kyllä minunkin suosikkini.

Ivla

Ihastuin kovasti Made to Move -kroppaan, mutten niin välitä Barbie-nukeista, joten kaivelin nukkevarastojani sopivia hybridointipäitä etsiskellen. Kokeilin Ever After High -nuken päätä MtM-kroppaan pienin odotuksin, mutta yllätyinkin iloisesti. Ever After High -nukkejen kroppa ei koskaan ole ollut makuuni, joten olen ihan innoissani "uusista nukeistani" :cuteyes:









Xara

^ Tosi kivat kuvat, ja onpa sinulla noille ihanat vaatteet!

Seija V

Vitsit miten onnistunut hybridointi! Ehdottomasti laitettava korvan taakse.
Madelinellani tuo tyylitelty kroppa on kiva koska se muutenkin on tuollainen selkeästi fantsumpi hahmo, mutta tavallisemman näköisten hahmojen kanssa tuollainen liikkuvampi ja täyteläisempi kroppa voisi olla juuri se, mitä tuo suuri pyöreä pää kaipaa. (Sitäpaitsi tahdon niin päästä kokeilemaan tuota M to M-vartaloa :wink:) Värimätsikin näyttää todella hyvältä.


Yksi Maddekuva vielä ketjun täytteeksi.

Ivla

Kiitos, Xara ja Seija V! Todella ihana kuulla, että muitakin miellyttää  :blush: Innostuin sen verran, että tilasin muutaman irtopään, jotka hain tänään postista, ja laitoin uusin kroppiin. Saatan lisätä huomenna kuvia :photo:

Seija V

Myydäänköhän noita Made by Move Barbieita jo Suomessa? Bongasin pitkästä aikaa Ever After Highejä myyvän liikkeen ja heräsi halu tehdä myös tuollainen hybridi.
Oletko Ivla käyttänyt ihan normaalia ihonväriä vai vaativatko EAH.t tummemman ihonsävyn?

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Seija V - maaliskuu 20, 2016, 13:17:58
Myydäänköhän noita Made by Move Barbieita jo Suomessa? Bongasin pitkästä aikaa Ever After Highejä myyvän liikkeen ja heräsi halu tehdä myös tuollainen hybridi.
Oletko Ivla käyttänyt ihan normaalia ihonväriä vai vaativatko EAH.t tummemman ihonsävyn?
kyllä myydään. itse ostin omani Turtolan citymarketista. hintaa on se n. 30e
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Ivla

Myydään juu, ainakin esim. Prismoissa ja Cittareissa saattaa olla - kaupungista riippuen. Minulla on kaikkia neljää Made to Move nukkea yksi ja vain Ashan kanssa on hankalaa. Postaan kohta kuvia  :cuteyes:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Ivla - maaliskuu 20, 2016, 14:28:47
Myydään juu, ainakin esim. Prismoissa ja Cittareissa saattaa olla - kaupungista riippuen. Minulla on kaikkia neljää Made to Move nukkea yksi ja vain Ashan kanssa on hankalaa. Postaan kohta kuvia  :cuteyes:
Itse tykäkän kanssa, mutta rakastan omia EAH (ja MH) tyttösiäni niin paljon etten viitsi niitä päänvaihtoja tehdä.  Mutta haluan kyllä jossain kohti sen Made to Move Ashan,  tuo minkä hansin ensin on se Lea
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Ivla

Tässä kuvia hybrideistäni ja ihonsävyistä:

Made to Move Barbien kroppa:


Made to Move Teresan kroppa:
 

Disney Store Meridan kroppa ja Made to Move Lean kroppa:


Made to Move Ashan kroppa (huom! värimätsi ei hyvä)


Obitsu (white) -kroppa


Yhteiskuva:


Elikkäs havaintojeni mukaan riippuen nukesta Lea, Barbie ja Teresa ovat sopivia värejä. Asha on omilleni liian tumma, mutta menettelee. Vaaleimmille EAH-nukeille ei Made to Move -sarjasta löydy tällä hetkellä tarpeeksi vaaleaa kroppaa. Kenties se tänä kesänä/syksynä ilmestyvä punapää on tarpeeksi vaalea. Tilasin vielä esim. Apple Whiten pään, jolle tod. näk. laitan isomman Obitsun  :hbeat:

Nata

Tulipa noista oikeasti tosi hienoja! Ite aina vähän suren noita kropanvaihtamisia, vaikka usein lopputulokset onkin alkuperäistä parempia. Hitsi kun saisi jostain halvalla noita MtM:ja... Muuten en oikein raaski niitä haalia kropanluovuttajiksi.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Puppeteer

Hienoilta kyllä näyttävät Ever Afterit MtM kropissa! Kiva, että noita kuvia tuli kerralla noin paljon, kiitos niistä Ivla! ^^

Itse tahtoisin MtM kropan jollekin nukelle, mutta Everit taitavat vielä pysyä omissa alkuperäiskehoissaan.