Barbie-ostopaikat netissä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 28, 2012, 21:07:59

« edellinen - seuraava »

Milo

Mulle toi Clear Lan on ihan uus tuttavuus. Mutta vitsit miten hyvännäköisiä kledjuja  :D
On varmaan ihan pakko tilata... Onks tosiaan niin et ne postitetaan Kiinasta - kestääkö se kuinka kauan? Mitä luokkaa teillä on ollu postikulut?
Ja sit, käyks mitkä noista vaatteista myös  :barbie: ille? Onko niin että kaikki FR vartalon vaatteet käy myös  :barbie: lle ja Kenille?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Letizia

Muistaakseni postikulut kirjattuna kirjeenä olivat vain muutaman dollarin, kun tilasin 6 vaatekappaletta. Jos haluaa EMS:llä niin sitten on EMS:n hinta, mutta ainakaan itse en pidä sitä tarpeellisena. Olen tilannut paljon tavaraa Kiinasta tai Hongkongista tuolla registered airmail, joka kestää yleensä pari viikkoa (max) mutta mikään ei ole jäänyt tulematta.
(// tarkoitin tosiaan tuolla ajalla siis sitä mikä kuluu postin kulkuun, valmistusaika toki erikseen.)

Aikaisemmin osallistuin tuohon keskusteluun/spekulaatioon Clear Lanin laadusta, niin pitää nyt sanoa, että minusta ne ovat tosi kivoja kaupallisia nukenvaatteita - mutta en pitäisi niitä laatukäsityönä. Hintansa väärti, toimivia ja siistejä, hyvä kaavoitus ja kivat tyylit, mutta on niissä pikkufiboja kuten että kangashousujen saumoja ei ole mitenkään huoliteltu. Mut joo. Voisin ostaa uudestaan tämän tiedostaen.

Ostin Poppylle ja hoikemmalle FR-kropalle (Nuface) mitoitettuja vaatteita, ja ainakin takki ja paidat yms. sopivat hyvin fashionista- ja pivotal-kroppaisille Barbieille. TNT-vartaloiselle varmaan yläosa kannattaisi valita sen povekkaamman FR:n mukaan.

Marianne

Juu, ne postitetaan Kiinasta. Ne tehdään aina tilauksen mukaan. Ruuhkasta riippuen tilauksen valmistus kestää yhdestä kolmeen viikkoon. Sieltä saa aina sähköpostilla arvion valmistumisajasta tilauksen jälkeen. Postikulut on naurettavat 3 dollaria standardipostituksella ja 34 dollaria expressinä. En tiedä kuinka kauan se standardipostitus kestää, kun mulle on aina lähetetty tilaus expressinä vaikka olen maksanut sen 3 dollaria postituksesta... Ihan sen takia kun tilaukset on ollu niin isoja.  :D Expressillä tilaus tulee noin viikossa.

En ole varma miten hyvin FR-koon vaatteet sopii Barbielle. Ehkä TNT-kroppaiselle sopisi. Belly Buttonille, muusille ja muille pienirintaisille käy parhaiten NuFace-koon vaatteet, eli 'FR flat chest'. Ne Homme-vaatteet sopii Kenille, mutta housut saattaa olla hiukan pitkälahkeisia, koska Hommet on pidempiä kuin Kenit.  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

Kiitos Letizia ja Aurora neuvoistanne! Siinä meni sit viimonenkin (teko)syy olla tilaamatta tuolta vaatteita. Oon nimittäin miettinyt sitä, että mikä noista valittavista vartalotyypeistä vastaisi parhaiten muusakroppaa.   :smiley:
If it makes you happy...

Marianne

Ole hyvä!

Itse asiassa Dynamite Girlsit ja Misakit on lähinnä muusaa. NuFace-nuket on vähän pidempiä ja leveämpilanteisia. Se kannattaa ottaa huomioon ainakin housuja ostettassa. NuFace-koon paidat ja mekot käy kyllä Barbiellekin.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

Mekkoja ja erityisesti takkeja olen sieltä katsellutkin. Täytyypä pitää ohjeet mielessä, jos sieltä nyt tilaa jotain.
If it makes you happy...

Milo

Kiitos Letizia ja Aurora!
Pakkohan mun oli sitten laittaa jo eka tilaus vetämään. Varsinkin noi mukkejen vaatteet oli tosi hienoja - ja mun Kenit tarttikin vähän talvipalttoota yms.  :D
Nyt sit jännitetään miten eka tilaus menee....

Vivi

Jos edulliset Fashionistas-nuket kiinnostaa, niin kannattaa suunnata Hong Kong-tavarataloon, siellä ne on 9,98. Kuvastosta löytyvät sivulta 6: http://www2.hongkong.fi/kuvastoselain?id=23954132

Tulipa nyt ristipostaus, kun pistin saman infon tuonne Fashinistas-ketjuunkin, kun en ensin löytänyt tätä. No, eipä mee ainakaan hyvä tarjous sivu suun keneltään Fashionistoja halajavalta.  :D

P.S. Oon huomenna menossa Honkkariin, joten jos joku tarvii/haluaa/vaatii Fashionistan tai muutaman, niin voin diilata. Yksäriä vaan tänne päin, koetan tarkistaa viestit heti aamusta ennen isolle kirkolle lähtöä.  :smiley:
If it makes you happy...

kettujasusi

Kiitos Vivi vinkistä. Kävin äsken kouvolan honkkarissa. Ainut Raquelle tuli meille, eikä Nikkiäkään ollut kuin kaksi, minun jälkeen yksi. Blondeja oli useita. Myyjä ei ollut tyly, mutta ei hirveän auttavan oloinenkaan kun kyselin tuleeko nukkeja lisää. Väitti ettei tule. Aika pieni erä minusta ihan mainokseen laitettavaksi.

Vivi

:Look_Up: Vai semmonen erä siellä oli. Mie en sit päässytkään sinne Honkkariin asti (juurikin Kouvolan  :D), kun löydettiin lahja-Stiga Prismastakin. Ja nytpä ei enää kannatakaan mennä, jos sie ostit sen viimosen Raquellen. Sen kroppaa olisin vähän havitellut.... Mut joo, kiva, että ilmoituksesta oli hyötyä!  :peukku: Ja kiva tietää, että näillä huudeilla asuu muitakin keräilijöitä!  :smiley:
If it makes you happy...

Milo

Tuli muuten mieleen etten oo varmaan täällä kertonut viime kesän parhaasta  :barbie: ostopaikka bongauksesta. Kyproksella ja Kreikassa on sellasia lastentavaroihin erikoistuneita marketteja kuin Jumbo. Kävin viime kesänä Larnacan lähellä olevassa Jumbossa, joka oli tosi iso. Siellä oli kaikkea muutakin, mutta alakerta oli pelkästään leluja. :barbie: ita ja klooneja oli yksi varmaan parikyt metriä pitkä hyllykäytävä, siis molemmin puolin käytävää! Ja tosi edullisesti! Muistelin  :barbie: n autonkin olleen vain n 20 euroa.
Harmi että matkalaukku alkoi olla aika täynnä, mutta mukaan tarttui kolme niitä Basic farkkubarbeja, 10 euroa kappale!!! Sinne kun pääsis uudelleen... Tosin ensi kesäksi suunnitelmissa on jo Kreeta ja siellä on kanssa noita Jumbo tavarataloja. Suosittelen  :peukku:

Louhi

Täytyykö se sitten ruveta käymään rantalomilla?  :whaddado:

Satumaa

Nyt kannattaa mennä Toys R Usiin jos soittimia nukeilleen kaipaa, kävin Ideaparkin moisessa (kun olin saanut 10€ lahjakortin) ja löytyi "Piiperi"-setti hintaan 19,95€ alehyllyssä!

(Eipä sille sitten jäänyt paljoa hintaa kun vielä tuli tuo kortin lisäale  :D)

Poitsu on nivelletty ja "oikeilla" hiuksilla.
sometimes being invisible has it's advantage

Nata

Onkohan tuolla Tallinnan Jukussa muitakin kuin Barbieita? Onko muuten muita ideoita missä paikoissa Tallinnassa kannattais poiketa? Ollaan ens viikon viikonloppuna menossa ja ite oon siellä käyny nukkeasioilla vain Kaubamajassa pari kertaa, mistä oon ostanu semmosia Monstereita mitä ei oo Suomessa tullu vastaan.

Jos muuten matkustaa Lanzarotelle, niin suosittelen Toy Planetia Arrecifessa (mentiin paikallisbussilla ehkä vartin matka Puerto del Carmenista). Sieltä löysin tosiaan ite viime lokakuussa sen Silkstoneni ja siellä oli muitakin keräilynukkeja plus pitkä rivi tavallisempiakin nukkeja, Barbieita ja Monstereita ja espanjalaisia nukkeja.  :smiley:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: Nata - tammikuu 29, 2014, 02:28:54
Onkohan tuolla Tallinnan Jukussa muitakin kuin Barbieita? Onko muuten muita ideoita missä paikoissa Tallinnassa kannattais poiketa? Ollaan ens viikon viikonloppuna menossa ja ite oon siellä käyny nukkeasioilla vain Kaubamajassa pari kertaa, mistä oon ostanu semmosia Monstereita mitä ei oo Suomessa tullu vastaan.

Taisi olla MH:takin, en vaan kiinnittänyt niihin niin paljon huomiota. :D