Barbie-ostopaikat netissä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 28, 2012, 21:07:59

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Jos joku on tilaamassa tuolta Pink Ponytailsista niin voisiko diilata minulle Elvis Barbien (jos niitä enää on..)?  :pleeeaaasse:

Tinttufia

Ja minä haluaisin The Barbie Look™ ~ City Shopper™ Barbie® Doll  2013    :D

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - elokuu 01, 2013, 12:30:23
Mitä kiinnitystä Clear Lan käyttää missäkin vaatteissa? Mitä huolitteluja? Onko trikoopaitojen saumat liimattu missä ei näy tikkausta? Onko vaatteet kestäneet käyttöä vai menneet rikki?

Minuakin kiinnostaisi tämä.

Itse omistan Clear Lanilta toistaiseksi yhden trikoopaidan/neuletakin, joka on hyvin siisti. Kiinnityksistä en osaa sanoa, sillä niitä ei ole. Päärmeet on kaikki kyllä ommeltu, mutta saumanvarat on liimattu. Muuta huolittelua ei ole, mutta ei trikoossa välttämätöntä tässä mittakaavassa.

Kuvien ja tuon yhden paidan perusteella olen aika luottavainen laadun suhteen, mutta olisi kiva kuulla lisää, tarkka kun olen. :> Monimutkaisemmat vaatteet, esim. takit ja housut, erityisesti kiinnostavat.

Pink Ponytailissa oli DotW China jo loppuunmyyty kun katsoin... Onneksi, muuten se olisi varmaan pitänyt ottaa mukaan.

Milo

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - elokuu 03, 2013, 14:24:51
Jos joku on tilaamassa tuolta Pink Ponytailsista niin voisiko diilata minulle Elvis Barbien (jos niitä enää on..)?  :pleeeaaasse:

Harmi kun laitoin oman tilaukseni ennen kuin näin tämän. Ehkä joku muu on tilaamassa?
Saatan vielä tilata jotakin muuta kuun lopussa, joten pitää katsoa mitä siellä silloin vielä on...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Mulla on aika paljon Clear-Lanin vaatteita ja olen ollut tyytyväinen laatuun. Kiinnityksenä vaihtelevat tarranauha ja nepparit, joissain takeissa on hakasia. Ainut mikä vähän häiritsee, on se, että takeissa ei ole vuoritusta, mutta ei sekään mulla estä ostamista.

Marianne

Mä ehdin jo tehdä tilauksen Pink Ponytailiin. En muistanut miten se homma menee, joten maksoin jo PayPalillä ostokseni etten vain jäisi ilman niitä ja lähetin heti sen jälkeen sähköpostia Claudialle postikuluista. Saan niistä sitten erillisen laskun ensi viikolla. Ei ne postikulut ole koskaan mitkään hirvittävät olleet sieltä. Muistaakseni Claudia on lähettänyt Priorityllä.  :smiley:

Ja Clear Lanilla on muuten nyt uusi kokoelma esillä!  :Look_Up: Tein juuri sinne tilauksen. Mä olen tilannut jo kolme isoa satsia tänä vuonna. Niihin vaan jää koukkuun.  :rofl: Kyllä niissä on ihan hinta-laatusuhde kohdallaan. Takeissa ei tosiaan ole vuoritusta paitsi jossain niskassa ja taskujen kohdalla, mistä takin sisäosa saattaa pilkottaa. Takeissa ja housuissa on yleensä valetaskut. Joissakin shortseissa on ihan oikeat taskut. Jos paidan edessä näkyy helminapitus, niin se etuosa on yleensä suljettu ja takana on tarranauha. Mutta joissakin paidoissa on ihan koukkukiinnitys, esim. viime kevään mallistossa oli monta sellaista löysää paitaa koukkukiinnityksellä. Varsinkin ne miesnukkejen paidat on ihania! Hihansuissakin on pienet koukut. :peukku:

Jotkut hameet ja mekot on sellaista organzatyyppistä kangasta mikä voisi purkautua helposti, mutta niissä on reunat käsitelty jollain kangasliimalla, joten ne ei purkaudu. Mulla ei ole yksikään Clear Lanin vaate vielä osoittanut hajoamisen merkkejä.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Kiitos kokemuksien jakamisesta, Alice ja Aurora. :) Päätin minäkin sitten tehdä tilauksen (koska mulla ei ole Nufacen säärille housuja eikä kaavoja enkä jaksa tehdä! Kohta on sortsikelitkin ohi.) Ei tullut kyllä uusinta mallistoa mukaan, sillä parissa edellisessä oli enemmän minun makuuni. Se Alicelta ostamani pusero on tosi söpö. :>

Takkien vuorittomuus on harmillista, mutta ei yllätä, jos suhteuttaa hintaan ja muihin yksityiskohtiin. Tarranauha... no pitää kattoa, saisiko sen vaihdettua neppareihin jos sattuu tulemaan. -__-

harakka

Pitää jakaa täällä kauhukokemuksia, kun poistivat W clubissa postaukseni (siellä ei saa parjata jäseniä, ei edes myyjiä ja asiasta). Älkää missään nimessä tilatko ainakaan ennakkoon mitään Toynk.com nettikaupasta!

Tein ennakkotilauksen IT:n FR Nostalgia Dania Zarrista Toynk.comissa keväällä ja kun elokuuhun mennessä ei kuulunut mitään, lähetin sinne kyselyn 3.8. Vastasivat etteivät olleet vielä saaneet IT:n lähetystä ja lupasivat laittaa maksupyynnön kunhan nuket saapuisivat. Maksupyyntö saapui 8.8. ja siinä pyydettiin minua erikseen ilmoittamaan sähköpostitse kun maksu on suoritettu. Tein työtä käskettyä ja jäin odottamaan. 19.8. lähetin uuden kyselyn kun en ollut saanut viestiä postituksesta tai seurantakoodia ja tilaukseni heidän sivuillaan oli edelleen Pending-tilassa. Viime yönä olin saanut viestin, jossa he väittivät etteivät olleet saaneet yhtään Daniaa lähetyksessä ja olivat olleet yhteydessä IT:hen, jossa oltiin kovin pahoillaan tapahtuneesta. Hirveää skeidaa! Olivat kokonaan unohtaneet tilaukseni ja myyneet nuket (vielä 5 dollarin alennuksella). Sain muuten W clubista viestin jossa selitettiin miksi postaukseni oli poistettu ja kysyin heiltä oliko Toynk saanut Daniat. Oli ja IT tietää, että Toynk on valehdellut asiakkaille, ei siis vain minulle (ja työntänyt syyn IT:n niskoille). En tiedä heidän sopimuksistaan ja lakiasioista, mutta toivon ettei Toynk ole pitkään IT:n jälleenmyyjä. Sen verran täytyy kuitenkin hyvää sanoa, että Toynk palautti rahani tänään, ei tarvinnut jäädä niitä odottelemaan ja miettimään pitääkö ottaa yhteyttä Paypaliin.

Kuutar

Mulla on nyt tilauksessa Barbieita Indonesiasta. Odottavan aika muodostunee kyllä superpitkäksi, sillä saan nuket käsiini vasta ensi kesänä. Hintataso on siellä kuulemma suunnilleen sama kuin täälläkin, mutta valinnanvaraa on enemmän kuin esim. Tampereella, mistä ystäväni kävi katsomassa meikäläistä tarjontaa. Eli paketti maksaa sen n. 20-50€, MUTTA pakkauksessa olevan nuken vaatteet ovat paljon krumeluurisemmat ja/tai asuja on enemmän per pakkaus kuin samanhintaisessa laatikossa täällä meillä. Ja kuulemma meikäläisillä versioilla ei ole yhtä runsas ja pitkä tukka. Saa nähdä, mitä sieltä sitten tulee, pyysin jotain nättiä.  :D

Indonesialaiset eivät kuulemma periaatteestakaan osta mitään Kiinasta. Hintalappu on kuulemma yleensä halvempi, mutta tuotteen laatu olematon. Voi silti olla, että koetan saada käsiini jotain suoraan Kiinastakin, miehiä vain on hankalampi saada suostuteltua nukkekauppaan.  ;)

Milo

Kuutar, noi Indonesian valikoimat kuulostaa mahtavilta. Varsinkin jos siellä on vähänkin erilaista valikoimaa kuin täällä ja (toivottavasti) eksoottisemman näköisiä  :barbie: valikoimissa. Ne on ainakin mun heikkous...

Sit ihan bongausta: satuin huomaamaan uusimmasta mainoslehdestä, että Verkkokaupassa on (Fashionistan?) Barbie Ultimate Closet -vaatekomero 39,90 €. Ei vaikuttaisi olevan pahanhintainen, en tosin tiedä mitä noi muuten maksaa kun en kerää playlineä.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Louhi

Liityin siihen Facen Barbie-kirppikseen. Järkytyin kyllä sydänjuuriani myöten, kun luulin, että siellä olisi peruskirpputorihinnat. Olin hieman väärässä  :whaddado:.

minnastardust

Juku-leluliikkeessä Rocca al Maressa Tallinnassa löytyi J.Lo-barbeja, pari Bellaa, Shoe Obsession ja DOTW Kiina, Irlanti ja Espanja. Hintaa oli about 50 e. Näyttää liikkeellä olevan muitakin toimipisteitä.

http://www.jukukeskus.ee/kaupluste-kontaktid

Tuo pääkauppa pitää joskus käydä katsomassa! :D

Vivi

Oiiiiiiii, tuon jos olisin tiennyt, niin olisin kinunnut sinuu tuomaan miulle J'Lot!  :pleeeaaasse:
If it makes you happy...

avotuli

Seuraava miitti sitten lahden toiselle puolen?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

If it makes you happy...